Web Analytics Made Easy - Statcounter

خمسه با اعلام خبر توزیع بسته های معیشتی به مناسب اربعین حسینی گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق(ع) واقع در شاهین ویلا به مناسبت اربعین حسینی بسته های معیشتی میان محرومان توزیع کردند.

« حسن خمسه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه اربعین کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفرصادق(ع) گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) واقع در خیابان گوهر شاهین ویلا اقدام به توزیع بسته های معیشتی میان محرومان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق(ع) افزود: این کانون فرهنگی هنری مسجد از سال گذشته همزمان با شیوع بیماری کرونا در قالب تهیه و توزیع اقلام بهداشتی، ضدعفونی کردن معابر و ... همچنین اجرای طرح مواسات و همدلی فعالیت داشته است.

 

وی ادامه داد: در نخستین گام در قالب اطلاع رسانی با هدف جلوگیری از ابتدای شیوع بیماری کرونا و شناسایی خانواده های آسیب دیده در این جریان به عنوان برنامه اصلی قرار گرفت. 

 

خمسه عنوان کرد: با توجه به ایام عزاداری سید و سالار شهیدان کربلا، خیران و نیکوکاران مسجد با محوریت پایگاه بسیج و کانون فرهنگی هنری مسجد بسته های معیشتی اعم از گوشت گرم، برنج، روغن و ... را تهیه و میان محرومان توزیع کردند.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق(ع) خاطرنشان کرد: توجه به محرومان در قالب طرح مواسات و همدلی به عنوان فرمایش رهبرمعظم انقلاب از مهمترین اهداف اجرایی در برنامه کانون فرهنگی هنری این مسجد است.

 

 

پایان پیام/481

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی امام جعفرصادق ع توزیع بسته های معیشتی علیرضا خمسه کانون مسجد کانون فرهنگی هنری امام جعفر کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق ع بسته های معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۸۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، آئین رونمایی از طرح آموزشی و تربیتی «هزار مشعل» عصر چهارشنبه با حضور معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.

«هزار مشعل» به واسطه فعالیت قریب به ۱۰۰۰ کانون در استان گیلان طراحی شده و در قالب این طرح هر کانون به مانند یک مشعل در فعالیت‌های فرهنگی محسوب شده است.

هزار مشعل طرحی تربیتی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و آموزشی است که با محوریت جهاد تبیین در فعالیت‌های مسجدی به منظور احیای کارکردهای مساجد در هشت رشته طراحی شده است.

کد خبر 6094649

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • مسجد و مدارس در روز شهادت امام صادق (ع) به هم می‌پیوندند
  • تلاش برای پیوند منزل، محله، مدرسه و مسجد در سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع
  • اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث