Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتشار خبر رد شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس بار دیگر هواداران الهلال را وادار به واکنش کرد و آنها به رقیب خود طعنه و کنایه زدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکى از هواداران الهلال با نام کاربرى ابوصقر در این خصوص نوشت: مسئولان باشگاه النصر از ابتدا مى‌دانستند این شکایت به جایى نمى‌رسد اما می‌خواستند بعد از این افتضاح هوادارانشان را ساکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقابل ابوعبدالله العالمى از هواداران النصر نوشت: دستپخت آنها را در فیفا و دادگاه عالى ورزش مى‌سوزانیم.

معاط از دیگر هواداران الهلال هم در این خصوص اعلام کرد: آل‌کثیر آقاى گل حریف را دو ساعت قبل از بازى محروم و با اخراج بازیکن حریف پرسپولیس را 10 نفره کردند. بعد از بازى هم شکایت کردند که نتیجه بازى را تغییر بدهید. این یک آبروریزى بزرگ بود.در آسیا فقط الهلال و الاتحاد نماینده فوتبال عربستان هستند.

جدیدترین خبرها و رویدادهای ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

کاربر دیگر از هواداران الهلال با انتشار شعرى به این مضمون به رد دعواى باشگاه النصر واکنش نشان داد: چند سال است که از آنها حمایت مى‌شود، این بار الهلال را هم به خاطرشان حذف کردند. با الاهلى و التعاون آنها را به نیمه نهایى رساندند، بازیکن حریف را اخراج کردند، شما را در آستانه پیروزى قرار دادند اما باز هم شکست خوردید؟

هواداران الهلال، الاهلى و الاتحاد همچنین بر این عقیده هستند که النصر در آسان‌ترین دوره جام پس از حذف الهلال، الدحیل و السد در مقابل تیم ده نفره پرسپولیس شکست خورد و هیچ توجیهى براى ناکامى این تیم وجود ندارد.

AFC اعتراض النصر را رد کرد/ پرسپولیس؛ نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا النصر عربستان پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا النصر عربستان پرسپولیس هواداران الهلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، دو کامبک تماشایی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس ، یکبار در اواخر نیمه دوم و یک بار در اواخر وقت اضافی دوم در شرایطی رقم خورد که هواداران میزبان حتی یک لحظه هم بابت بازگشت تیم خود ناامید نشدند.

آلومینیوم اراک در وقت‌های اضافی نیمه دوم و وقت اضافی دومین 15 دقیقه از وقت‌های غیرمعمول توانست گل تساوی را بزند و این اتفاق با حمایت ویژه هواداران این تیم رقم خورد.

هواداران آلومینیوم در تمام لحظات بازی دیروز تا آخرین نفس به حمایت از تیم خود پرداختندو به تشویق شاگردان مجتبی حسینی پرداختند تا در نهایت به هدف خود که همان برد مقابل پرسپولیس بود، دست یافتند.

در شرایطی که کم‌طاقت شدن هواداران در برخی شهرهای ایران زیاد دیده می‌شود و بارها در ورزشگاه های مختلف شاهد سردادن شعار علیه ارکان تیم بعد از عقب افتادن هستیم، در اراک این اتفاق رخ نمی‌دهد و هواداران این تیم روز گذشته مقابل پرسپولیس درس بزرگی به طرفداران تیم‌های مختلف دادند.

اراکی‌ها ثابت کردند که هواداری تا آخرین لحظه می‌تواند نتیجه‌بخش باشد و بی‌شک اعضای تیم آلومینیوم هم معنای واقعی یار دوازدهم را در جریان بازی دیروز به خوبی احساس کردند.

دیگر خبرها

  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • خوشحالی هواداران اراکی پس از پیروزی برابر پرسپولیس در جام حذفی
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)