Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی Resident Evil یکی از محبوب‌ترین عناوین برای کاربران است. این بازی سال ۱۹۹۶ برای اولین بار به بازار عرضه شد و تاکنون با فروش ۱۳۰ میلیون نسخه تبدیل به بزرگترین سری بازی‌های شرکت کپ‌کام تبدیل شده است. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت سازنده، عنوان Resident Evil Village قرار است در سال ۲۰۲۱ عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون، ساخت عنوان مورد انتظار شرکت کپ‌کام برای Xbox Series X و Xbox Series S، PS5 و PC تایید شده است. با توجه به انتشار خبر ورود کنسول‌های جدید به بازار جهانی در اواخر سال جاری میلادی، بسیاری از کاربران نگران عدم عرضه بازی Resident Evil Village برای کنسول‌های نسل قبل هستند.

نسخه جدید از مجموعه بازی‌های رزیدنت اویل سال آینده عرضه می‌شود و این بازی به سیستم‌های نسل بعدی خواهد رسید، اما کپ‌کام تمام تلاش خود را می‌کند تا Resident Evil Village را برای PS4 و Xbox One نیز منتشر کند. کپ‌کام هیچ وعده رسمی در مورد نسخه‌های PS4 یا Xbox One نداده است، اما اظهار داشته که تمام تلاش خود را می‌کند تا بازی را به آن سیستم عامل‌ها نیز عرضه کند.

بیشتر بخوانید

رزیدنت اویل ۸ طولانی‌ ترین عنوان سری خواهد بود ماجرای داستان بازی Resident Evil Village

داستان جدیدترین نسخه رزیدنت اویل چند سال پس از عنوان قبلی صورت می‌گیرد. کاربران در این بازی شاهد آن هستند که Ethan به یک آرامش نسبی رسیده است اما با ورود Chris Redfield به داستان بازی این صلح شکسته می‌شود. گفته می‌شود گرگینه‌هایی که کاربران در این بازی شاهد حضور آن‌ها هستند ارتباطی با Chris Redfield دارند.

ایتان شخصیت جدید بازی قبلی بود، اما به نظر می‌رسد کپ‌کام آماده است تا به سراغ شخص دیگری برود. نسخه جدید بازی رزیدنت اویل از آزادی عمل بیشتری نسبت به نمونه‌های قبلی برخوردار است و کاربران دنیای بازتری را تجربه خواهند کرد. بر خلاف خانه کوچک عنوان Resident Evil 7، محیط‌های Resident Evil Village گسترده‌تر بوده و آزادی بیشتری به کاربر می‌دهد. همچنین به نظر می‌رسد که مسیر جریان داستان بازی مانند گذشته خطی نخواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی رزیدنت اویل بازی Resident Evil بازی رایانه ای رزیدنت اویل کپ کام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه

ساسولو میزبان اینتر است

طرفداری | اینتر و ساسولو برای بیست و دومین بار در تاریخ سری آ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در 21 تقابل قبلی سهم نراتزوری 10 و سهم نرووردی 9 پیروزی بوده است (به همراه 2 تساوی). 

اینتر، قهرمان زودهنگام سری آ در فصل 2023/24 از ساعت 22:15 روز شنبه مورخ 15 اردیبهشت 1403 (4 می 2024) در ورزشگاه ماپی میهمان ساسولوی رده نوزدهمی است. قضاوت این دیدار که در هفته سی و پنجم برگزار می شود، برعهده متئو مارکتی است.

ساسولو که خطر سقوط را به صورت جدی حس می کند، در این سالها اینتر را بارها اذیت کرده و به گربه سیاه نراتزوری معروف شده و باید دید فردا چه نتیجه ای کسب می کند. افعی ها در آخرین بازی خود تورینو را با حساب 2-0 شکست دادند درحالی که نرووردی فلورانس را با باخت سنگین 5-1 مقابل فیورنتینا ترک کرد. هواسکورد نتیجه این بازی را 2-0 به سود اینتر پیش بینی کرده است. در تیم میزبان ترسولدی محروم و براردی مصدوم هستند و در مورد رسیدن کاستیخو و دفرل شک و تردید وجود دارد. در تیم میهمان نیز آچربی هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. ساسولو تنها تیم شکست ناپذیر مقابل شاگردان سیمونه اینزاگی در فصل جاری لیگ ایتالیا محسوب می شود. در پیش بینی ترکیب گاتزتا، دو بازیکن فرانسوی افعی ها یعنی پاوار و تورام روی نیمکت خواهند بود.  

ترکیب احتمالی ساسولو (4-2-3-1): کونسیلی | دویگ، فراری، ارلیچ، تولیان | راچیچ، بولوکا | لورینته، تورستوت، بایرامی | پینامونتی

ترکیب احتمالی اینتر (3-5-2): زومر | بیسک، دی فرای، باستونی | دومفریز، بارلا، اصلانی، فراتزی، دی مارکو | آرناتوویچ، لائوتارو مارتینز 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • نکونام و خبرنگاران: شوخ‌طبع‌ترین نسخه جواد
  • بدبیاری بایرن مونیخ؛ احتمال بالای غیبت رافائل گریرو در بازی مقابل رئال مادرید
  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)
  • تاکید رئیس بایرن: توخل فصل بعد نیست
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت
  • بدترین خبر ممکن: احتمال غیبت کاپیتان یونایتد
  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه