Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@17:06:06 GMT

اینترنت بردخون جوابگوی نیازهای مردم نیست

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۷۲۸۳

اینترنت بردخون جوابگوی نیازهای مردم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، حجت الاسلام محمدجواد عاشوری در خطبه‌های نمازجمعه بردخون با بیان جایگاه زیارت اربعین اظهار داشت: مضامین عالی در زیارت اربعین وجود دارد که یکی از ویژگی‌های هر شیعه را قرائت زیارت اربعین می‌دانند.

امام جمعه موقت بردخون افزود: جهل باعث خانه‌نشینی امام علی(ع)  و صلح امام حسن(ع)  شد و جهل مردم، امام حسین(ع)  را در کربلا شهید کرد و جهل موجب شد تا مردم در روز چهارشنبه به دستور معاویه نمازجمعه اقامه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: امروز دچار جعل مدرن هستیم و در گوشی‌های همراه مطالبی وارد می‌شود که هیچ واقعیتی ندارد پس باید علم و آگاهی خود را زیاد کنیم  و انسان همواره اهل مطالعه و علم‌آموزی باشد.

عاشوری با بیان اینکه شرایط امروز کشور مناسب نیست، گفت: همه عزاداران و متولیان عزاداری در بخش، ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا خطر این ویروس منحوس کاهش یابد.

خطیب جمعه بردخون با اشاره به مناسبت‌های هفته و گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی ابراز داشت: 24 مهر روز پیوند اولیا و مربیان است که انتظار داریم اولیا ارتباط خود را با مدارس بیشتر کنند زیرا ارتباط باعث موفقیت فرزندان می‌شود و ارتباط در این دوران که آموزش‌ها، مجازی شده بیش از هر زمانی ضروری‌تر است.

وی ادامه داد: سرعت اینترنت شهر و بخش بردخون جوابگوی نیازهای مردم این منطقه نیست و از مسؤولان استان و شهرستان می‌خواهیم که به موضوع اینترنت بخش بردخون توجه ویژه کنند.

امام جمعه موقت بردخون تصریح کرد: سامانه شاد برنامه ضعیفی است که دانش آموزان و فرهنگیان از آن شاکی هستند و ضعف اینترنت و درگیری فضای مجازی خانواده‌ها را کلافه و ناراحت کرده است.

عاشوری افزود: برخی خانواده‌ها توان مالی ندارند و در زمینه اینترنت و سرعت و هزینه آن عاجزند زیرا ضعف اینترنت منطقه باعث شده که معلمان و دانش آموزان ابراز نارضایتی کنند و برخی از دانش آموزان دچار مشکل روحی شده‌اند که از استاندار و فرماندار می‌خواهیم به اینترنت بخش بردخون توجه کنند.

خطیب جمعه بردخون با اشاره به گرانی‌های افسار گسیخته گفت: هیچ تحرکی از طرف دولت و مسؤولان برای رفع گرانی دیده نمی‌شود و با وجودی که موضوع اقتصادی مهم است و دولت وظیفه گشایش اقتصادی را دارد اما حرکتی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه فقر موجب کفر و بی‌ایمانی است، افزود: مسائل اقتصادی در همه زمینه‌ها مؤثر است اما مسؤولان مشکلات را به گردن دیگران می‌اندازند، نیازهای ضروری مردم گران شده و خبری از تحقق شعارها و وعده‌های دولت نیست زیرا مردم با وعده‌های شما امیدوار شدند اما امروز در قیمت مرغ و تخم‌مرغ مانده‌اند.

امام جمعه موقت بردخون اضافه کرد: امروز دلار 30 هزار تومان و پراید 150 میلیون تومان شده اما از قول و وعده‌ها چیزی نمی‌بینیم و با وجود نارضایتی از تیم اقتصادی دولت، مردم تا کی این مشکلات را تحمل کنند زیرا مردم همواره به رهبری معظم و نظام عشق می‌ورزند و همیشه در صحنه هستند.

عاشوری با تأکید به اینکه نسبت به مردم غیرت داشته باشید، ابراز داشت: شاخصه مهم مدیریت جهادی در مسؤولان وجود ندارد و آنهایی که میلیاردها سرمایه دارند کی دلشان به حال فقرا می‌سوزد.

خطیب جمعه بردخون خاطرنشان کرد: مردم شرمنده زن و بچه خود هستند و در صورتی که از ظرفیت‌های داخلی استفاده شود مشکلات کشور قابل حل است اما در گذشته بیشتر مشکلات کشور را به مدیریت ضعیف مرتبط می‌دانستند که امید داریم به این موضوع توجه شود.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: اربعین اینترنت امام حسین امام جمعه جمعه بردخون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه    14 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

  پیش از خطبه ها؛   حجت الاسلام میرزایی ،  مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)   آذربایجان غربی در سخنانی به

تبیین اهمیت و الزامات تعلیم و تربیت مهدوی خواهد پرداخت.

مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • قدردانی از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • از معلمان امین شهر، قدردانی شد
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود