Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام محمد جواد زهرایی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین طی حکمی محمدحسین طاهری را به عنوان به عنوان دستیار و مشاور راهبردی خود منصوب کرد

در بخشی از حکم وی آمده است:

نظر به اهمیت رصد هوشمندانه مسائل فرهنگی و اجتماعی، مطالعه راهبردی، طراحی و برنامه ریزی فرهنگی ناظر بر زیست بوم فرهنگی استان قزوین و ضرورت ایجاد شبکه تخصصی همکاران انقلاب اسلامی، جنابعالی را به عنوان دستیار و مشاور راهبردی اینجانب منصوب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است سابقه حضور مؤثر در معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و دبیری قرارگاه جهادی مدافعان سلامت استان قزوین گوشه‌ای از سوابق محمدحسین طاهری در قزوین است.

کد خبر 5043881

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد زهرایی تبلیغات اسلامی قزوین ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا چهل سالگی دفاع مقدس گرگان کرمانشاه مجلس شورای اسلامی شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا دفاع مقدس استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۷۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین جواد فاطمی نسب؛ مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه، ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد.
 
در مراسم معرفی ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر شروینه، ماموستا سیدمحمد محمدی؛ امام جمعه جوانرود، حجت الاسلام میرعباس سالمیان؛ معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه، حق پناه؛ بخشدار شروینه و جمعی از معتمدین این شهر حضور داشتند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه