Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک کفرقدوم و درگیری شدیدی خبر دادند که میان جوانان فلسطینی و نظامیان مهاجم رخ داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی امشب به شهرک کفرقدوم در کرانه باختری اشغالی یورش بردند و شرکت کنندگان در تظاهرات ضد شهرک سازی را با گلوله جنگی و گاز اشک آور هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان در این تظاهرات همچنین خواستار باز شدن خیابانی در این شهرک شدند که نظامیان رژیم صهیونیستی از هفده سال پیش آن را بسته اند.

در این حمله نظامیان صهیونیست، چهار جوان فلسطینی زخمی شدند و دهها نفر هم در نتیجه پرتاب گاز اشک آور، دچار حالت خفگی شدند.

مراد شتیوی هماهنگ کننده مقاومت مردمی در شهرک کفرقدوم گفت دهها نظامی رژیم اشغالگر به شرکت کنندگان در این تظاهرات با گلوله جنگی و گاز اشک آور حمله کردند که به زخمی شدن چهار نفر و حالت خفگی دهها نفر منجر شد.

بر  اساس این گزارش، درگیری های شدیدی میان جوانان و مهاجمان صهیونیست رخ داد، جوانانی که به دفاع از مردم این شهرک در برابر یورش نظامیان متجاوز می پرداختند.

این شهرک اخیرا شاهد تشدید تجاوزات نظامیان رژیم صهیونیستی بوده است که شامل حملات شبانه و نصب کمین در منازل متروکه با هدف سرکوب تظاهرات بوده است، اما شهروندان بر ادامه این تظاهرات تا تحقق اهداف خود اصرار می کنند.

در همین چارچوب دو شهروند فلسطینی شامگاه جمعه در درگیری با نظامیان مهاجم صهیونیست در منطقه باب الزاویه در مرکز شهر الخلیل در کرانه باختری اشغالی زخمی شدند.

شاهدان گفتند نظامیان رژیم صهیونیستی با بالا رفتن بر بام برخی اماکن تجاری و منازل مردم در منطقه باب  الزاویه، با گلوله جنگی و پلاستیکی و بمبهای صوتی و گاز اشک آور، به شهروندان فلسطینی حمله کردند که این حمله به زخمی شدن دو شهروند منجر شد و دهها نفر هم دچار حالت خفگی شدند.

اطراف میدان باب  الزاویه در محاصره مواضع نظامی رژیم صهیونیستی و  تجمعات شهرک نشینان صهیونیست قرار دارد.

اشغالگران از بیست و پنج سال پیش سیاست جداسازی را در مرکز شهر الخلیل با هدف اسکان شهرک نشینان صهیونیست در مرکز این شهر پرجمعیت فلسطینی در پیش گرفته  اند. ساکنان منطقه قدیمی الخلیل از اقدامات تجاوزکارانه اشغالگران و تشدید محدودیتها و ایستهای بازرسی دائمی در ورودی های شهرک رنج می برند.

همچنین شهروندان فلسطینی در منطقه خیابان الشهداء هم در معرض تجاوزات مستمر شهرک نشینان صهیونیستی قرار دارد که برای آواره کردن ساکنان از منازل و اراضی‌شان و تبدیل این مناطق به کانون‌های شهرک نشینی صهیونیستی تلاش می کنند.

از زمان امضای توافقنامه ننگین اسلو میان تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی، بخشهایی از شهر الخلیل از جمله منطقه قدیمی آن و محله های تل الرمیده و السلایمه و دیگر مناطق تحت سیطره رژیم صهیونیستی قرار گرفته است و اشغالگران به تشدید اقدامات سرکوبگرانه و محدود کردن رفت و آمد شهروندان فلسطینی از طریق ایجاد بیست و یک ایست بازرسی نظامی دائمی می پردازند.

بر اساس گزارش فلسطین الیوم، شهرک  الخلیل از وجود بیش از پنجاه کانون شهرک نشینی صهیونیستی رنج می برد که حدود 30 هزار شهرک نشین مهاجر صهیونیست در آن سکونت دارند و این افراد برای تشدید مشت آهنین خود بر شهر تلاش می کنند.

شهر نابلس هم شامگاه جمعه شاهد حمله نظامیان صهیونیست به شهرک عراق بورین در جنوب آن بود که طی آن از گاز اشک آور علیه شهروندان استفاده کردند و در ننتیجه آن شمار زیادی از آنها دچار حالت خفگی شدند.

منابع محلی گفتند چندین گشتی نظامی رژیم صهیونیستی به این شهرک حمله کردند که در نتیجه آن درگیری هایی میان دهها جوان و نظامیان متجاوز رخ داد. صهیونیست‌ها به طور گسترده از گاز اشک آور و بمب صوتی علیه مردم استفاده کردند.

روستاهای جنوب نابلس هم هدف حملات شهرک نشینان صهیونیست قرار گرفت. حملاتی که از سوی شهرک نشینان شهرک یتسهار همچنان ادامه دارد و آنها با عربده کشی به جنایات خود ادامه می دهند.

بیشتر حملات علیه ساکنان روستاهای نابلس از شهرک صهیونیست نشین یتسهار صورت می گیرد، شهرک نشینان جنایتکاری که اخیرا جنایت هولناک قتل عام خانواده دوابشه ، آتش زدن مساجد و خودروهای مردم را مرتکب شدند و به نوشتن شعارهای نژادپرستانه بر روی دیوارها می پردازند.

گزارش دوره ای دفتر اطلاع رسانی جنبش حماس در کرانه باختری از ثبت 1575 مورد اقدام تجاوزکارانه نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان علیه ملت فلسطین و سرزمین آنها در کرانه باختری و قدس اشغالی طی سپتامبر گذشته حکایت می کند.

بر اساس این گزارش، طی ماه گذشته، 307 مورد تجاوز نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی رخ داده است. تعداد ایست های ثابت و موقت ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی به 395 ایست رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نظامیان رژیم صهیونیستی شهرک نشینان صهیونیست دچار حالت خفگی شدند نظامیان صهیونیست کرانه باختری گاز اشک آور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شهاب نیوز، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از بیش از ۱۲ ساعت تخریب و محاصره خانه‌ای در روستای «دیر الغصون» در شمال طولکرم عقب‌نشینی از این منطقه را آغاز کردند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی در این یورش ۲ مبارز تحت تعقیب فلسطینی را به شهادت رسانده است.

برخی منابع نیز گزارش دادند که یک مبارز فلسطینی در جریان این یورش نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و پیکر وی از سوی نظامیان صهیونیست ربوده شده است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی چند زخمی و احتمالا شهید را از منطقه‌های پیرامونی این خانه محاصره‌شده به یک خودرو نظامی منتقل کرده‌اند.

بر اساس گزارش خبرنگار المیادین به نقل از شاهدان عینی ۳ فلسطینی در جریان یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به دیرالغصون به شهادت رسیده‌اند.

همچنین منابع فلسطینی گزارش دادند که با وجود آغاز عقب‌نشینی نظامیان صهیونیست از دیرالغصون، بولدوزرهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی همچنان در حال تخریب این خانه و شخم‌زدن آن هستند.

علاوه بر این خبرنگار الجزیره گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی مانع از رسیدن خودروهای امدادی و رسانه‌های خبری به خانه محاصره‌شده در دیرالغصون شده‌اند.

همچنین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جریان این یورش به سوی خبرنگاران حاضر در محل آتش گشودند.

برخی منابع به الجزیره گفتند که ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش به دیر الغصون با ۵۰ جنگ‌افزار این روستا را به محاصره درآورده و ممنوعیت رفت‌وآمد را به اجرا درآورده است.

گردان‌های «شهدا الاقصی» شاخه طولکرم نیز از درگیری مبارزان این گردان‌ها با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی درجریان یورش نظامیان صهیونیست به دیرالغصون خبر داد.

از سوی دیگر، منطقه‌های دیگر کرانه باختری نیز شاهد یورش نظامیان صهیونیست و بازداشت فلسطینیان بود به گونه‌ای که ۵ فلسطینی در شهرک «سبسطیه» واقع در شمال غرب نابلس و ۳ نفر دیگر نیز در «مسافر یطا» واقع در جنوب الخلیل از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بازداشت شدند.

گفتنی است بامداد امروز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به روستای دیرالغصون واقع در شمال طولکرم در کرانه باختری یورش بردند و با مقاومت مبارزان فلسطینی مواجه شدند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که این درگیری‌ها در پی محاصره یک خانه در این منطقه از سوی نظامیان صهیونیست به وقوع پیوسته است.

یک منبع وابسته به گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) در گفت‌وگو با الجزیره اعلام کرد که مبارزانی که در داخل این خانه با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شده‌اند از مبارزان قسام هستند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز مدعی شدند که افراد محاصره‌شده در این خانه در نوامبر گذشته طی عملیاتی ضدصهیونیستی یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را به هلاکت رسانده‌اند.

دیگر خبرها

  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌ نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • حمله نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+فیلم
  • اشغالگران در تلاش برای خاموش کردن صدای کرانه باختری هستند
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست
  • یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی