Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تغییر روند عملیات در حادثه ریزش یک ساختمان در خیابان ابوذر تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: عملیات آتش نشانان در محل حادثه آوار خیابان فلاح که حوالی هفت صبح روز جاری به وقوع پیوست و در پی ریزش یک ساختمان چند تن زیر آوار مدفون شدند همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش نشانان از پیش از ظهر امروز داخل محل گودبرداری شده مشغول عملیات آماربرداری بودند اما خاک آن قسمت بسیار سست بود و بخشی از خاک ریزش می‌کرد این نگرانی وجود داشت که به آتش نشانان و نیرو های امدادی نیز آسیب هایی وارد شود؛ بر همین اساس ساعتی قبل تغییری در تاکتیک عملیاتی آتش نشانان ایجاد شد.

وی ادامه داد: قرار شد تا بقیای ساختمان دو طبقه که تخریب شده بود و بسیار ناپایدار بود نیز تخریب شود تا مخاطرات محل کاهش یابد.

وی گفت: به وسیله بیل مکانیکی این اقدام انجام شد و پس از آن مجددا عملیات جست و جو به هر طریق ممکن انجام خواهد شد.

ملکی اظهار کرد: روند عملیات به صلاحدید فرماندهان تغییر کرده و متوقف نشده است. این اقدامات به جهت ایمن سازی انجام شده و مراحل دیگر عملیات اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ریزش ساختمان در خیابان ابوذر آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۹۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوشهر، طی تماس والدین یک دختر بچه ۳ ساله با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گیر کردن پای فرزندشان میان کفی بالابر و دیوار مجاور، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی به همراه تیم عملیاتی عازم محل شدند.

معاون عملیات دوشنبه شب با بیان این مطلب افزود: نیروهای عملیاتی بلافاصله پس از قطع جریان برق و مهار بالابر مشغول عملیات شدند و همزمان با سرگرم و آرام کردن کودک موفق شدند بدون هیچگونه آسیبی، با استفاده از تجهیزات مخصوص، هر دو پای کودک را از صفحه میانی و دیوار رهاسازی کنند

به گفته وی، این کودک برای طی مراحل درمانی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد و پس از پیگیری‌های انجام شده به‌صورت حضوری در بیمارستان توسط معاون عملیات سازمان مشخص شد که خوشبختانه هیچگونه شکستگی وجود نداشته و با دستور پزشک معالج ترخیص شد.

کد خبر 6092583

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • تخمین زده می شود 10 هزار فلسطینی در غزه زیر آوار مدفون باشند
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • نوار غزه ۳۰ برابر مساحت خود آوار دارد
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد