Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام باقری ارومی به گرانی های غیر منطقی برخی کالاها و مایحتاج اولیه مردم اشاره کرد و گفت: همه مسئولین کشور و در رأس قوای سه گانه باید با وحدت و همفکری با رشد سرسام آور قیمت ها مقابله کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسالم،حجت الاسلام«محمدجواد باقری ارومی» در خطبه های این هفته آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این بخش با تسلیت دهه آخر صفر و با توجه به در پیش بودن ایام شهادت پیامبر اکرم(ص) به بیان ویژگی های اخلاقی و شخصیتی پیامبر اکرم(ص) بر اساس آیات قرآن و روایات پرداخت و گفت: طبق فرمایش امیرالمومنین علی(ع) پیامبر مانند طبیبی بود که با طب خود به درمان و مداوای بیماری های اخلاقی و روحی جامعه می پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه اسالم در ادامه مبحث بررسی مشکلات اقتصادی به گرانی های غیر منطقی برخی کالاها و مایحتاج اولیه مردم اشاره کرد و افزود: همه مسئولین کشور و در رأس قوای سه گانه باید با وحدت و همفکری با رشد سرسام آور قیمت ها مقابله کنند.

 

وی تصریح کرد: مجلس، دولت و قوه قضاییه باید در طول همدگیر باشند و هر کدام با عمل به وظیفه خود زمینه را برای اجرای هر چه بهتر قوانین و برخورد با متخلفان و قانون شکنان فراهم کنند تا مردم بیشتر از این بخاطر کوتاهی و قصور عده ای و طمع برخی منفعت طلبان تحت فشار قرار نگیرند.

 

حجت الاسلام باقری ارومی خاطرنشان کرد: عدم نظارت مستمر بر نحوه تولید و توزیع و قیمت گذاری کارشناسانه و احتکار کالاهای اساسی از سوی برخی سودجویان که به طمع قیمت بیشتر کالاهای مورد نیاز مردم را پنهان می کنند در کنار شایعات بی اساس مثل بهانه تحریم یا صادرات بی رویه کالا به کشورهای همسایه از عوامل افزایش قیمت هاست که باید با قاطعیت تمام با متخلفان برخورد شود.

 

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی به پرسنل خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی گفت: هر چند پلیس و نیروی انتظامی از کمبود نیرو و امکانات در مضیقه قرار دارند ولی همواره با جان و دل در برقراری امنیت چه در داخل چه در مرزهای کشور جانفشانی می کنند که خاضعانه از زحمات همه عزیزان تقدیر و تشکر می کنم.

 

خطیب نماز جمعه اسالم با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اظهارکرد: سیاست استکباری و استعماری آمریکا یک اصل ثابت است و با روی کار آمدن ترامپ یا بایدن یا هر رییس جمهور دیگری فرق نمی کند.

 

حجت الاسلام باقری ارومی تصریح کرد: مهم نیست جمهوری خواه بر سر کار باشد یا دموکرات، این ها مثل هم هستند و به قول معروف «سگ زرد برادر شغال است».

 

امام جمعه اسالم با بیان این نکته که هر دو حزب حاکم بر آمریکا ضد اسلام و ضد جمهوری اسلامی ایران هستند و تجربه سالیان گذشته و نحوه برخورد روسای جمهور قبلی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران این موضوع را برای ما ثابت کرده است، گفت: آنها فقط در میزان و سرعت ستیز خود با اسلام و ایران شدت و حدت اندکی دارند.

 

حجت الاسلام باقری ارومی خاطرنشان کرد: نباید منتظر نتیجه انتخابات آنها باشیم و سرنوشت کشور را به آن گره بزنیم، ما باید چنان مقاوم باشیم که اصلا انتخابات آمریکا هیچ تاثیری بر وضعیت ما نداشته باشد.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: رشد سرسام آور قیمت ها اسالم انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قوای سه گانه خطبه نماز جمعه حجت الاسلام باقری ارومی قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۷۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی چیست؟

متخصصان بر این باورند که باید شنا را بهترین ورزش ممکن دانست. البته بسیاری از افراد معتقدند که دویدن، دوچرخه‌سواری و وزنه‌برداری مزایای زیادی برای سلامتی افراد دارند ولی عموم آن‌ها از مزایای شنای خوب که شامل تقویت عضلات، کاهش التهاب و تقویت سلامت قلب، ریه و روان است، آگاه نیستند.

به گزارش خبرآنلاین، شنا نه‌تنها برای سلامت روان مفید است، بلکه راهی فوق‌العاده برای برقراری ارتباط و تعامل با جامعه است که حتی می‌تواند باعث تقویت روابط نزدیک در خانه هم بشود. در یک مطالعه که در آن به تجزیه‌وتحلیل ۲۰۰ شناگر پرداخته شده، این جمع‌بندی به دست آمده که افرادی که شنا می‌کنند اغلب زندگی جنسی فعال‌تر و رضایت‌بخش‌تری دارند.

برای آگاهی از دیگر مزایای ورزش «شنا» و تأثیر آن بر بدن و هم‌چنین بهبود قوای جنسی، «بهترین ورزش برای بدن کدام است؟» را بخوانید.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901344 ذوالفقار دانشی

دیگر خبرها

  • کاریکاتور/ گرانی سرسام‌آور در سرزمین‌های اشغالی
  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی چیست؟
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • قیمت نفت یک‌درصد کاهش یافت
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • برنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟