Web Analytics Made Easy - Statcounter

عابدین لطفی مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت:احداث اماکن تفریحی و ورزشی و همچنین احداث پارک‌ها و تفرجگاه هانقش بسزایی درارتقاء سطح سلامت شهروندان و پرکردن اوقات فراغت آنان دارد.

لطفی افزود: توسعه سرانه فضای سبز، ارتقاء روحیه و نشاط و شادابی میان شهروندان، ارتقاء زیبایی محیط بصری و ارتقاء کیفیت محیط زیست شهری از مهم‌ترین اهداف احداث فضا‌های سبز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از آغاز عملیات احداث ۱۵ هزار مترمربع فضای سبز از ابتدای امسال در ناحیه ویژه بهاران خبر داد و اظهار داشت:احداث فضای سبز بلوار ۲۲ بهمن حدفاصل میدان برهان عالی تا ابتدای ورودی خیابان خواجه عبدالله انصاری، فضای سبز بلوار ۲۲ بهمن جنب میدان قانع و فضای سبز بلوار زکریای رازی از جمله فضا‌های سبز در حال احداث است.

لطفی همچنین از احداث فضای سبز پیاده رو سه راهی آگاهی واقع در ویلاشهر، بلوار انتظام جنب معاونت برنامه ریزی و امور شورا‌های استانداری و شهرک زاگرس خیابان پیرشالیار نام برد.

اوعنوان کرد: احداث فضای سبز بلوار ۲۲ بهمن حدفاصل میدان برهان عالی تا ابتدای ورودی خیابان خواجه عبدالله انصاری که مساحت کل پروژه ۴ هزار مترمربع و مساحت فضای سبز ۳ هزار ۳۷۷ متر مربع بوده و ۶۲۳ متر مربع کف فرش و پیاده رو سازی، ۲۹۷ متر جدول گذاری انجام و ۱۲ عدد نیمکت، ۷ عدد سطل زباله و ۱۸ عدد تیر روشنایی نصب شده است.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران خاطرنشان کرد: برای احداث فضای سبز بلوار ۲۲ بهمن جنب میدان قانع با مساحت عرصه ۲ هزارو ۶۰۰ مترمربع و مساحت فضای سبز یک هزار و ۸۲۰ مترمربع نیز عملیات عمرانی نظیر ۷۸۰ مترمربع مساحت کف فرش و پیاده رو سازی، ۲۳۴ مترجدول گذاری و ۸ عدد نیمکت، ۵ عدد سطل زباله و ۱۲ عدد تیر روشنایی جانمایی شده است.

او همچنین به احداث فضای سبز بلوار زکریای رازی روبروی پارک علم و فناوری شامل ۲ هزارو ۷۰۰ متر مربع مساحت پروژه و قریب به هزارو ۷۰۰ مترمربع مساحت فضای سبز اشاره کرد و گفت: مبلمان شهری آن شامل نصب ۵ عدد نیمکت، ۳ عدد سطل زباله و دو عدد تاور ۹ متری و یک هزار و ۸ مترمربع کف فرش و پیاده رو سازی و ۴۸۰ متر نیز جدول گذاریصورت گرفته است.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران تصریح کرد: انجام ۸۰۰ متر مربع کف فرش، ۲۰۰ متر جدول گذاری و جانمایی ۸ عدد نیمکت، ۶ عدد سطل زباله و ۴ تیر روشنایی ۹ متری جهت احداث فضای سبز شهرک زاگرس خیابان پیرشالیار با مساحت کل پروژه ۲ هزار مترمربع وهزارو ۲۰۰ مترمربع مساحت فضای سبز انجام شده است.

او در ادامه به احداث فضای سبز در بلوار انتظام جنب معاونت برنامه ریزی استانداری با مساحت ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع و فضای سبز یک هزار و ۲۰۰ متر مربع اشاره نمود و تصریح کرد: ۷۵۰ متر مربع کف فرش و پیاده رو سازی، ۳۴۰ متر جدول گذاری و نصب یک عدد تیر روشنایی ۹ متری در راستای تکمیل فضای سبز در این مسیر صورت گرفته است.

لطفی در نهایت گفت: احداث فضای سبز در سه راهی آپارتمان‌های اداره آگاهی واقع در ویلاشهر با مساحت پروژه یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و فضای سبز ۷۰۰ متر با اجرای ۸۰۰ متر کف فرش و پیاده رو سازی و نصب مبلمان شهری شامل نصب و جانمایی ۶ عدد نیمکت، ۴ عدد سطل زباله و ۸ عدد تیر روشنایی از دیگر فضا‌های سبز احداثی در این بازه زمانی است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری سنندج فضای سبز احداث فضای سبز بلوار ناحیه ویژه بهاران عدد سطل زباله مساحت فضای سبز جدول گذاری مربع مساحت عدد نیمکت یک هزار هزار متر متر مربع ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۱۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز پیش از ظهر یکشنبه از پروژه ادامه بلوار ماهان و در امتداد آن بلوار سربازان گمنام امام زمان (عج) و شهید ناصربخت که به دانشگاه خوارزمی نیز می‌رسد، بازدید کرد.

تکمیل این مسیر، بار زیادی از ترافیک خیابان شهید بهشتی و گره‌های ترافیکی در محدوده حصارک کرج را کاهش می‌دهد و سبک می‌کند.

استاندار البرز در این بازدید که با همراهی مهرداد کیانی شهردار کرج انجام شد، بر ضرورت تکمیل این پروژه و رفع موانع و معارضان آن تاکید کرد.

کد خبر 6090704

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • فوت پاکبان طرقبه ای بر اثر تصادف با پژو پارس
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد