Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم میامی هیت موفق شد با درخشش جیمی باتلر دومین برد خود در فینال NBA را به دست آورد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز (شنبه) ۱۹ مهر ۱۳۹۹ بازی پنجم سری فینال لیگ بسکتبال NBA برگزار شد که در پایان، تیم میامی هیت موفق شد با نتیجه ۱۱۱ - ۱۰۸ لیکرز را شکست دهد تا ضمن کشاندن فینال به بازی ششم، مانع قهرمانی لیکرز در پایان این دیدار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در حالی برگزار شد که لیکرز سری را ۳ بر یک پیش بود و با کسب پیروزی در این مسابقه می‌توانست عنوان قهرمانی را ازآن خود کند، اما میامی با درخشش و تریپل دبل جیمی باتلر موفق شد دومین برد خود در فینال را به دست آورد. 

در حال حاضر سری فینال NBA سه بر دو به سود لیکرز است و یاران لبران جیمز و آنتونی دیویس با برد در بازی ششم، می‌توانند قهرمان این فصل از رقابت‌ها شوند.

در پایان بازی امروز جیمی باتلر با کسب ۳۵ امتیاز، ثبت ۱۱ ریباند و ۱۱ پاس گل ستاره میامی بود و نقش پر رنگی در این پیروزی داشت. برای لیکرز نیز لبران جیمز موفق شد ۴۰ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۷ پاس گل به ثبت برساند اما نتوانست مانع شکست تیم خود شود.

آنتونی دیویس نیز با کسب ۲۸ امتیاز، ثبت ۱۲ ریباند و ۳ پاس گل برای لیگرز همانند لبران جیمز دبل دبل کرد. 

نتایج بازی‌های فینال NBA به شرح زیر است:

۱) میامی ۹۸ - ۱۱۶ لیکرز

۲) میامی ۱۱۴ - ۱۲۴ لیکرز

۳) لیکرز ۱۰۴ - ۱۱۵ میامی

۴) لیکرز ۱۰۲ - ۹۶ میامی

۵) میامی ۱۱۱ - ۱۰۸ لیکرزذ

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ بسکتبال NBA فینال NBA لبران جیمز آنتونی دیویس و لبران جیمز جیمی باتلر فینال NBA موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۱۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۴ سال سطح یک آسیا در ریاض عربستان از هشتم تا پانزدهم اردیبهشت برگزار شد که ایران با ۴ ورزشکار پسر و یک تنیسور دختر در این رویداد به میدان رفت.   در بخش پسران و در رقابت‌های دونفره، تیم ایران متشکل از رامتین رافعی و کیارش صادقی برابر تیم تایلند و پاکستان به برتری دست یافت تا عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در رقابت‌های انفرادی نیز کیارش صادقی با قبول شکست برابر حریفی از تایلند، در فینال به مقام دومی بسنده کرد.   در بخش انفرادی، رامتین رافعی دیگر نماینده ایران که به دیدار رده‌بندی رفته بود موفق شد حریف خود از چین‌تایپه را شکست بدهد تا با کسب مقام سومی به کار خود پایان دهد. راستین اکبری و آریا شعبان نژاد دیگر تنیسور‌های ایرانی در این مسابقات به ترتیب رتبه‌های ۱۸ و ۱۹ را به خود اختصاص دادند.   در بخش دختران، رومینا رافعی در مسابقات انفرادی هفتم شد، اما این تنیسور کشورمان در بخش دونفره با حریفی از ترکمنستان موفق شد با ایستادن در رده سوم به کار خود پایان دهد.   گفتنی است با این نتایج، رنکینگ تنیسور‌های ایرانی ارتقا خواهد یافت و قهرمانان کشورمان موفق شدند در بین رقبای خود جایگاه به مراتب بهتری را به دست بیاورند. هدایت این تیم برعهده فرشید زیدی بود.   در این مسابقات ۷۰ تنیسور از کشور‌های ایران، هند، پاکستان، تایلند، هنک‌کنگ، چین‌تایپه، رومانی، عربستان، سوریه، اردن، انگلیس، چین و قزاقستان در دو بخش دختران و پسران حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • درخشش ستاره جنجالی: ایکاردی واقعی برگشت!
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!
  • معجزه مسی در ۳۵سالگی؛ ۵پاس گل در یک نیمه!
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی