Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، معتمدیان استاندار خراسان جنوبی گفت: برای احداث خانه بهداشت روستای جاجنگ که ۸۰ مترمربع زیربنا دارد، ۲۸۰ میلیون تومان از محل اعتبارات تملک شهرستان هزینه شده است.

او با اشاره به افتتاح خانه بهداشت افزود: اهالی ساکن در روستای جاجنگ و ۴ روستای اقماری دیگر از خدمات این مجموعه بهداشتی برخوردار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتمدیان اظهار کرد: جمعیت تحت پوشش این خانه بهداشت ۵۲۰ نفر در قالب ۱۲۷ خانواده است.

بیشتر بخوانید

۲۱ مورد بازدید از خانه‌های بهداشت کارگری در خراسان جنوبی

مردم روستای جاجنگ با استفاده از فرصت حضور استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیران استانی و شهرستان درمیان به بیان مسایل موجود در منطقه پرداختند.

معتمدیان، پیگیری درخواست‌های مردم را در این روستای بخش مرکزی شهرستان درمیان به حوزه‌های متولی تفویض کرد.

روستای جاجنگ از روستا‌های بخش مرکزی شهرستان درمیان است. جاجنگ روستایی در دهستان درمیان بخش مرکزی شهرستان درمیان خراسان جنوبی است. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۰ جمعیت این روستا ۱۹۲ نفر (در ۵۷ خانوار) بوده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار خراسان جنوبی خانه بهداشت شهرستان درمیان خانه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین از مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در سال جاری محقق شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: بنابراین جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند.

وی افزود: با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد ریال از سوی مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 6092066

دیگر خبرها

  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس