Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@11:15:21 GMT

لیگ برتر والیبال به ‌تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۸۸۷۸

لیگ برتر والیبال به ‌تعویق افتاد

سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال از تعویق دو هفته‌ای لیگ برتر مردان خبر داد.

«شهرام عظیمی» با تاکید بر تلاش فدراسیون برای قطع زنجیره شیوع ویروس کووید ۱۹، گفت: «به منظور قطع زنجیره شیوع کرونا و این‌ که تیم‌ها بتوانند با آرامش خاطر بیش‌تر و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به تمرینات و رقابت‌های خود ادامه دهند، کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال تصمیم گرفت که لیگ برتر مردان را به مدت دو هفته به تعویق بیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در همین راستا، تیم‌ها مجاز هستند درصورت تمایل، تمرینات خود را با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی ادامه دهند.

سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات، در خصوص دیدارهایی که به تعویق می‌افتد، اظهار داشت: طبق این تصمیم، مسابقات هفته‌های هشتم، نهم، دهم و یازدهم لیگ برتر مردان در تاریخ‌های ۲۰، ۲۳، ۲۷ و ۳۰ مهرماه برگزار نخواهد شد.

وی تاکید کرد: تاریخ از سرگیری مجدد مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد./ فدراسیون والیبال

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: برتر مردان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد

صمد نوتاش افزود: مسابقات لیگ برتر فوتسال استان در رده سنی بزرگسالان با شرکت ۱۲ تیم برگزار شد.

او با بیان اینکه بازی تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار شد، اظهار کرد: در این لیگ در مجموع ۶۶ بازی برگزار شد.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل بیان کرد: با برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال استان در شهرستان مشگین شهر، در پایان تیم فوتسال ساوالان اردبیل قهرمان این دوره از مسابقات شد.

اضافه کرد: در این رقابت‌ها تیم فوتسال کیهان یاشیل مغان پارس آباد نیز نایب قهرمان شد.

نوتاش ادامه داد: فوتبال استان اردبیل در سال‌های اخیر پیشرفت‌های خوبی داشته و امسال نیز مسابقات فوتبال و فوتسال در تمامی رده‌های سنی به طور منظم و مرتب در استان برگزار خواهد شد.

او گفت: برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتسال با حضور تیم ملی کشورمان و سه کشور خارجی در قالب "جام صفوی" در اردبیل در سال جاری قطعی شده و مسئولان استان در حال رایزنی برای برگزاری این مسابقات بین المللی هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس