Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی آتش‌نشانی تهران آخرین جزئیات آواربرداری و جست‌‌وجو در محل حادثه آوار را در خیابان فلاح تشریح کرد. - اخبار اجتماعی -

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ درباره آخرین روند عملیات آواربرداری در محل گودبرداری شده در خیابان فلاح، اظهار کرد: در ادامه عملیات آتش‌نشانان در محل حادثه آوار خیابان فلاح، آتش‌نشانان پیش از ظهر امروز در محل حادثه، مشغول عملیات آواربرداری و خاک‌برداری بودند اما با توجه به سست بودن خاک و ریزش دائم آن، همچنین نگرانی بابت احتمال بروز آسیب به آتش‌نشانان و نیروهای امدادی که در محل گودبرداری مشغول عملیات بودند، ساعتی قبل تغییر تاکتیکی در روند عملیات آتش‌نشانان ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: بقایای ساختمان دو طبقه‌ای که صبح امروز، (پیش از زمان گرفتار شدن افراد زیر آوار) تخریب شده و به صورت بسیار نامعلق و ناپایدار، بالای گود قرار گرفته بود و هر لحظه احتمال ریزش بخشهایی از آن وجود داشت، به منظور کاهش مخاطرات و ایمن‌سازی محل، با حضور بیل مکانیکی و لودر کاملاً تخریب شد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون خودروهای سنگین مشغول جمع‌آوری نخاله‌های حاصل از تخریب هستند تا پس از آن مجدداً عملیات جست‌وجو در محل گودبرداری شده به هر طریق ممکن (دستی یا ماشین‌آلات) انجام شود.

ملکی عنوان کرد: عملیات متوقف نشده و فقط روند آن به صلاحدید فرماندهان تغییر می‌کند، تا زمان ممکن نیروها، در محل گودبرداری مشغول عملیات بودند و با بالا رفتن ریسک خطر، به منظور ایمن‌سازی و حفظ جان نیروها، روند عملیات متفاوت می‌شود.

گفتنی است؛ صبح امروز یک ساختمان دو طبقه قدیمی در خیابان ابوذر، خیابان فلاح که در مجاورت محل گودبرداری شده به عمق 20 متر قرار داشت، فروریخت و چند نفر زیر آوار محبوس و مدفوش شدند و تاکنون اثری از آنها یافت نشده است.

لازم به ذکر است، شب گذشته و صبح امروز به ساکنان ساختمانهای مجاور در محل گودبرداری شده این اخطار داده و تأکید شده بود که منازل اطراف را تخلیه کنند همچنین ایمن‌سازی‌های با نوارهای خطر (نوار زرد رنگ) در محل صورت گرفته بود اما علیرغم این تأکیدات، چند نفر در ساختمان مجاور محل گودبرداری شده حضور یافته بودند که این حادثه رقم خورد.

فیلم| جست‌وجو برای یافتن افراد مدفون شده زیر آوار در خیابان فلاحآتش‌سوزی گسترده 6 واحد مسکونی در رشت/ 2 نفر از زیر آوار نجات پیدا کردند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اورژانس حوادث آتش نشانی تهران آتش نشانی اورژانس حوادث آتش نشانی تهران آتش نشانی محل گودبرداری شده محل گودبرداری خیابان فلاح آتش نشانان زیر آوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به عملیات موشکی پهپادی وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و تنها از ۲۰ درصد از امکاناتی که برای عملیات فراهم شده برای تنبیه استفاده کردیم.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078096 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • هشدار مشاور قالیباف درباره بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده در کف خیابان؟!
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • ببینید | لحظه شلیک پلیس به موتور سارق موبایل در خیابان الهیه تهران
  • تخریب آثار تاریخی در باران شدید کرمان؛ قسمت اسلامی قلعه نرماشیر ریخت
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد