Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@12:33:51 GMT

لائوتارو در رویای هم تیمی شدن با مسی است

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۸۶۰۴

لائوتارو در رویای هم تیمی شدن با مسی است

مدیر برنامه های لائوتاور مارتینز تکرار کرد که او هنوز هم در رویای هم تیمی شدن با لیونل مسی است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا از مدت ها پیش به دنبال جذب لائوتارو مارتینز است. ستاره آرژانتینی اینتر فصل گذشته خوش درخشید و باشگاه کاتالان او را گزینه ای عالی برای جانشینی سوارز می دانست. هفته ها پیش مذاکرات دو باشگاه شروع شد ولی پس از شروع مجدد رقابت های لالیگا و سری آ همه چیز متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پایان فصل که برای بارسا کابوس وار نیز بود، بارسا یک بار دیگر برای جذب لائوتارو اقدام کرد ولی این بار هم به نتیجه ای نرسید. اینتر خواهان معاوضه بازیکن نبود و بارسا هم بودجه لازم برای خرید ستاره آرژانتینی نداشت. دستمزد بالای لائوتاور هم مزید بر علت بود تا عملا انتقال او منتفی شود.

نکته قابل توجه دیگر، علاقه رونالد کومان سرمربی هلندی بارسا به ممفیس دیپای بود. مهاجمی که ارزان تر از لائوتارو و در دسترس تر به نظر می رسید.

 

 

 

 

بتو یاکه ایجنت لائوتارو در مصاحبه با تی ان تی اسپورتس بازهم تکرار کرد که رویای موکلش بازی کنار مسی در رده باشگاهی است:« او شانس این را داشت تا پیشرفت کند و با کار و تلاش زیاد خودش را به سطح خوبی در فوتبال برساند. معتقدم انتقال به فوتبال اروپا شانس پیشرفت او را افزایش داد. لائوتاور حالا از بهترین مهاجمان دنیاست و در بالاترین سطح نیز بازی می کند. لائوتارو همیشه مشتاق بازی برای تیم ملی آرژانتین و کنار لیونل مسی است و همچنین در رویای هم تیمی شدن با اوست.»

 

 

 

 

یاکه در مورد شایعات نقل و انتقالات تابستانی گفت:« حرف های زیادی در مورد او زده شد و شایعات در مورد جدایی اش از اینتر زیاد بود. تیم های زیادی لائوتاور را می خواستند ولی هیچ مذاکره جدی ای رخ نداد. هنوز سه سال از قرارداد او باقی مانده و پنجره نقل و انتقالات هم به تازگی بسته شده است. او در بهترین فرم است و فصلی خوب را در انتظار دارد. فصل گذشته که برایش عالی بود.»

 

تمدید قرارداد با اینتر:« فعلا زمان صحبت در مورد تمدید قرارداد نیست. او سه سال دیگر قرارداد دارد.»

 

آرژانتین تیم ملی آرژانتین اینتر میلان بارسلونا لیونل مسی لائوتارو مارتینز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرژانتین تیم ملی آرژانتین اینتر میلان بارسلونا لیونل مسی لائوتارو مارتینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۸۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت عجیب هواداران بارسا که ژاوی را عصبانی کرد

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه شب در دقیقه 80 بازی بارسا و والنسیا، در حالی که نتیجه 2-2 مساوی بود، روی سکوهای ورزشگاه المپیک مونتجویک اتفاق عجیبی رخ داد: یک موج مکزیکی که تصاویرش خیلی زود در فضای مجازی منتشر شد. 

در شرایطی که مساوی برای بارسا اصلا نتیجه مطلوبی نبود، این حرکت باعث حیرت همه شد. در ورزشگاهی نیمه خالی و در حالی که بارسا برای زدن گل سوم تلاش می کرد، کسی انتظار موج مکزیکی نداشت. حرکتی که با سوت و هو بخشی از ورزشگاه روبرو شد.

وقتی از ژاوی هرناندز در کنفرانس مطبوعاتی در مورد این موضوع پرسیده شد او با تعجب گفت: «خیلی عجیب بود. در تمام این سال ها من هرگز ندیده بودم هواداران با نتیجه 2-2 چنین واکنشی نشان دهند.»

دیگر خبرها

  • ۱۰ گل و پاس گل: مسی بازیکن ماه ام‌ال‌اس شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • خلبانی، رویای کودکی هرکول طلایی ایران!
  • گلایه امری از لیگ برتر: جلوی رویای تیم‌ها را می‌گیرند!
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)
  • اینزاگی در اینتر ماندگار است
  • حرکت عجیب هواداران بارسا که ژاوی را عصبانی کرد
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • حرکات نمایشی مارکوس تورام با توپ در جشن قهرمانی اینتر / فیلم