Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@03:53:06 GMT

پورموسوی باید یک صنعت نفت جدید را بسازد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۰۲۵۳

پورموسوی باید یک صنعت نفت جدید را بسازد

ایسنا/خوزستان کاپیتان سابق تیم فوتبال نفت آبادان معتقد است که باتوجه ب این که نفت شاکله اصلی فصل قبل خود را از دست  داده، پورموسوی کار سختی در این تیم دارد و باید یک صنعت نفت جدید را بسازد.

علی ممبینی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: همین که مدیریت قبلی که تیم نفت آبادان با حضور آن ها فصل قبل به نتیجه خوبی دست پیدا کرد برای لیگ بیستم نیز حفظ شد یک امتیاز مثبت برای نفت آبادن محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدیریت نیز پورموسوی را که یک مربی بومی و آشنا به شرایط فوتبال خوزستان است به عنوان سرمربی تیم انتخاب کرد که این اقدام نیز ارزشمند است.

وی بیان کرد: شرایط آبادان با جاهای دیگر متفاوت است و چند بازی اول لیگ برای پورموسوی جهت این که حمایت بیشتر هواداران را پشت تیم خود ببیند، مهم است، البته پورموسوی طی این سال ها تجربه خوبی به دست آورده است و مطمئن هستم که می تواند همراه با نفت آبادان در لیگ بیستم نتیجه بگیرد.

بازیکن سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: همیشه یکسری حمایت ها و یکسری شیطنت ها وجود دارد اما باتوجه به این که پورموسوی کنار آمدن با چنین شرایطی را خوب بلد است، می تواند بر حواشی غلبه کند.

وی با اشاره به جذب بازیکن در تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: باتوجه به این که نفت شاکله فصل قبل خود را از دست داده است، سرمربی نفت تلاش داشته، سیاست محتاطانه را در پیش بگیرد و به همین دلیل بازیکنان با تجربه ای که قبلا نیز خودش با آن ها در استقلال خوزستان کار کرده بود را به خدمت گرفته است. به هر حال این بازیکنان با تفکرات پورموسوی آشنا هستند و این مربی نیز رویکرد خوبی در استفاده از این نفرات دارد.

ممبینی عنوان کرد: صنعت نفت باید بتواند هماهنگی لازم را به دست آورد و به نظرم این تیم می تواند در لیگ بیستم هم نتیجه بگیرد، البته کار سخت است و پورموسوی باید یک صنعت نفت جدید را بسازد و به همین منظور نیز همه باید حمایت کنند.

وی در پایان گفت: در گذشته کمتر به مربیان بومی اعتماد می شد ولی در تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان به مربیان بومی بها داده شده و همین اعتماد می تواند در آینده به فوتبال خوزستان کمک بسیار خوبی کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تیم فوتبال نفت آبادان نفت آبادان صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در دیدار اخیرش با نتیجه دو بر یک مقابل هوادار تهران شکست خورد تا یک قدم دیگر به سقوط نزدیک شود، اما جدا از مسائل فنی و نتیجه این بازی، گلر زردپوشان پیش از شروع بازی به یاد ساسان حسینی، هم‌تیمی مصدوم خود بود.

پیام پارسا در عکس تیمیِ قبل از دیدار اخیرشان مقابل هوادار تهران، لباس شماره 80 ساسان حسینی در صنعت نفت را بر تن کرد تا این چنین به هم‌تیمی خود که اخیرا با آسیب دیدگی مواجه شده، دلگرمی بدهد.

ساسان حسینی در تمرینات هفته گذشته صنعت نفت آبادان در یک صحنه با پارگی آشیل پا مواجه شد تا ادامه فصل را از دست بدهد و نتواند تیمش را در حساس‌ترین زمان همراهی کند تا گلر تیمش در دیدار مقابل هوادار به یاد او باشد.

مهاجم مصدوم صنعت نفت آبادان امیدوار است در اواسط دور رفت فصل آینده لیگ برتر به میادین برگردد و بتواند شرایط تمرینی و بازی به دست بیاورد.

دیگر خبرها

  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • پورموسوی: انتخاب داور شمالی برای بازی با سپاهان درست نبود؛ ذهنیت‌ها قبل از بازی نباید ایجاد شود
  • پورموسوی: داور بازی با سپاهان شاید شبهه ایجاد کند
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • پورموسوی:داور بازی با سپاهان شمالی است؛ شاید ذهنیت ایجاد شود
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)