Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@16:01:17 GMT

تراکتور از ۳ بازیکن جدید خود رونمایی کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۶۵۴۵

باشگاه تراکتور از سه بازیکن جدید خود برای فصل آینده رونمایی کرد. خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، سه بازیکن جدید با نظر علیرضا منصوریان و پس از توافق با مدیرعامل باشگاه و طی مراحل قانونی اخذ رضایتنامه به تراکتور پیوستند.   حبیب فرعباسی، وفا هخامنشی و محمدمهدی قنبری؛ سه بازیکنی هستند با تیم تراکتور قرارداد امضا کرده و به جمع شاگردان علیرضا منصوریان اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حبیب فرعباسی، دروازه‌بان فصل گذشته نفت مسجدسلیمان است که پس از عملکرد خوبش در این تیم به تراکتور پیوست و فصل آینده سنگربان این تیم خواهد بود.

بازیکنی که برای تقویت خط دفاعی سرخپوشان به تراکتور پیوسته، وفا هخامنشی است. وی سابقه بازی در تیم‌های ذوب‌آهن، نفت آبادان و خونه‌به‌خونه بابل را نیز در کارنامه‌اش دارد.

محمدمهدی قنبری هم که فصل گذشته در تیم دسته اولی "خوشه طلایی ساوه" حضور داشت، با تایید کادرفنی و توافق باشگاه با تراکتور قرارداد امضا کرد. بیشتر بخوانید: پنجره نقل‌وانتقالاتی تراکتور بسته نشده است

انتهای پیام/

برچسب ها: تراکتور منصوریان فرعباسی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تراکتور تراکتور منصوریان فرعباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربات هوشمند خودروسازی چینی چری رونمایی شد

امروز ٨ اردیبهشت ماه ١٤٠٣شرکت خودروسازی چینی چری با همکاری شرکت AiMOGA ربات مورنین را در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا، این ربات چری، «مورنین» (Mornine) نام دارد و وظیفه آن بهبود خدمات در نمایندگی‌های فروش برند چری است که می تواند تمامی اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان قرار دهد و در مراحل بعدی تبدیل به دستیار انسان‌ها در انجام کارهای روزانه و راهنمای کتابخانه ها باشد. 

این ربات در مرحله نخست در چین مورد استفاده قرار خواهد گرفت اما قرار است به کشورهای دیگر نیز فروخته شود.

در حال حاضر زبان این ربات انگلیسی است که در آینده زبان های دیگر هم به آن اضافه خواهد شد.


انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • ربات هوشمند خودروسازی چینی چری رونمایی شد
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان