Web Analytics Made Easy - Statcounter

به رغم محدودیت‌های اعمال شده در اراضی اشغالی برای مقابله با کرونا، تظاهرات اسرائیلی‌ها علیه نتانیاهو همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه روسیا الیوم، تظاهرات شهروندان اسرائیلی‌ علیه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در خیابان‌ها و مراکز اصلی قدس، تل‌آویو و حیفا همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که به دلیل شیوع کرونا دولت رژیم صهیونیستی محدودیت‌های جدی را اعمال کرده است.

اخیرا رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، اقدامات تحریک‌آمیز رژیم صهیونیستی و بحران اقتصادی و افزایش مبتلایان به کرونا مسائلی است که این رژیم را به جنگ داخلی نزدیک می‌کند.

یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی از حزب آبی سفید و حزب کارگر خواست دوشنبه به پیشنهاد سلب رأی اعتماد از دولت نتانیاهو رأی مثبت بدهند.

اراضی اشغالی اخیرا شاهد اعتراضات علیه فساد نتانیاهو بوده است. نتانیاهو تظاهرات را تلاشی برای لطمه زدن به دموکراسی می‌داند و رسانه‌های اسرائیلی را به تحریک علیه وی متهم می‌کند.

لینک کوتاه: asriran.com/0039Fq

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا اسرائیل رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه

شهرک‌نشینان شنبه شب بار دیگر در تل‌آویو دست به تظاهرات زده و بر لزوم توافق هرچه زوتر درباره تبادل اسرا تأکید کردند.

به گزارش ایسنا، شهرک‌نشینان شنبه شب نیز مجددا در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو دست به تظاهرات زده و خواستار دستیابی به توافقی برای مبادله اسرا و توقف جنگ در غزه شدند.

در همین زمینه کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد اسرائیلی‌ها امشب در خیابان کاپلان تل آویو علیه کابینه نتانیاهو تظاهرات برگزار کرده و خواستار انتخابات زودهنگام و رسیدن به توافق برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه شدند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست تأکید کردند نتانیاهو عمدا مانع رسیدن به توافق مبادله اسرا می‌شود و اسرای اسرائیلی در اسارت در غزه کشته می‌شوند.

القسام شاخه نظامی حماس ساعاتی قبل در پیامی ویدئویی از کشته شدن ده‌ها نفر از اسرای صهیونیست در اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه خبر داد و اعلام کرد: «فشار نظامی منجر به کشته شدن ده‌ها اسیر اسرائیلی در دستان ما شد و بقیه اسرا را هم از جشن گرفتن عید پسح همراه با عزیزانشان محروم ساخت.»

به دنبال این پیام ویدئویی قسام، خانواده‌های اسرای صهیونیست عنوان کردند «باید جنگ را متوقف کرد و بهای آن را پرداخت و حمله به رفح صرفا هزینه‌ای اضافی خواهد بود.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تظاهرات مجدد هزاران صهیونیست در تل آویو
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»
  • عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل خانه گانتس و نتانیاهو