Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مهم ترین قدم برای استخدام در یک شرکت صنعتی یا دانش بنیان ثبات و محکم کاری جایگاه نیروی ماهر به واسطه فعالیت‌های مفید خود است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش خسروی در رویداد انتقال تجربه که در قالب "طرح جامع از مهارت تا اشتغال" و به‌صورت وبینار شب گذشته (جمعه) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در فضای کاری و ورود به بازار کار، زمانی است که جوانان در تلاطم چگونگی میخ کوبی یا همان سفت کاری جایگاهشان در موقعیت کاری قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روش‌های"میخ کوبی" برای ثبات جایگاه شغلی بسیار مهم است تصریح کرد: هنگامی که پویش پیشتازی شروع به کار کرد، روش کار اینگونه بود که افراد دارای صلاحیت و تجارب شغلی به واسطه این پویش بتوانند وارد شرکت‌های بزرگ شوند و از آن پس با بهره‌گیری از توان خود صاحب جایگاه شغلی مناسبی در شرکت‌ها و کارخانه‌ها شوند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: در این پویش و این نوع سبک برای پیدا کردن شغل مناسب و انتخاب آن برخی افراد به واسطه به توان، هوش، صبر و پشتکار خود موفق به کسب یک شغل مناسب در یک مکان و جایگاه مالی خوب می‌شوند و برخی دیگر متناسب با شرایط در این عرصه شکست خورده و نمی‌توانند از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

خسروی افزود: در حال حاضر تمامی شرکت‌های صنعتی و تجاری و کارخانه‌ها با ظرفیت بالایی نیاز به نیروی کار جوان و متخصص دارند.

وی از عمده دلایل نرخ بالای بیکاری در جامعه متخصص نبودن افراد دانست و گفت: شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های دیگر ظرفیت استخدام نیرو و همچنین پروژه‌های نیمه تمام بسیاری دارند که اگر نیروی جوان با پشتکار و تخصص خود بتواند در آن شرکت‌ها خروجی خوبی را ارائه دهد حتماً برای استخدام انتخاب و به مرحله پیشرفت در شغل خواهد رسید.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: بهترین روش برای اینکه جوانان و نیروهای کار متخصص بتوانند جایگاه خود را در شرکت‌های دانش بنیان مستحکم‌تر کنند این است که ایده‌هایشان در تکمیل پروژه‌های نصفه نیمه به‌کار گرفته شود.

وی با اشاره به محکم کاری افراد برای حفظ جایگاه در این مشاغل گفت: برخی افراد حتی در دوران دانشجویی و به طور نیمه وقت سعی بر این دارند تا وارد این شرکت‌ها شوند و بتوانند خود را به عنوان یک نیروی مفید و سودمند برای این جایگاه نشان دهند و این روش خیلی کاربردی و زود بازده است.

خسروی افزود: نیروهای کاری که به صورت نیمه وقت داوطلب کار در این شرکت‌ها هستند به اندازه همان ساعت‌هایی که فعالیت دارند حقوق و بیمه دریافت می‌کنند و مهم‌تر آنکه در شرکت برای استخدام جایگاه خود را محکم‌تر می‌سازند.

وی با اشاره به موضوعات مالی در دوره کارآموزی گفت: با توجه به وضعیت نابسامان اقتصادی و نوسانات لحظه به لحظه‌ای بازار ارز هرکس تمایل دارد در جایگاه مالی خود پیشرفت کند اما پیشنهاد ما به کارآموزان در دوره‌ای که تنها برای اثبات متخصص بودن خود در شرکت می‌گذرانند این است که حدی را برای کار در ان شرکت مشخص کنند و تا جای ممکن از مبلغ دریافتی و حقوق اظهار نظر و صحبتی نداشته باشند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان خاطر نشان کرد: از دیگر توصیه‌ها به افراد برای ادامه این روند و تکمیل موقعیت شغلی آن‌ها این است که پس از استخدام و برای افزایش حقوق دریافتی خود به گونه‌ای عمل کنند که کار آن‌ها منوط به پیشرفت و جایگاه شرکت شود تا مدیر عامل نیز نیاز به افزایش حقوق برای تشویق نیروی کار خود را احساس کند.

کد خبر 448918

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کوروش خسروی استخدام کارآموز متخصص نیروی کار شرکت دانش بنیان بيكاري پویش پیشتازی انتقال تجربه شورای شهر اصفهان مرکز پژوهش های شورای شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۰۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین گفت: جایگاه حساسی داریم و باید حواسمان را جمع کنیم. سقوط یا ماندنمان در لیگ به بازیکنان بستگی دارد و باید بتوانند امتیاز بگیرند.

مجید رحیمی‌زاده، سرمربی سپاهان‌نوین در خصوص باخت تیمش برابر گیتی‌پسند، اظهار کرد: بازی سختی بود. گیتی‌پسند تیم خوبی است که امسال جایگاه خوبی دارد. نتیجه برای هر دو تیم به مهم بود که سقوط یا صعود کنند.

وی افزود: تنها یک نیمه خوب بازی کردیم و در نیمه دوم واقعا خوب نبودیم‌. تعداد ۲ دقیقه‌هایمان زیاد شد که باید فیلم را بازبینی کنیم و علت را بفهمیم.

سرمربی سپاهان نوین تصریح کرد: نیم فصل دوم و در جایی که روند تیممان خوب بود، بدشانسی آوردیم و مصدوم دادیم. از طرفی امروز کارت قرمز هم زیاد داشتیم که محدودیت در بازیکن ایجاد کرد.

رحیمی‌زاده در پایان درباره جایگاه تیمش و احتمال سقوطشان، یادآور شد: جایگاه حساسی داریم و باید حواسمان را جمع کنیم. به بازیکنان بستگی دارد و باید بتوانند امتیاز بگیرند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود
  • از چه سنی به بعد جزو افراد پیر محسوب می‌شویم؟
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام