Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@09:10:33 GMT

سیف‌الله‌پور: فکری سرمربی نساجی است

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۶۹۸۷

سیف‌الله‌پور: فکری سرمربی نساجی است

به گزارش تابناک، ایزد سیف‌الله‌پور، قائم مقام باشگاه نساجی مازندران در گفت‌وگو با برنامه «ورزش و مردم» شبکه یک سیما صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*باشگاه نساجی با محمود فکری در نیمه دوم فصل پیش قرارداد ۱/۵ ساله بست و بعد از پایان فصل نوزدهم، قرارداد سرمربی ما تمدید شد.

*حدادیان و امیری به عنوان مالک و مدیرعامل باشگاه اعلام کرده بودند که فکری باید با رضایت باشگاه نساجی از این تیم جدا شود و استقلال اگر او را می‌خواهد باید رضایت نساجی را جلب کند، اما این اتفاق رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*فکری هنوز فصل شروع نشده ۳۵ درصد از قراردادش را دریافت کرده است.

*۲۵ بازی جدید به ما این فصل اضافه شده‌اند و تمام خرید‌های ما را هم فکری انجام داده است و از این بابت هم ممنونیم.

*اقدام باشگاه استقلال برای جذب فکری غیرقانونی بوده است.

*فکری اگر قصد داشت برود باید رضایت باشگاه نساجی را جلب می‌کرد. در یکی از بندهای قرارداد او با نساجی این مسئله وجود دارد که اگر او بخواهد جدا شود باید پنج برابر مبلغ قراردادش را به نساجی بپردازد.

*نمی‌دانم باشگاه بزرگی مثل استقلال چطور می‌تواند سرمربی ما را ببرد در صورتی که بحث رضایت ما اصلا لحاظ نشده است.

*تیم ما دو روز دیگر عازم اردوی کیش است. طرف حساب ما فکری نیست، باشگاه استقلال است.

*ما هنوز سرمربی جدیدی انتخاب نکردیم و فکری سرمربی نساجی است.

*استقلالی‌ها برای جذب فکری باید رضایت ما را جلب کنند.

*اگر یادتان باشد فصل پیش هم چنین اتفاقی در ماجرای انتقال سرلک و جعفری از نساجی به شهرخودرو رخ داد که در نهایت باشگاه شهرخودرو و هر دو بازیکن مجبور شدند جریمه سنگینی بپردازند.

*امیدوارم فکری از فردا در تمرینات نساجی حاضر شود تا همه چیز ختم به خیر شود در غیر اینصورت بخش حقوقی ما پیگیر این پرونده خواهد بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 اربعین محمدرضا شجریان همایون شجریان ایزد سیف الله پور استقلال نساجی مازندران محمود فکری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 اربعین محمدرضا شجریان همایون شجریان باشگاه نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۶۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!

به گزارش ورزش سه، دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی جمعه 7 اردیبهشت برگزار خواهد شد و تیم‌های صعود کرده به این مرحله برای صعود تلاش خواهند کرد.

جای خالی نساجی در این مرحله به چشم می‌آید و احتمال شگفتی‌سازی در این جام را از آن ها گرفته است، شکست نساجی مازندران با آلکاراز مقابل آلومینیوم اراک این امکان را از ساکت الهامی گرفت تا مجدد همراه با نساجی در جام حذفی شگفتی‌ساز باشد.

الهامی سابقه قهرمانی با نساجی در جام حذفی را دارد اما حذف زودهنگام پیش از پیوستن این مربی باعث شد تا تمرینات این تیم با تمرکز روی لیگ برتر و بازی‌های حساس برای بقا خواهد بود.

بازیکنان این تیم زیر نظر ساکت الهامی تمرین با نشاطی را پشست سر گذاشتند و پس از پیروزی مقابل تراکتور با انگیزه خاصی آماده بازی با ذوب آهن می‌شوند.

دیگر خبرها

  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • وحدت رویه و هم‌فکری، عامل اصلی پیشبرد اهداف گزینش است
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟