Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@10:21:52 GMT

راز تحول بزرگ کوتینیو در بازگشت به بارسا

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۷۵۶۵

راز تحول بزرگ کوتینیو در بازگشت به بارسا

فیلیپه کوتینیو یکی از بهترین های بارسلونا در شروع فصل 21-2020 بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، فیلیپه کوتینیو پس از یک سال حضور قرضی در بایرن به بارسلونا بازگشت. او زمستان 2018 از لیورپول راهی بارسلونا شد و بین ژانویه تا می 2018 توانست 11 گل برای بارسا بزند و سومین گلزن برتر کاتالان ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چ

کوتینیو در جام جهانی هم از خوب های برزیل بود ولی فصل 19-2018 برای او در بارسا کابوس وار سپری شد. او نتوانست پاسخ انتظارات ارنستو والورده و هواداران بارسا را بدهد و تابستان 2019 قرضی به بایرن مونیخ رفت.

 

 

 

 

ستاره برزیلی در تمرینات بایرن بود که به اهمیت کارهای بدنسازی بیشتر واقف شد و زیر نظر نیکو کواچ و سپس هانسی فلیک تمریناتی به مراتب دشوارتر از لیورپول و بارسلونا را تجربه کرد. اتفاقی که باعث پیشرفت در شکل بازی او شد و در نهایت وقتی به بارسلونا بازگشت، رونالد کومان سرمربی جدید باشگاه مانع جدایی او شد و در سه بازی نخست فصل باشگاه کاتالان نیز جزو بهترین ها بود.

راز تحول کوتینیو در بارسا استفاده از 2 بدنساز تخصصی است. او پس از اتمام تمرینات در منزل نیز تمرینات بدنسازی و استقامتی را زیر نظر مربیان اختصاصی خود دنبال می کند و نتیجه اش را نیز گرفته است. این کوتینیو دیگر هیچ شباهتی به کوتینیوی 19-2018 ندارد.

 

 

بایرن مونیخ فیلیپ کوتینیو بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ فیلیپ کوتینیو بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با مشکلات مالی عدیده دست به گریبان است که بار دیگر به این باشگاه قدرت مانور زیاد در انتقالات را نخواهد داد. بارسا باید چند بازیکن خود را بفروشد تا بتواند به فرمول یک در برابر یک لالیگا برسد. اینکه در ازای یک فروش بتواند بازیکنی جدید بخرد ولی فعلا تراز دستمزدها به حدنصاب لالیگا نرسیده است.

بارسا قصد دارد در تابستان پست هافبک دفاعی خود را تقویت کند. اوریول رومئو ستاره مورد انتظار نشان نداد و به همین دلیل دو گزینه جاشوا کیمیش و گیدو رودریگز روی میز هستند. 

کاپیتان بایرن قیمت بالایی دارد و جذب او بسیار دشوار و تقریبا غیرممکن است. به همین دلیل بارسا تمرکز خود را روی گیدو رودریگز آرژانتینی گذاشته که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود و خرید او هزینه‌ای نخواهد داشت. اسپورت و موندو دپورتیوو نوشته‌اند انتقال هنوز نهایی نشده، ولی بارسا بیش از نیمی از مسیر را طی کرده و به احتمال فراوان گیدو را باید اولین خرید تابستانی بارسلونا دانست.

گیدو رودریگز از سال 2020 برای بتیس بازی می‌کند و فصل جاری در 25 بازی 1956 دقیقه در زمین بوده، دو گل زده و یک پاس گل نیز داده است. او 29 بازی ملی نیز برای تیم ملی آرژانتین انجام داده است.

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد