Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی افزایش چشمگیر آمار ابتلا به کرونا در کشور و گذشتن تعداد مبتلایان از ۴۰۰۰ نفر در روز ، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با صدور دستوری خواستار همکاری ویژه بخشهای این ستاد با وزارت بهداشت شد.

با توجه به افزایش چشمگیر آمار ابتلا به کرونا و دستور ویژه مقام معظم رهبری دراین زمینه، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی دستور بسیج تمام امکانات این ستاد ازجمله سامانه ۴۰۳۰، کاروانهای سیار پزشکی، واحدهای تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده، واحدهای تولید دارو و تمام نیروهای جهادی همکار ستاد برای افزایش همکاریهای قبلی با وزارت بهداشت را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می‌افزاید: پیش از این نیز از اولین روزهای شیوع این ویروس ، ستاد اجرایی فرمان امام با راه‌اندازی بزرگترین کارخانه تولید ماسک در منطقه با ظرفیت تولید ۵ میلیون ماسک در روز و کارخانه تولید مواد ضدعفونی کننده، راه‌اندازی سامانه ۴۰۳۰ برای ارائه مشاوره تلفنی درخصوص کرونا، تولید داروی رمدیسیور و دستگاه‌های تنفسی و تلاش محققان دانش‌بنیان ستاد برای ساخت واکسن کرونا از چندمسیر و تامین دارو و اقلام مورد نیاز جامعه سلامت، دراین مسیر همکاری گسترده‌ای با وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا داشته است./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ستاد اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت

مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ با قدردانی از عملکرد تولید و فروش، سودآوری، استانداردسازی فعالیت‌ها، سازماندهی نیروی انسانی و انجام اقدام‌های نو و تحول‌آفرین پتروشیمی سبلان گفت: تولید پتروشیمی سبلان از یکم شهریورماه پارسال تا پایان فروردین‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۹ درصد افزایش داشته است.

به گزارش شانا به نقل از هلدینگ پتروفرهنگ، جواد زارع‌پور در نشست ارزیابی عملکرد شرکت صنایع پتروشیمی سبلان بیان کرد: پتروشیمی سبلان از یکم شهریورماه سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال نزدیک به ۷۰۰ هزار تن متانول کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۹ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه شرکت صنایع پتروشیمی سبلان با تلاش مجموعه کارکنان در سطوح مختلف وارد سود عملیاتی شده است، تأکید کرد: افزایش سوددهی به‌عنوان مهم‌ترین اولویت باید در دستور کار شرکت‌های تولیدی باشد و به این منظور ملزم به ارائه گزارش به‌طور مستمر هستند.

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره هلدینگ پتروفرهنگ خواستار کاهش هزینه تمام‌شده تولید و افزایش سودآوری از سوی مدیران ارشد شرکت‌ها شد و اظهار کرد: برای توسعه بازار فروش محصول، برنامه‌های مدونی در دستور کار داریم که امیدوارم به سرانجام برسند.

دیگر خبرها

  • هشدار بیمه مرکزی به خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث
  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم
  • جذب نخبگان در ۳۳ دستگاه اجرایی در دستور کار بنیاد ملی نخبگان
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • سمی و سرطان‌زا بودن سیگارهای الکترونیک