Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، معتمدیان استاندار خراسان جنوبی امروز در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای منصورآباد گفت: تمام تلاش ما بر این است که با استفاده از همه ظرفیت‌های در اختیار، تأمین امکانات و زیرساخت‌ها در مناطق روستایی را عملیاتی کنیم.

او توسعه شبکه‌های گازرسانی، برق رسانی و آبرسانی در روستا‌های استان را از جمله برنامه‌های اولویت داری دانست که با جدیت دنبال شده و نتایج خوبی را هم به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تحریم‌های موجود و کمبود نقدینگی‌ها که تأثیر نامطلوبی بر روند اجرای پروژه‌های عمرانی گذاشته است، افزود: به منظور جبران این موضوع و پیش بردن برنامه‌های توسعه‌ای استان از توان دستگاه‌های حاکمیتی کمک گرفتیم.

معتمدیان؛ انعقاد تفاهم نامه همکاری با بنیاد مستضعفان با هدف محرومیت زدایی از شهرستان درمیان، در همین راستا بوده است.

بیشتر بخوانید

 بازگشایی چهارمین مرز مشترک ایران با افغانستان، به زودی

او گفت: بنیاد علوی به نمایندگی از بنیاد مستضعفان، اجرای پروژه‌های آموزشی، ورزشی، عمرانی و... را در شهرستان درمیان به عهده گرفته است.

معتمدیان، تلاش‌های بنیاد علوی در شهرستان درمیان را قابل تقدیر خواند و افزود: پروژه چمن مصنوعی روستای منصورآباد نیز از جمله پروژه‌هایی است که به همت و مشارکت بنیاد علوی عملیاتی شده است.

استاندار تأکید کرد: با توجه به حجم اعتباراتی که بنیاد مستضعفان در شهرستان درمیان هزینه می‌کند، به زودی شاهد تحولی عظیم در این منطقه مرزی خواهیم بود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار خراسان جنوبی شهرستان درمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان

فراخوان ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان ویژه‌ مستعدان و نخبگان منتشر شد.

به گزارش ایسنا، فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان ویژه‌ مستعدان و نخبگان به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان منتشر شد.

این مراسم همزمان با عید سعید غدیر و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و اهدای هدایای نفیس به زوجین برگزار خواهد شد.

تاریخ عقد از فروردین ۱۴۰۱ به بعد در نظر گرفته شده و استفاده هر دو یا یکی از زوجین از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان از جمله شروط ثبت نام در این فراخوان است.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، علاقه‌مندان می‌تواننند جهت ثبت نام تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ عدد 2 را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۸۶ ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۳۴۷۸۱۸۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان