Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان- هادی جلالی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشت آزادگان گفت: حجت الاسلام و المسلمین پیوند، دادستان دشت آزادگان و سروان سلامی، معاون نیروهای انتظامی شهرستان بستان، از منطقه حفاظت شده میشداغ و پاسگاه محیط بانی بازدید کردند و با محیط بانان نشستی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی در این بازدید ، در مقدمه ای به معرفی منطقه حفاظت شده میشداغ، ارزش مناطق حفاظت شده، گونه های شاخص جانوری و گیاهی منطقه، شرایط کاری محیط بانان و مهمترین مشکلات منطقه پرداخته و بر حمایت قوه قضاییه در راستای حفاظت بهتر از انفال الهی تاکید کرد.
در این بازدید، دادستان و هیات همراه ضمن بازدید از منطقه، در نشستی صمیمی و آموزشی با محیط بانان، از نقش و جایگاه آنان در حفاظت از منطقه اشاره کرد و گفت: ما برای حفظ وطن اسلامی از دست دشمن، شهیدان بسیاری در این منطقه دادیم. با خون شهیدان این مناطق از دست دشمن درآورده شد و الان شما محیط بانان بعنوان یک نگهبان باید از این منطقه حفاظت شده به خوبی حراست کنید.
دادستان دشت آزادگان ادامه داد: نباید به افراد سودجو اجازه ورود به منطقه را داد تا دست به غارت حیات وحش و اراضی منطقه بزنند و این کار با گشت های مستمر شدنی است.
وی در ادامه ضمن اعلام برخورد قاطع دادستانی با متخلفین، بر جذب مشارکت فعالان عرصه محیط زیست تاکید و از فرماندهی نیروی انتظامی خواست تا با محیط بانان نهایت همکاری را نموده و با زمین خواری و تصرف اراضی ملی به شدت برخورد نمایند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رفع تصرف زمین اراضی کشاورزی محیط بانان حفاظت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۷۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ تهران گفت: عملیات خاکریزی، تسطیح و بستر سازی فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تا پل شهید صنیع خانی در منطقه ۱۹ تهران آغاز شد.

علی نایبی افزود: این عملیات به مساحت هزار متر مربع به منظور ایجاد چشم انداز زیبا در سیمای شهر، با خاکریزی ۴۵ کامیون به حجم ۹۰۰ تن خاک مناسب کاشت در بزرگراه آزادگان تا پل شهید صنیع خانی آغاز شد.

معاون شهردار منطقه ۱۹ گفت: در مرحله بعدی خاک تخلیه شده با لودر تسطیح و برای بستر سازی و کاشت درخت و درختچه آماده می‌شود.

علی نایبی افزود: با هدف توسعه و افزایش سرانه فضای سبز شهری و ایجاد فضایی دلپذیر و با طراوت برای شهروندان، ۳۰۰ اصله درخت و هزار و ۷۰۰ عدد درختچه در این محدوده برای توسعه فضای سبز شهری کاشته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان 
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • سلاجقه: از برقی کردن وسایل نقلیه در تهران حمایت می‌کنیم
  • حفظ حقوق عمومی با سلام و صلوات نمی‌شود/ دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • ادامه تظاهرات در یمن در حمایت از غزه