Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@16:12:55 GMT

پیش‌بینی فعالان بازار از آینده قیمت خودرو

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۹۳۶۶

پیش‌بینی فعالان بازار از آینده قیمت خودرو

رویداد۲۴  بر اساس آخرین برآورد‌های صورت گرفته رشد بهای خودرو در بازار به حدی است که مصرف کنندگان واقعی را از بازار رانده و کسانی که قصد دارن ارزش پول خود را حفظ کنند عمده‌ترین خریداران خودرو در بازار هستند.

فعالان بازار می‌گویند ورود این دسته از افراد بازار را تهدید می‌کند چرا که این افراد با هدف بالاتر رفتن قیمت وارد بازار می‌شوند و در نتیجه از عرضه این خودرو‌ها در بازار به قیمت‌هایی پایین‌تر از انتظارشان خودداری می‌کنند و در نتیجه همین امر مانعی برای کاهش قیمت‌ها در بازار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: بازار خودرو آشفته است/ تنها ۱۰ درصد خریداران، مصرف‌کننده واقعی هستندافزایش قیمت خودرو، چون قفلی سنگین در بازار خودرو عمل می‌کند و خرید و فروش را به حداقل رسانده است. وی ادامه داد: بالا بودن قیمت‌ها بر قفل شدن بازار دامن زده است و قیمت‌ها به گونه‌ای است که هر کسی یک قیمت را ارائه می‌کند به همین دلیل قیمت جامعی برای آن وجود ندارد. البته ممکن است یکی از دلایل افزایش قیمت خودرو کمبود عرضه و بالا رفتن تقاضا باشد.

نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران اضافه کرد: این روز‌ها تنها ۱۰ تا ۱۵ درصد خریداران خودرو مصرف کننده واقعی هستند. مابقی خریداری کرده و در خانه‌های خود نگهداری و احتمالا با افزایش قیمت مجدد آن‌ها را به بازار عرضه می‌کنند.

وی افزود: در این شرایط افراد به ندرت برای مصرف شخصی خود خودرو خریداری می‌کنند. تنها راه پیش روی ما صبر کردن است و باید دید شرایط برای بازار خودرو چگونه رقم می‌خورد. فعالان بازار معتقدند تنها راه کاهش قیمت خودرو افزایش عرضه در کنار ثبات بازار ارز است. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، قیمت خودرو ، بازار خودرو سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 قیمت خودرو بازار خودرو قیمت سکه قیمت دلار بازار خودرو قیمت خودرو قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۹۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقبگرد در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت طلا و سکه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت طلا و سکه هفته اول اردیبهشت را با بازدهی منفی در تمام وزن‌ها و قطعات به پایان رساند.

براساس گزارش تجارت نیوز، طی هفته اخیر قیمت سکه بازدهی منفی ۲.۹۹ درصدی داشت و طلا با افت بازدهی ۸.۳۴ درصدی پرچمدار بیشترین کاهش بازدهی در بازارهای مالی بود.

کارشناسان اقتصادی معتقدند هر رفتاری در بازار دلار، تاثیر مستقیمی بر قیمت طلا و سکه دارد. آنها می‌گویند این روند کاهشی را می‌توان کوتاه‌مدت عنوان کرد زیرا انتظارات تورمی افزایشی است و هر لحظه ممکن است آرامش منطقه خاورمیانه از دست برود و این موضوع اثر مستقیم بر بازارهای مالی داخلی می‌گذارد.

تحلیلگران بازارهای مالی برای هر گرم طلا در بازار داخلی منطقه سه میلیون و ۳۰۰ هزار تا سه میلیون و ۴۳۰ هزار تومانی را کف تعادلی بازار طلا در نظر می‌گیرند. آنها برای سکه امامی منطقه ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را کف قیمت این قطعه می‌دانند.

گفتنی است انس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۲۳۴۳ دلاری در حال معامله است و افزایش نزدیک به ۱۱ دلاری دارد.

سکه امامی نیم میلیون تومان گران شد

قیمت سکه امامی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت افزایشی شد. این قطعه با رشد ۵۰۰ هزار تومانی، به کانال ۴۲ میلیونی صعود کرد و روی رقم ۴۲ میلیون و ۴۰۹ هزار تومانی بسته شد. سکه‌ بهار تنها قطعه کاهشی بازار بود و با افت ۷۰ هزار تومانی روی قیمت ۳۹ میلیون و ۱۹۵ هزار تومانی ایستاد.

گفتنی است نیم‌سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی با قیمت ۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی معامله شد و ربع‌سکه با افزایش۱۰۰ هزار تومانی در دسته افزایشی‌های بازار قرار گرفت و روی قیمت ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بسته شد. سکه گرمی روز پنجشنبه بدون تغییر و با قیمت ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی معامله شد.

طلا در روند کاهشی بسته شد

قیمت طلا در آخرین روز معاملاتی هفته اخیر کاهشی شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۵۰ هزار تومان کاهش داشت و با قیمت ۱۵ میلیون و ۲۵۹ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومانی روی رقم سه میلیون و ۵۲۳ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز روی رقم سه میلیون و ۴۷۶ هزار تومان ایستاد.

حباب سکه روز پنجشنبه در تمام قطعات افزایشی است. حباب سکه امامی ۵۸۷ هزارتومان، سکه بهار ۲۰۰ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۱۴۳ هزار تومان، ربع سکه ۱۷۵ هزار تومان و سکه گرمی ۳۶ هزار تومان افزایش داشت.

۲۲۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899892

دیگر خبرها

  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه بهار ۳۸ میلیونی شد
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • عقبگرد در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت طلا و سکه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳