Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا دادخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون اعلام نام ششمین کاندیدای انتخابات هیأت فوتبال اصفهان پس از اتمام زمان قانونی اعلام اسامی اظهار داشت: در رزومه شهریار خان‌احمدی سابقه حضور در شهرداری شهرضا و همچنین مدیریت یک شرکت به چشم می‌خورد، طبق اساسنامه فدراسیون شرکتی که خان‌احمدی در آن حاضر بوده است باید دارای ترازنامه بالا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیأت فوتبال اصفهان تشریح کرد: فدراسیون مدارک خاصی را از خان‌احمدی طلب کرده بود که ارائه این مدارک جهت تأیید صلاحیت نیز زمان‌بر بود و روند تأیید صلاحیت وی در زمان رسمی محقق نشد؛  با وجود اتمام زمان قانونی و تأیید صلاحیت سابقه مدیریتی وی توسط کمیته سه نفره و ارجاع به فدراسیون، تأیید صلاحیت خان‌احمدی توسط فدراسیون ابتدا رد و سپس خواهان مدارک جدید شد، حق اعتراض برای وی محفوظ بوده است و وی با مراجعه به فدراسیون روند ارائه مدارک، اعتراض و تأیید صلاحیتش را پیگیری کرده است.

وی افزود: روند تأیید صلاحیت کاندیداها هیچ ربطی به هیأت استان نداشته است و تمام این پروسه توسط فدراسیون انجام می‌شود، هیأت استان صرفا مجری انتخابات است و پس از تأیید صلاحیت خان‌احمدی، نام وی در بین کاندیداهای انتخابات قرار گرفت.

دادخواه پیرامون اعتراض یکی از داوران اصفهانی، در خصوص چیدمان اعضای انتخابات و همچنین معرفی نماینده داوران گفت: هدف ما حفظ حداکثری مجامع سال‌های گذشته بوده است و از تغییر هرساله در این مجامع پرهیز می‌کنیم، این موضوع تنها در سیاست هیأت لحاظ نشده است بلکه سیاست فدراسیون نیز بر روی همین مو‌ضوع صدق می‌کند و معتقد است که نفرات مجامع سالانه باید در انتخابات حاضر باشند.

دبیر هیأت فوتبال اصفهان، گفت: در دو مجمع قبلی حفیظی به عنوان نماینده داوران در مجامع حاضر بوده است؛ طبق اساسنامه فدراسیون ملاک معرفی نماینده داوران سطح قضاوت آنان در مسابقات مختلف است که بر همین اساس قاسمی و حفیظی جزو داوران رده بالای استان محسوب می‌شوند؛ به دلیل حضور حفیظی در مجامع سالانه سال‌های گذشته وی به عنوان نماینده داوران معرفی شده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ر۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: هیأت فوتبال اصفهان انتخابات تأیید صلاحیت مجمع انتخاباتی ورزش اصفهان فوتبال نماینده داوران تأیید صلاحیت هیأت فوتبال خان احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۸۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» در احکامی جداگانه اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه های مسجد» منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: «با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم، امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم.»

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093454

دیگر خبرها

  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • ۳۰ معلم نمونه استان سمنان تقدیر می‌شوند
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند