Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@19:31:53 GMT

مسکن اولویت دولت باشد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۶۳۳۶

مسکن اولویت دولت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسولی فلاحتی در آیین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه رشت در مصلا این شهر با اشاره به لزوم عفت در شهوت‌رانی از نگاه اسلام اظهار کرد: کسانی که در مسائل جنسی با شرم و حیا برخورد کنند محبوب خدا هستند چراکه حیای در شهوت، مانع بسیاری از ریزش‌های اخلاقی و انسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه ۵۶ سال قبل در ۲۱ مهر سال ۴۳ قرارداد ننگین کاپیتولاسیون به دست دو مجلس شورای ملی و مؤسسان به تصویب رسید، گفت: امام خمینی (ره) در آبان همان سال موضع گرفته و فرمودند من نمی‌دانم دستگاه جبار از قرآن کریم چه بدی دیده است و چه ضرری از پناه قرآن و اسلام برده که این‌قدر پافشاری برای محو اسم آن دارند.

امام‌جمعه رشت با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: کاپیتولاسیون به این معناست که اگر چنانچه یک گروهبان آمریکایی بزند در گوش یک افسر ارشد ایرانی، کسی حق ندارد او را تحت تعقیب قرار دهد و اگر یک آمریکایی سگش را در خیابان تکان می‌داد هیچ ایرانی نمی‌توانست نگاه خشم‌آلود به سگ آمریکایی‌ها داشته باشد و این به معنای کامل  ذلت است.

فلاحتی با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی گفت: امروز ایران سیبل توطئه‌های دشمنان شده است که با صبر ملت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری توطئه‌ها نقش بر آب‌شده و استقلال و عزت ملت ایران در دنیا زبانزد است.

وی با تأکید لزوم توجه ویژه مسؤولان به مسکن بیان کرد: اگر مسؤولان کشور مسئله مسکن را موردتوجه قرار دهند بسیاری از بخش‌های اقتصادی کشور فعال می‌شوند لذا در سایه فعالیت مسکن فعالیت اقتصادی هم جریان میابد.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه بنا بود هر دولتی که بر سرآمد به میزان یک‌میلیون مسکن برای مردم ساخته شود، افزود: نه‌تنها در سال‌های اخیر این اتفاق نیفتاده بلکه بارکشی آن به دولت‌های بعدی نیز متحمل می‌شود لذا باید بگوییم در این سال‌ها توجه به مسکن به‌هیچ‌عنوان انجام نشده است.

فلاحتی با بیان اینکه دادن بخش مسکن به بخش خصوصی خسارت زاست، افزود: با توجه به وضعیت سامانه‌های ساخت‌وساز مسکن خصوصی با باند و رانت خون بی‌مسکنتان چکیده می‌شود لذا انتظار می‌رود تا دولت خود این وظیفه را بر عهده بگیرد چراکه با فعالیت این بخش اشتغال‌زایی انجام‌شده و بی مسکنان خانه‌دار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بعد از عادی شدن روابط رژیم منحوس صهیونیستی با امارات برخی از کشورها ازجمله عربستان سعودی می‌خواهند خاکستر این آتش باشند، بیان کرد: در جریان جنگ بوسنی و هرزگوین یکی از کشورهایی که باعث یوگوسلاوها را به نابودی مسلمانان بوسنی هرزگوین تشدید می‌کرد عربستان سعودی بوده است.

خطیب جمعه رشت با اشاره به بسترسازی یکی از علمای جمعه مکه که می‌گویند پیامبر (ص) با یهودیان حسن هم‌جواری داشت، تصریح کرد: آن‌ها نیز می‌خواهند بستر عادی‌سازی خود با رژیم منحوس صهیونیستی را فراهم کنند، اگرچه همگان سیاست‌های عربستان سعودی رامی شناسند، اما باید گفت،  خلط مبحث از  غیرمسلمانان صلح‌جو در مقایسه  باکسانی که متجاوزند خیانت محسوب می‌شود.

امام‌جمعه رشت با اشاره به اینکه این عرب‌هایی که فقط لچکی بر سر گرفته تا لقمه‌ای در دنیای بین‌الملل بیابند، ذلیل‌شده‌اند، گفت: آدم‌های خیره‌سری آمده و در نظام اسلام جا خوش کرده‌اند که نظام سلطه با یک‌پا زدن به آن‌ها، آسیب می‌زنند  و این برای مسلمانان ناراحت‌کننده است امیدواریم که این حکومت‌های نامیمون هرچه زودتر نابود شوند و مسلمانان آزاد شوند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه رشت وضعیت مسکن جمعه رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در طرح نهضت ملی مسکن سه طرح تسهیلاتی برای تامین و ساخت مسکن برای متقاضیان پیش‌بینی شده است. در طرح اول تامین زمین و ساخت مسکن را دولت انجام می دهد. در طرح دوم متقاضیانی که زمین دارند، تسهیلات وام ساخت مسکن دریافت خواهند کرد و در طرح سوم، تسهیلات وام کم‌بهره ساخت در اختیار متقاضیان در مناطق بافت فرسوده قرار می‌گیرد. طرح نهضت ملی مسکن با همکاری وزارت راه و شهرسازی (شرکت بازآفرینی شهری) و بانک‌های کشور اجرا می‌شود. 

متن شهروند خبرنگار ما:

پس از سه سال همچنان بیش از پنجاه هزار نفر از تایید شدگان نهضت ملی مسکن شیراز بلاتکلیف هستند و متاسفانه مسئولین و متولیان امر ، زمین را تامین نکرده اند.مسئولین استانی هیچ تلاشی برای پیگیری و پیشبرد کار ندارند و به نظر میرسد اصلا هدف اصلی دولت که نهضت ملی مسکن هست برایشان بی اهمیت است.

دیگر خبرها

  • ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان افزوده شد
  • اولویت اول ما توسعه روستایی است
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات