Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-27@07:59:42 GMT

بدعهدی استکبار جهانی علیه ملت ایران تمامی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۶۵۷۳

بدعهدی استکبار جهانی علیه ملت ایران تمامی ندارد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه مرکز مازندران در مصلای جمعه ساری با دعوت مؤمنان به تقوای الهی، اظهار داشت: در ایام اربعین سالار شهیدان، زندگی با تقوا نصیب مومنان الهی از سوی پروردگار متعال شده است.
 
وی افزود: امسال به‌دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، توفیق زیارت نزدیک سالار شهیدان نصیب ملت ایران نشده اما مراسمات زیارتی اربعین حسینی در ایران اسلامی با وضعیت شایسته و مطلوبی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه "انسان مؤمن برای رسیدن به رستگاری در تلاش برای ستایش باری‌تعالی است" تصریح کرد: مؤمنان و عزاداران در اربعین امسال خوب عزاداری کرده و رعایت مسائل بهداشتی نیز مطلوب گزارش شده است.
 
لائینی با بیان اینکه "ملت ایران باید با رعایت دقیق مسائل بهداشتی ویروس کرونا را ریشه‌کن کنند" افزود: باید آمریکا را ذلیل و خوار کرد و این ابرقدرت استعمارگر را شکست داد.
 
وی با اعلام اینکه "امیدواریم با رعایت مسائل بهداشتی مراسمات دهه پایانی صفر نیز برگزار شود" گفت: به این مناسبت دهه پایانی صفر، دهه وقف نامگذاری شده است.
 
امام جمعه ساری با تاکید بر جدی‌گرفتن وقف به عنوان صدقه جاریه، تصریح کرد: انسان باید بخشی از سرمایه خود را به عنوان وقف برای پیشبرد این جریان به‌کارگیری کند.
 
وی با اشاره به روز جهانی نابینایان و روشندلان افزود: این افراد استعدادهای بالقوه‌ای دارند و باید مسئولان از ظرفیت آنان برای بارور شدن استعدادهای آنان شود.
 
خطیب نماز جمعه مرکز استان با اشاره به روز ملی اثرات بلایای طبیعی نیز گفت: ریشه بسیاری از بلایای طبیعی صورت‌گرفته، ناشی از نامهربانی مردم با طبیعت است؛ عمدتاً باید شرایط طبیعی و اکوسیستم را حفظ کنیم.
 
وی با گرامی‌داشت روز بزرگداشت حافظ تصریح کرد: این شاعر خوش الحان نقش اساسی در تقویت فرهنگ عصر خود و اعصار بعدی داشته است.
 
امام جمعه ساری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری افزود: برای مقابله با توطئه‌های اقتصادی استکباری بهترین راه تقویت تولیدات داخلی و حمایت از کالاهای ایرانی است.
 
وی با بیان اینکه "بدعهدی آمریکا علیه ملت ایران تمام‌شدنی نیست" تصریح کرد: اگر سوابق آمریکا را بدانیم نباید با لبخند آمریکا فریب بخوریم؛ باید نسل جوان از گذشته استکبار شناخت پیدا کند تا گول استعمار کثیف در شرایط فعلی را نخورد و بتواند توطئه‌های آمریکایی را خنثی کند.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۶۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب

امام جمعه طبس با بیان اینکه خفت و ذلت تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب بود، گفت: ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت ایران اسلامی، نظام سلطه را به چالش کشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم بزرگداشت واقعه طبس در مسجد شکر صحرای طبس، اظهار کرد: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود و این انقلاب چالش‌هایی برای نظام سلطه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: استکبار در مسیر حرکت انقلاب موانعی چون جنگ تحمیلی، جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی و کودتاها را در دستور کار قرار دادند.

امام جمعه طبس گفت: استکبار چالش‌ها و مشکلاتی برای نظام اسلامی ایجاد کرد، اما به قول سردار دل‌ها، ملت ایران از بحران‌ها فرصت ساخت.

وی با بیان اینکه ملت ایران از گردنه‌های صعب‌العبوری که علیه نظام اسلامی بود، محاظفت کردند، افزود: مهمترین علت این ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت بود که نظام سلطه را به چالش کشید.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه نظام اسلامی مایه یأس استکبار و امید مستضعفان جهان شده، یادآور شد: عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس نیز موجبات خفت و ذلت آمریکا را به بار آورد.

وی ادامه داد: با قدرت ایران گزینه نظامی آمریکا به چالش کشیده شد و دلیل عزت و شرافت امروز ایران، وجود رهبر ایران، مردم نجیب و صبور و ولایت‌پذیر است.

کد خبر 747581

دیگر خبرها

  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح است
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • دور دوم انتخابات در کرج جدی گرفته شود
  • تشویق ایستاده فعالان فلسطینی جهانی به احترام مقاومت دانشجویان دانشگاه‌های کلمبیا، ییل و... (فیلم)
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • سید الحوثی: آمریکا شریک اسرائیل در تمام جنایاتش علیه فلسطینیان است
  • رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است