Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:43:17 GMT

تلویزیون یک هفته فیلم های مجید مجیدی را پخش می کند

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۷۱۸۶

تلویزیون یک هفته فیلم های مجید مجیدی را پخش می کند

شبکه پنج سیما با هدف تکریم مجید مجیدی، تعدادی از آثار برجسته این سینماگر را هفته آینده پخش می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، «آن سوی ابرها»، «باران»، «پدر»، «به رنگ خدا»، «شنا در زمستان»، «تا مرز دیدار» و «تیر باران» از جمله آثار مجید مجیدی هستند که از شنبه ۱۹ مهر ماه تا جمعه ۲۵ مهر ماه، هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنبه  (۱۹مهر) «آن سوی ابرها» که در ستایش عشق، زندگی و تنوع روابط انسانی است پخش می‌شود. این فیلم را مجیدی برای سینمای بالیوود کارگردانی کرد تا در مقابل دوربین او بازیگرانی چون: مالاویکا موهانن، ایشان خاتر، گاتم کوش، شارادا و تانیشتا چاتراجه هنرنمایی کنند.

«آن سوی ابرها»

یکشنبه (۲۰ مهر)  فیلم «باران» که جوایز متعددی از جشنواره فیلم فجر، مونترال و خیخون را دریافت کرده است پخش خواهد شد. در این سینمایی حسین عابدینی، رضا ناجی و زهرا بهرامی ایفای نقش کرده اند.

دوشنبه «پدر» را با هنرنمایی محمد کاسبی و پریوش نظریه از قاب شبکه پنج سیما خواهید دید. این فیلم داستان زندگی نوجوانی است چهارده ساله که پس از فوت پدر برای امرار معاش خود و خانواده‌اش به یکی از شهرهای جنوبی کشور سفر می‌کند.


سینمایی «رنگ خدا» که از جمله آثار ماندگار تاریخ سینمای ایران است، سه شنبه (۲۲ مهر ماه) با هنرنمایی حسین محجوب، محسن رمضانی، سلمه فیضی، الهام شریفی و ... پخش می شود.

«رنگ خدا»

«شنا در زمستان» به کارگردانی محمد کاسبی و با هنرنمایی مجید مجیدی، یحیی دیوانی، مسعود رحمانی و ... چهارشنبه (۲۳ مهر)  به روی آنتن می‌رود. علی مرتضایی نسب از معلمین آموزش و پرورش جهت تدریس به یکی از مدارس محروم کشور منتقل می شود. او با مشاهده وضع مالی مردم و جهل و فقر حاکم بر آن ها درصدد کمک به مردم و از جمله شاگردانش بر می آید.


پنجشنبه (۲۴ مهر) «تا مرز دیدار» به کارگردانی حسین قاسمی جامی و هنرنمایی غلامرضا بنفشه خواه، اکبر دودکار، هادی قدس، رضا متین، مجید مجیدی، هدایت اله نویدی، جلیل فرجاد، هادی قمیشی و... پخش می شود. در خلاصه داستان این سینمایی آمده است: قرار است تیم ملی فوتبال ایران برای انجام بازی های آسیایی به خارج از کشور اعزام شود، اما یکی از بازیکنان اصلی تیم به نام مصطفی موسوی با خبر می شود که برادرش مرتضی، در جبهه مفقود شده است. او از همراهی با تیم خودداری می کند و برای یافتن مرتضی عازم جبهه می شود و ...


و در نهایت در آخرین روز هفته  «تیرباران» علی اصغر شادروان از شبکه پنج پخش می‌شود. در این سینمایی که مجید مجیدی، جعفر دهقان، رضا چراغی و ... ایفای نقش می کنند، حوادث بهمن ماه سال ۱۳۴۳ به تصویر کشیده می شود. جایی که محمد اندرزگو به همراه چند تن دیگر روبروی ساختمان مجلس منتظر می شوند تا حسنعلی منصور را ترور کنند .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجید مجیدی مجید مجیدی پخش می شود شبکه پنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاددانشگاهی یک طرح نظرسنجی با عنوان «سنجش نگرش مردم در خصوص برنامه‌های صدا و سیما» با تعداد نمونه‌ی ۱۷۱۵ نفر از شهروندان ۱۵ سال به بالای سراسر کشور در «هفته آخر فروردین ماه» سال جاری، به شیوه مصاحبه تلفنی انجام داده است که مهم‌ترین یافته‌های این نظرسنجی به شرح ذیل است:

تماشای شبکه‌های تلویزیونی

۴۰.۸ درصد «ایرانیان» شبکه سه را بیشتر از سایر شبکه‌های تلویزیونی می‌بینند، ۳۵.۲ درصد شبکه‌ آی‌فیلم  و ۲۱ درصد شبکه یک را تماشا می‌کنند. میزان تماشای این شبکه‌ها در بین «بینندگان صدا و سیما» به ترتیب از این قرار است؛ ۵۸.۹ درصد شبکه سه،  ۵۰.۸ درصد شبکه آی‌فیلم و ۳۰.۳ درصد شبکه یک. ۶۹.۲ درصد «ایرانیان» بیننده برنامه‌های صدا و سیما هستند.

تماشای برخی برنامه‌های تلویزیون


یافته‌های نظرسنجی ایسپا نشان می‌دهد ۳۶.۹ درصد از «ایرانیان» برنامه مردان آهنین و ۳۴.۷ درصد برنامه زندگی پس از زندگی، ۳۴.۲ درصد برنامه محفل، ۳۲.۳ درصد برنامه شب خوش، ۳۱.۸ درصد برنامه فوتبال برتر، ۲۹.۷ درصد برنامه پانتولیگ و ۲۶.۵ درصد برنامه معرکه، ۲۴.۵ درصد برنامه مهمونی، ۲۱.۳ درصد برنامه ماه خدا، ۱۸.۸ درصد برنامه ماه من، ۱۷.۲ درصد برنامه ایران دوست داشتنی، ۱۶ درصد برنامه پاورقی و ۱۲.۱ درصد برنامه برمودا را دیده‌اند.



میزان تماشای این برنامه‌ها در بین «افرادی که تلویزیون تماشا می‌کنند» به این ترتیب است؛ ۵۳.۳ درصد برنامه مردان آهنین و ۵۰.۱ درصد برنامه زندگی پس از زندگی را دیده‌اند، ۴۹.۴ درصد برنامه محفل، ۴۸ درصد برنامه شب خوش، ۴۶ درصد برنامه فوتبال برتر، ۴۲.۹ درصد برنامه پانتولیگ و ۳۸.۳ درصد برنامه معرکه، ۳۵.۴ درصد برنامه مهمونی، ۳۰.۷ درصد برنامه ماه خدا، ۲۷.۲ درصد برنامه ماه من، ۲۴.۸ درصد برنامه ایران دوست داشتنی، ۲۳.۱ درصد برنامه پاورقی و ۱۷.۵ درصد برنامه برمودا را دیده‌اند.

پربازدیدترین سریال‌های تلویزیونی

۴۵.۴ درصد از «ایرانیان» گفته‌اند سریال زیرخاکی، ۲۳.۲ درصد سریال هفت سر اژدها و ۲۰.۴ درصد سریال رستگاری را دیده‌اند.
میزان تماشای این سریال‌های تلویزیونی در بین «بینندگان تلویزیون» حاکی از این است که ۶۵.۵ درصد آنها گفته‌اند سریال زیرخاکی را دیده‌اند. ۳۳.۵ درصد سریال هفت سر اژدها و ۲۹.۴ درصد سریال رستگاری را دیده‌اند.

دیگر خبرها

  • منابع عبری: اسرائیل با آتش بس چند هفته ای موافقت خواهد کرد
  • منابع عبری: اسرائیل با آتش‌بس چند هفته‌ای موافقت خواهد کرد
  • واکنش یکی از عموهای فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون