Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@04:08:15 GMT

واکنش ستاد انتخاباتی ترامپ به لغو مناظره دوم

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۱۳۲۷

واکنش ستاد انتخاباتی ترامپ به لغو مناظره دوم

ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا با انتقاد از لغو مناظره دوم با نامزد حزب دموکرات، گفت دلیل پزشکی برای این کار وجود نداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تصمیم کمیسیون مناظرات ریاست‌جمهوری آمریکا برای لغو مناظره دوم بین «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور و «جو بایدن» رقیب دموکرات او، با انتقاد ستاد انتخاباتی ترامپ مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، ستاد انتخاباتی ترامپ بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای در این باره گفت: «هیچ دلیل پزشکی برای توقف مناظره ۱۵ اکتبر در میامی وجود نداشت،‌زیرا رئیس‌جمهور (ترامپ) تا آن زمان آماده و سالم می‌شد».   نشریه «وال‌استریت ژورنال» بامداد شنبه به نقل از یک منبع مطلع نوشت: «کمیسیون مناظرات ریاست‌جمهوری تصمیم گرفته تا مناظره دوم بین ترامپ و بایدن در ۱۵ اکتبر را لغو کند».   پیش از این، کمیسیون دو حزبی مناظره‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفته بود به دلیل ابتلای ترامپ به ویروس «کووید۱۹»، مناظره دو طرف در روز ۱۵ اکتبر (۲۴ مهرماه) به صورت مجازی برگزار خواهد شد.   بر این اساس، گفته می‌شود تصمیم لغو مناظره مجازی ریاست‌جمهوری بعد از آن گرفته شده که ترامپ با حضور در این مناظره مخالفت کرد.   این در حالی است که پیش از این، برخی منابع خبری مدعی شده بودند که رئیس‌جمهور آمریکا با رقیب دموکرات خود برای تعویق زمان برگزاری مناظره دوم و سوم توافق کرده است.   انتهای پیام/   منبع: فارس

منبع: دانا

کلیدواژه: ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری رئیس جمهور لغو مناظره مناظره دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند