Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@19:06:51 GMT

رد مناظره مجازی به ضرر رئیس جمهور آمریکاست

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۶۶۴۸

به گزارش رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه بر آشفتگی‌های مبارزات انتخاباتی آمریکا افزود. او با اعلام مخالفت با شرکت در مناظره مجازی با جو بایدن رقیب دموکرات خود اعلام کرد روز شنبه برای ادامه مبارزات انتخاباتی‌اش به فلوریدا سفر خواهد کرد.

دونالد ترامپ که جمعه گذشته خبر ابتلای خود به ویروس کرونا را رسانه‌ای کرد، دلیل عدم شرکت در مناظره مجازی با بایدن را نگرانی از قطع شدن میکروفنش اعلام کرد!

او گفت: من وقت خود را برای یک بحث مجازی تلف نمی‌کنم، اینکه پشت یک کامپیوتر بنشینی و بحث کنی، مسخره است، آن هم در حالی که هر لحظه امکان قطع میکروفن از سوی آن‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنجشنبه شب او به فاکس نیوز گفت که حالش واقعاً خوب است و ممکن است شنبه شب به صحنه مبارزات انتخاباتی برگردد؛ پزشک او در یادداشتی اعلام کرده که ترامپ دوره درمانی خود را به پایان رسانده و می‌تواند روز شنبه به تعاملات عمومی بازگردد.

تصمیم ترامپ برای شرکت نکردن در مناظره مجازی به معنای آن است که دومین و آخرین مناظره بین دو مدعی کاخ سفید در ۲۲ اکتبر (اول آبان) یعنی کمتر از دو هفته مانده به انتخابات ۳ نوامبر (۱۳ آبان) خواهد بود.

به گفته یک منبع آگاه، برخی از مشاوران ترامپ تصمیم او برای عدم شرکت در مناظره مجازی را زیر سوال برده و استدلال کردند او با این کار شانس بردن میلیون‌ها رای را از دست خواهد داد.

عدم پذیرش تغییر در قالب مناظره توسط ترامپ باعث ایجاد بیانیه‌های رفت و برگشت بین دو ستاد شده است، ستاد انتخاباتی ترامپ پیشنهاد کرد که مناظره دیگری در تاریخ ۲۹ اکتبر (۸ آبان) برگزار شود که ستاد انتخاباتی بایدن آن را رد کرد.

حتی قبل از اعلام بیماری، عملکرد هفته گذشته ترامپ در اولین مناظره با بایدن آشفته بود و مدام صحبت‌های رقیب خود و مجری را قطع می‌کرد.

برخی پیشنهاد کرده بودند که در بحث‌های بعدی به مجری این اختیار را بدهند که میکروفن هر نامزدی را که در روند مناظره ایجاد اختلال می‌کند، خاموش کند.

کمیسیون مناظره آمریکا در اطلاعیه خود در مورد سخنان شرکت‌کنندگان چیزی نگفت، اما مناظره مجازی را برای حفظ سلامت و ایمنی همه افراد درگیر تصمیم درستی دانست.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: مناظره مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری

دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری گفت: ۱۰۸ شرکت دانش‌بنیان در بورس حضور دارند؛ امیدواریم تا آخر سال حداقل رشد ۱۰۰ درصدی را تجربه کنند. یکی از مراحل بلوغ بعضی از شرکت‌های دانش‌بنیان عرضه شدن آن ها در بازار سرمایه و مشارکت آن ها با سرمایه مردم است.

او گفت: لزومی ندارد یک شرکت دانش بنیان برای ورود به بورس به معاونت علمی مراجعه کند.

دهقانی فیروزآبادی افزود: آن جایی که بحث کلان داده‌ها مطرح می‌شود یا بحث داده‌های مرتبط با مردم یا امنیت مردم مرتبط می‌شود، صلاحیت شرکت‌ها برای ورود به بورس در یک کارگروهی که در معاونت علمی تشکیل شده، مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

معاون علمی رئیس‌جمهور بیان کرد: شایعه فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال برای فروش سهامشان بی‌اساس است.

او تاکید کرد: صنعت خودرو اگر خصوصی و محدود شود٬ هم خودرو با کیفیت می‌شود و هم به قیمت می‌توان خودرو را عرضه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان