Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی درویش رئیس اداره پست شهرستان فیروزکوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزکوه اظهار کرد: در حال حاضر تعداد یازده کارمند در اداره پست شهرستان فیروزکوه مشغول به کار هستند، پنج نفر کارِ توزیع مرسولات که یک نفر آن‌ها امانات (بسته‌های پستی بیشتر از دو کیلو) را توزیع می‌کند که دو نفر هم در بخش خصوصی مرسولات را به روستاهای شهرستان می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بعضی محصولات اینترنتی که معمولاً در ماهواره تبلیغ می‌شود به دلیل این که هیچ نظارتی بر آن نیست مشکلاتی را به همراه دارد؛ در شهرستان فیروزکوه تقریباً حجم ترافیک خریدهای اینترنتی ۳۰ درصد افزایش پیدا کرد.

رئیس اداره پست شهرستان فیروزکوه افزود: در خود شهر هر روز بسته‌های پستی توزیع می‌شود اما با توجه به مساحت شهرستان فیروزکوه و گستردگی روستاها معمولاً همکاران در هفته دو تا سه بار به روستاها رفته و بسته‌های پستی را توزیع می‌کنند.

درویش در ادامه با بیان اینکه روزانه حدوداً بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ بسته پُستی به اداره پست می‌رسد، تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونا خریدهای اینترنتی بسیار زیاد شده است و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد مربوط به اداره پست نیست زیرا بعضی افراد سودجو هستند که سایتی طراحی می‌کنند و جنس‌هایی که از نظر کیفیت خوب نیست را به مردم می‌فروشند.

وی عنوان کرد: قرارداد پست به این صورت است که همکاران محتوای بسته را مشاهده نمی‌کنند و فقط کار توزیع بسته پستی بر عهده ما است؛ افراد سودجو در قرارداد خود این بند را ذکر می‌کنند که تحویل گیرنده نباید هنگام دریافت بسته آن را باز کند (تا اگر مورد تأیید آن‌ها نبود نتواند بسته را به تحویل دهنده بازگرداند) و این یکی از مشکلاتی است که نتوانستیم آن را برطرف کنیم.

رئیس اداره پست شهرستان فیروزکوه افزود: اگر بسته پستی مورد تأیید تحویل گیرنده نبود و در این خصوص شکایتی شود بازرسی شرکت پست به موضوع ورود پیدا کرده و نامه‌ای برای عدم توزیع محصول شرکت مورد نظر را صادر می‌کند.

درویش با اشاره به قرارداد برگشت محصولی به شرکت معتبر مورد نظر بیان کرد: قراردادهایی هم برای شرکت‌های معتبر هستند که با حجم انبوهی کار انجام می‌دهند و این واحدها با پست قرارداد برگشت دارند که به هر دلیلی اگر گیرنده بسته را نخواست به مدت یک هفته فرصت دارد بسته را به اداره پست تحویل داده و بسته به شرکت برگردانده می‌شود و شخص هزینه‌ای که پرداخت کرد را دریافت می‌کند.

وی اذعان کرد: بعضی محصولات اینترنتی که معمولاً در ماهواره تبلیغ می‌شود به دلیل این که هیچ نظارتی بر آن نیست مشکلاتی را به همراه دارد که الآن تا حدود زیادی جلوی این مشکل گرفته شده است.

رئیس اداره پست فیروزکوه اضافه کرد: امروزه با پیشرفت فضای مجازی دیگر مانند گذشته از نامه نگاری استفاده نمی‌شود؛ پُست در حیطه‌های مختلفی هم‌چون اداره ثبت احوال و ثبت اسناد، قراردادهایی برای عوارض شهرداری و غیره ورود پیدا کرد و به همین دلیل روش پست نسبت به گذشته تغییر کرد.

درویش در پایان گفت: اکنون با توجه به شرایط کرونایی جامعه و خرید محصولات به صورت اینترنتی، حجم ترافیک خریدهای اینترنتی افزایش یافته است، در شهرستان فیروزکوه تقریباً حجم ترافیک خریدهای اینترنتی ۳۰ درصد افزایش پیدا کرد.

انتهای پیام/ح/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: ترافیک فیروزکوه خریدهای اینترنتی پست مهدی درویش خریدهای اینترنتی رئیس اداره پست حجم ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید سوسیس و کالباس در کارخانه‌های معروف (فیلم) نوشابه پپسی چگونه در کارخانه تولید و بسته بندی می‌شود؟ (فیلم) فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد
  • فروش اینترنتی دارو
  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند
  • جاده چالوس بسته است
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • افزایش ۲۰ درصدی رهاسازی آب از سد زولاچای سلماس
  • افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)