Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان بهزیستی استان تهران در خصوص آتش سوزی اخیر در اردوگاه شهید باهنر تهران اطلاعیه داد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بهزیستی استان تهران، در این اطلاعیه آمده است:« ضمن ابراز تاسف از حادثه آتش سوزی ضایعه بار تاریخ هفدهم مهرماه جاری در اردوگاه شهید باهنر آموزش و پرورش که منجر به جان باختن یک فرد دارای معلولیت اوتیسم شده، ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم متوفی، به اطلاع می رساند؛ با عنایت به اینکه سازمان بهزیستی متولی مددجویان دارای انواع معلولیت ها اعم از جسمی و ذهنی می باشد، در بررسی های اولیه مشخص شد، موسسه ای که پروانه و مجوز فعالیت آن از طرف بهزیستی صادر نشده بوده است، اقدام به برگزاری اردو برای تعداد ۱۴  تن از معلولین اتیسم در اردوگاه تفریحی آموزشی شهید باهنر می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اظهارات اولیه متصدیان برگزاری اردو متأسفانه در اثر انفجار و ایجاد آتش سوزی در یکی از سوئیت های خوابگاه، یک نفر فوت و یک نفر دچار سوختگی شدید می شود که برای مداوا به بیمارستان منتقل شده است.

 با توجه به اهمیت موضوع، جزئیات حادثه توسط دستگاه‌های مسئول در دست بررسی و پیگیری است.

نظر به مداخله موسسه ای فاقد مجوز از بهزیستی در امر خدمت رسانی به مددجویان سازمان بهزیستی، همانگونه که بارها اعلام شده است، بهزیستی به عنوان متولی صدور مجوز فعالیت موسسات متقاضی خدمت به مددجویان، رأسا پیگیری قانونی لازم را در این مورد خاص انجام می دهد.

دیگر بار تأکید می شود دلسوزان و متقاضیان ارایه خدمات در حوزه های تخصصی بهزیستی ضروری است برای دریافت مجوزهای لازم به ادارات بهزیستی مراجعه نمایند تا ضمن اخذ مجوز  فعالیت از آموزش های حرفه ای نیز برخوردار گردند.

ضمن ابزار تأسف و تأثر مجدد از دست دادن یکی از مددجویان سازمان، مؤکداً به آن دسته از مؤسساتی که فاقد مجوز از سوی بهزیستی می باشند و مربیان آموزش دیده شناسنامه دار از سازمان بهزیستی را در اختیار ندارند، اعلام می نماید نسبت به دریافت مجوزهای قانونی لازم از سازمان بهزیستی اقدام کنند تا شاهد تکرار موارد مشابه  نباشیم.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بهزيستي سازمان بهزیستی شهید باهنر آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۸۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛ اسامی فرآورده‌های سلامت بدون مجوز

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomix و فرآورده تیزن مخلصه سعال حکیم مؤمن تبریز را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

در این اطلاعیه همچنین محصولاتی چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفابخش)، فرآورده معجون بدون مجوز Lukaci Epimediumlu، شربت گیاهی تری تراپیست (مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلام اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آن ها اقدام لازم را به عمل آورند.

شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان غذا و دارو، بمنظور دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛ اسامی فرآورده‌های سلامت بدون مجوز
  • اسامی فرآورده‌های گیاهی درمانی غیرمجاز اعلام شد
  • اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد