Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-05@16:29:07 GMT

تعطیلی 2 هفته‌ای مدارس در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۹۳۶۲

تعطیلی 2 هفته‌ای مدارس در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: با تصمیم ستاد کرونای استان اردبیل مدارس و مراکز آموزشی اردبیل به مدت دو هفته تعطیل می‌شوند.

اکبر بهنامجو در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ستاد کرونای اردبیل جلسات مکرری را در خصوص پیشگیری و نحوه رفتار با بیماری کووید – 19 در اردبیل برگزار می‌کند که در تصمیم نهایی این ستاد قرار شد مدارس و مراکز آموزش عالی به مدت دو هفته تعطیل شده و آموزش‌ها به صورت کاملا مجازی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با تمام توان درصدد کاستن از میزان ابتلا به این ویروس ناشناخته در استان هستیم، خاطرنشان کرد: در جلسه کمیته نظارت و پیگیری ستاد مدیریت کنترل ویروس کرونا مقرر شد مدارس اردبیل به مدت دو هفته غیرحضوری برگزار شود و ما از این بابت مشکلی نه از سوی دانش‌آموزان و نه از سوی کادر آموزشی نداریم.


رئیس شورای اداری استان اردبیل افزود: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در استان و حضور حداقلی دانش‌آموزان در کلاس‌ها با تصمیم ستاد مدیریت کنترل بیماری کرونا، کلیه کلاس‌های دانش‌آموزان تعطیل و بصورت غیر حضوری با برنامه شاد انجام می‌شود و بعد از دو هفته برای ادامه برگزاری کلاس‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.


استاندار اردبیل با قدردانی از مردم در راستای حفظ بهداشت عمومی و فردی و عدم حضور در اجتماعات متعدد به رغم ایام عزداری ماه محرم و صفر بیان کرد: مردم خود باید مشوق اصلی در قطع زنجیره ابتلا و از بین بردن این ویروس باشند که ما در این دو ماه نحوه رفتار قابل تحسین آنان را در عدم برگزاری مراسمات و تجمعات پرتراکم شاهد بودیم.


بهنامجو با اشاره به اینکه ما در پیوستن معلمان و دانش‌آموزان به شبکه آموزش دانش‌آموزی شاد مشکل خاصی را نداشتیم، تصریح کرد: در دو هفته آینده با همکاری اولیا و مسئولان آموزش و پرورش به ویژه قشر معلمان مسایل آموزشی به صورت مجازی و تنها در بستر شاد ارائه می‌شود که امیدواریم با بهتر شدن شرایط اردبیل از نظر ابتلا به کرونا بار دیگر شاهد از سر گرفته شدن تحصیلات حضوری در مراکز آموزشی باشیم.

لینک کوتاه: asriran.com/0039Ge

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اردبیل مدارس تعطیلی مدارس دانش آموزان دو هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی

به گزارش خبرنگار مهر، فرقی نمی‌کند کودک و نوجوان شما دختر باشد یا پسر؛ یکی از جذاب‌ترین مهارت‌ها برای دانش آموزان نوجوان و جوانان بازیگری است.

به تازگی یک دوره آموزش بازیگری ۳۶ ساعته برای دانش آموزان مناطق ۹ و ۲ و ۵ و ۱۷ و ۱۸ و ۱۶ به همت آموزش و پرورش شهر تهران، اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهر تهران و شهرداری در حال برگزاری است که قرار است برگزیدگان این دوره به سریال‌های سدا و سیما و فیلم‌های سینمایی معرفی شوند.

این برنامه با حمایت اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان شهر تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حال برگزاری است.

این برنامه پس از رایزنی و آغاز همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهر تهران و معاونت فرهنگی و هنری منطقه ۹ شهرداری تهران آغاز شد. علاوه بر این خانه مهرآباد مکان آموزشی لازم را برای این دوره از کلاس‌های بازیگری در اختیار دانش آموزان گذاشت و کانون فرهنگی تربیتی فجر هم محیط آموزشی خود را برای آموزش بازیگری خواهران آماده کرد.

در حقیقت ویژگی بارز این دوره از کلاس‌های بازیگری، اختصاص دو کلاس کاملاً مجزا برای دختران و پسران بوده است تا همه دانش آموزان بتوانند به راحتی در کلاس‌های دوره شرکت کرده و علاوه بر آموزش بازیگری تمرینات بدن و بیان را انجام دهند.

این دوره از آموزش بازیگری در حال برگزاری است و قرار است دور جدیدی از آن در آینده‌ای نزدیک از طریق مدارس شهر تهران در سطحی وسیع‌تر برگزار گردد.

بر اساس اظهارات مربیان آموزشی این دوره که از مجموعه رسانه‌ای جنگل در این دوره حاضر هستند؛ قرار است با همکاری و معاونت مسئولان آموزش و پرورش شهر تهران و سازمان صدا و سیما، هنرجویان این دوره آموزشی در سریال‌های تلویزیونی که قرار است برای صداوسیما تولید شود متناسب با سن و شخصیت‌های مورد نیاز به کار گرفته شوند.

کد خبر 6096976 علی قدمی

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • سبک بازی‌محور؛ افقی نو در حوزه آموزش دانش‌آموزان