Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-06@02:28:42 GMT

مرادمند در اندیشه کسب ستاره سوم با استقلال +عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۰۰۰۱

  به گزارش جام نیوز، نخستین تمرین آبی پوشان بسیار شلوغ برگزار شد و محمود فکری به طور رسمی معارفه شد تا سرمربی جدید استقلال کارش را با این تیم آغاز کند.


علاوه بر کادرفنی جدید استقلال، بازیکنانی که در نقل و انتقالات تابستانی به این تیم پیوسته اند، در تمرین امروز تیم حاضر شدند تا استقلال به صورت رسمی برای لیگ بیستم استارت بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدحسین مرادمند که در انتقالی جنجالی از شهرخودرو به استقلال پیوست، در تمرین امروز آبی پوشان حاضر شد. مرادمند که در دفتر باشگاه پرسپولیس نیز حاضر شد و در یک روز با هر دو تیم سرخابی مذاکره کرد، سرانجام راهی استقلال شد.


مرادمند در لیگ نوزدهم عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت. او در 28 دیدار لیگ گذشته برای شهرخودرو به میدان رفت و 3 گل به ثمر رساند. او به طور میانگین در هر دیدار 5.06 نبرد هوایی موفق را ثبت کرد. آماری که بالاتر از تمام بازیکنان لیگ برتر است.


او به طور میانگین در هر دیدار 90 درصد پاس صحیح داشت که از لحاظ آماری در لیگ برتر و در میان تمام بازیکنان، در رده چهارم قرار گرفت. او همچنین به طور میانگین با ثبت 5.1 عملکرد دفاعی در هر دیدار، آمار خوبی را از خود به ثبت رساند.


مرادمند که تجربه حضور در 135 دیدار در لیگ برتر را دارد، پس از حضور در نخستین تمرین استقلال، با انتشار یک استوری از انگیزه های خود برای لیگ بیستم و کسب ستاره سوم با استقلال خبر داد. 

 


مرادمند در این استوری که 3 ستاره نیز در آن قرار داده، نوشته است: «غیرممکن یه کلمه است که فقط ترسوها اونو بزرگ کردند.»

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: حسین مرادمند مرادمند فکری نیوز بازیکن محمود فکری جام گزارش استقلال فوتبال جام نیوز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور آتیلا حجازی در تمرین امروز استقلال / فیلم

آتیلا حجازی در تمرین امروز باشگاه استقلال حاضر شد.

دانلود (8.2MB)

دیگر خبرها

  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • گزارش تصویری از تمرین استقلال در کمپ ناصر حجازی
  • حضور آتیلا حجازی در تمرین امروز استقلال / فیلم
  • حال و هوای کمپ حجازی پیش از شروع تمرین استقلال / فیلم