Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتابک گفت: با اجرای طرح های پیش رو در این منطقه از جمله پروژه ها و طرح های راه سازی می توان آینده خوبی را در زمینه گردشگری در بخش دیشموک پیش بینی کرد و به لطف خدا روزهای خوب دیشموک در راه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس جاده های ارتباطی شهرستان کهگیلویه همواره یکی از مهمترین دغدغه های مردم و مسئولین و یکی از کمبود های اساسی و زیر ساختی این شهرستان به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش هایی از جاده های ارتباطی بخش های شهرستان کهگیلویه به شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه همیشه خبرساز بوده و بارها مسافران زیادی را به کام مرگ کشانده است.

اما برخی از جاده های روستایی نیز از استانداردهای اولیه برخوردار نبوده و بسیاری از آن ها از نوع خاکی بوده که با توجه به اهمیت روستا نشینی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان و عشایر به شهرها، توجه به راه ارتباطی از جمله نکات ضروری است که دولت مردان باید آن را مد نظر خود قراردهند.

برخی از جاده های روستاهای بخش دیشموک به شهر دیشموک از جمله این جاده ها هستند که از استاندارهای مناسب برخوردار نبوده و بعضا در فصل زمستان و با بارش برف و باران امکان تردد در آن ها وجود ندارد.

علی رضا اتابک فرماندار کهگیلویه  در همین زمینه در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: برخی از جاده های روستایی بخش دیشموک در حال تعریض و مسطح شدن است که عملیات بهسازی و اصلاح جاده عشایری درغک به کوه سیاه که احداث آن از سال گذشته شروع شده توسط پیمانکار و اداره امور عشایری در حال انجام است.

اتابک گفت: جاده های عشایری نیز از اهمیت خاص خود برخوردار و مورد توجه هستند و در همین راستا جاده عشایری درغک به کوه سیاه ۹ کیلومتر بوده که مردم بخش دیشموک مجبور بودند با سفر به بخش‌های چاروسا ـ دهدشت و لنده به کوه سیاه عزیمت کنند، اما احداث این جاده عشایری طول مسیر را ۱۴۰ کیلومتر کاهش داده است.

وی با اشاره به اقدامات پیش رو در حوزه راه‌های ارتباطی بخش دیشموک، گفت: برخی از راه های ارتباطی بخش دیشموک به مناقصه گذاشته شده اند و در هفته‌های آتی عملیات زیرسازی و آسفالت آنان نیز شروع می‌شود و در حوزه راه‌ها اقدامات خوبی را در هفته‌های آتی شاهد خواهیم بود.

علی رضا اتابک با اشاره به ظرفیت های بخش دیشموک در زمینه گردشگری گفت: با اجرای طرح های پیش رو در این منطقه از جمله پروژه ها و طرحهای راه سازی می توان آینده خوبی را در زمینه گردشگری در بخش دیشموک پیش بینی کرد و به لطف خدا روزهای خوب دیشموک در راه است.

اتابک با اشاره به در دست اجرا بودن جاده‌های روستا‌های بخش دیشموک عنوان کرد : برآورد جاده روستا‌های ده قاضی، روستای شهید پرواز، روستای دلی احمد، روستای مورخانی به بناری، روستای دهنو، روستای ده قاضی، روستای مازه فرج و روستای چندار توسط راهداری شهرستان انجام شده و عملیات زیرسازی و آسفالت آنان پس از مشخص شدن پیمانکار شروع می‌شود.

در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کوه سیاه بخش دیشموک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۷۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ گروه خبر از تحریریه، امروز به روستای فوشه شهرستان فومن رفتند و گلایه مردم این منطقه را در خصوص جاده نامناسب و پُر از دست انداز این روستا شنیدند.

آسیب به خودرو‌ها، رفت و آمد پر زحمت مردم و مشکل برای انتقال محصولات روستاییان تنها بخشی از مشکلات مطرح شده از سوی مردم روستای فوشه بود.

دیگر خبرها

  • یک روز ناب در دل طبیعت بکر در چند کیلومتری تهران
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار