Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام تدینی گفت: فعالیت قرارگاه جهادی شهید «وحید زمانی‌نیا» که در مقابله میدانی با شیوع ویروس کرونا آغاز و با کمک مومنانه به نیازمندان تداوم یافت و تاکنون سه نوبت به ترتیب ۵۰، ۸۰ و ۱۰۰ بسته ارزاق میان این افراد توزیع شد.

حجت الاسلام والمسلمین «سید رضا تدینی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه اعضای پایگاه بسیج مسجد حضرت ابوالفضل (ع) (واقع در تهران، تهرانپارس، خیابان شاهد، خیابان 182 غربی، خیابان 133) با شیوع ویروس کرونا یک شب در میان، کار ضد عفونی کردن معابر و اماکن عمومی خیابان 133 در منطقه تهرانپارس را انجام می دادند، اظهار کرد: این پایگاه با مشارکت اعضای هیئت امنای این مسجد به منظور سامان دهی فعالیت های خود در مقابله با شیوع ویروس کرونا، قرارگاه جهادی شهید وحید زمانی نیا -این شهید از همراهان شهید سردار سرلشکر قاسم سلیمانی بود- را تاسیس کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد امام ابوالفضل (ع) افزود: فعالیت قرارگاه جهادی شهید وحید زمانی نیا که در مقابله میدانی با شیوع ویروس کرونا آغاز شد با کمک مومنانه به نیازمندان تداوم یافت و تاکنون سه نوبت به ترتیب 50، 80 و 100 بسته ارزاق میان این افراد توزیع شد.

 

وی اضافه کرد: برنامه دیگر پایگاه بسیج و قرارگاه جهادی شهید زمانی نیا تهیه بشکه ای برای توزیع رایگان مواد ضدعفونی کننده میان نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل (ع) و اهالی منطقه تهرانپارس است که همچنان این کار در فضای این مسجد ادامه دارد.

 

تدینی در ادامه درباره فعالیت مرکز تخصصی حفظ قرآن در مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، گفت: متاسفانه با شیوع ویروس کرونا فعالیت این مرکز تعطیل شد ولی طی حدود 18 ماهی که از فعالیت آن می گذشت، بیش از 40 حافظ کل یا چند جزء قرآن در این مرکز تربیت شدند.

 

وی افزود: این مرکز قرآنی با مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سروش در منطقه تهرانپارس به منظور ایفای نقشی هرچند کوچک در تحقق مطالبه مقام معظم رهبری برای تربیت ده میلیون حافظ قرآن، همکاری دارد و پایگاه مقاومت بسیج این مسجد که روح الله (ره) نام دارد در شکل گیری و تداوم این همکاری و شناسایی استعدادهای قرآنی نقش موثری دارد.

 

امام جماعت مسجد امام ابوالفضل (ع) اظهار کرد: اهالی این مسجد از تیرماه امسال اجرای طرح «هر ماه، یک قربانی» را آغاز کردند که طی آن، هر ماه از محل کمک های مردمی، دست کم یک گوسفند ذبح و گوشت آن میان نیازمندان توزیع می شود.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه ویروس کرونا مسجد حضرت ابوالفضل ع حفظ قرآن شیوع ویروس کرونا مسجد حضرت ابوالفضل قرارگاه جهادی شهید وحید زمانی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحسین طباطبایی اظهار کرد: بامداد دوشنبه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ در محور مهریز – کرمان، ۲۰ کیلومتر بعد از مسجد ابوالفضل مهریز، به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از دریافت این خبر نزدیکترین کد امدادی اورژانس از محل پایگاه مسجد ابوالفضل (ع) به محل حادثه اعزام شد، افزود: پس از رسیدن عوامل امدادی اورژانس بر بالین مصدومان این حادثه و ارزیابی اولیه دو مصدوم این حادثه، مشخص شد یکی از مصدومان این حادثه کیفیت تنفس طبیعی نداشته بنابراین اقدامات اولیه برای مصدوم انجام شد.

وی با توضیح اینکه نیدل دکامپرشن یک اقدام حیاتی تهاجمی برای برداشتن فشار جریان خون اطراف ریه بیمار در موارد آسیب به قفسه سینه است، تاکید کرد: شجاعت، تشخیص و اقدام مناسب کارشناسان اورژانس مهریز در صحنه حادثه، منجر به نجات جان مصدوم ۲۴ ساله این حادثه شد.

کد خبر 6097951

دیگر خبرها

  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • فال حافظ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • داستان سرماخوردگی در انسان‌ها از چه زمانی آغاز شد؟
  • فال حافظ امروز یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم شمال غرب در مراغه
  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • استان قزوین میزبان لاله گمنام