Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه ورامین در پیامی که تحت عنوان پیام جمعه، طی سخنانی با اشاره به اربعین حسینی اظهار کرد: برگزاری پرشور زیارت از راه دور سبب شد، تا بسیاری از عزیزان توفیق زیارت امام حسین(ع) را پیدا کنند.

وی اربعین را در پیام رسانی عاشورا بسیار مؤثر دانست و گفت: خوشا به حال کسانی که برای بزرگداشت این روز بزرگ تلاش کرده و می‌کنند؛ همه باید از سیره ائمه معصومین(ع) پیروی کرده و به آن بزرگواران اقتدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ورامین با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه در عاشورا دارد و شهدای ما پیرو مکتب حسینی هستند، به دشمنی‌ها علیه انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز دشمنی‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای مشهود است و در این عرصه خانواده‌ها وظایف سنگینی دارند که باید با تمسک به قرآن و عترت، جامعه را بیدار ساخته و خطرات فرهنگی و اخلاقی را دفع کنند.

آیت الله محمودی خطاب به مسؤولان ادامه داد: مشکلات اقتصادی مردم را آزار می‌دهد، اکنون بسیاری از مردم دچار مشکلات و تنگناهای معیشتی هستند، یقیناً می‌توان با توکل به خدا و تلاش بیشتر بسیاری از مشکلات را حل کرد.

وی اتحاد در انجام امور را بسیار خوب توصیف کرد و یادآور شد: باید همه دست در دست یکدیگر دهیم و برای رفع مشکلات و تقویت تولید داخلی تلاش بیشتری کنیم تا اقتدار و عزت کشور روزافزون شود.

باسابقه‌ترین امام جمعه کشور در ادامه با سفارش و تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی خطاب به مردم خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم شر این بیماری کَنده شود راهی جز رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نداریم.

آیت الله محمودی گلپایگانی ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان عنوان کرد: امیدوارم خداوند به پزشکان و پرستاران اجر و پاداش عنایت کند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: امام حسین انقلاب اسلامی ورامین پیام جمعه امام جمعه ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۶۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی

 مجید الهی‌رادگفت : رزمایش کمک به ایتام در قالب پویش امام رئوف در استان برگزار شد.

او  گفت: این رزمایش به نیت واقفان از سوی آستان قدس رضوی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی و با همکاری خادم یاران سطح استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

الهی راد گفت : در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد تومان میان ایتام تحت حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • تنگناهای اقتصادی، ذره‌ای از قداست کار معلمی کم نمی‌کند
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم