Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت با بیان اینکه مبتلایان به کرونا در صورت بیرون آمدن مجازات می‌شوند، گفت: در جلسه امروز ستاد ملی کرونا در مورد مجازات افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، تصمیم‌گیری می‌شود. خبرگزاری میزان - علی ربیعی امروز و هنگان بازدید از متروی تهران اظهارداشت: مبتلایان به کرونا در صورت بیرون آمدن مجازات می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 وی ادامه داد: در جلسه امروز ستاد ملی کرونا در مورد مجازات افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، تصمیم‌گیری می‌شود.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: آزمایشگاه‌های دولتی و خصوصی باید همه اطلاعات را در اختیار وزارت بهداشت قرار دهند و وزارت بهداشت نیز آن‌ها را به صورت آنلاین در اختیار نیروی انتظامی و بسیج و سایر بازرسان قرار می‌دهد.

ربیعی اضافه کرد: هر فردی که در آزمایشگاه به او اعلام شده باشد که مبتلاست، از شیوه‌های مختلف از جمله ردیابی موبایل مورد کنترل قرار می‌گیرد و در صورت خروج از خانه، جرایم سنگینی به وی تعلق می‌گیرد.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهور عنوان کرد: نمی‌خواهیم درگیری فیزیکی در قبال اجرای این طرح رخ دهد و شیوه‌هایی اتخاذ خواهد شد که افرادی که رعایت نمی‌کنند، جریمه شوند. مبارزه با کرونا به رعایت پروتکل‌ها به خصوص استفاده از ماسک نیاز دارد.

وی یادآور شد: همه کشور‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا را رعایت کرده‌اند، در مبارزه با کویید ۱۹ موفق شده‌اند؛ در مدتی که ما پروتکل‌ها را بیشتر رعایت می‌کردیم نیز میزان مرگ و میر پایین بود، اما در دوره‌های اخیر در شهر تهران رعایت پروتکل‌ها به زیر ۴۰ درصد رسید.

ربیعی عنوان کرد: مشکل ما در محل‌های تجمع مردم، چون فرودگاه‌ها، پاسار‌ها و بعضی از صنوف مثل نانوایی‌هاست و از سوی دیگر نیز کمبود وسایل حمل و نقل در شهر‌های بزرگ هم وجود دارد. برنامه‌ریزی برای رفع این کمبود به خوبی پیش می‌رفت، ولی با توجه به تحریم‌های ظالمانه، واردات قطعات به ارز زیادی نیاز داشت و به مشکل برخورد کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در دو جلسه قبل ستاد اقتصادی دولت، وزیر کشور طرحی را با همکاری وزارت صمت و با کمک شهرداری‌ها مطرح کرد تا از محل منابع تهاتر یا به شکلی دیگر، ارز تامین کرده و اتوبوس‌هایی را در داخل تولید کنیم.

سخنگوی دولت اضافه کرد: اکنون سه وزارتخانه روی طرحی برای تامین منابع مالی و ارزی کار می‌کنند تا اتوبوس‌هایی که از رده خارج شده، اما نوسازی آن‌ها امکانپذیر است، به چرخه حمل و نقل برگردد.   بیشتر بخوانید:  سخنگوی دولت: برنامه «گذار از کرونا» برای حمایت از اشتغال، فرایند تصویب را طی می‌کند

 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: علی ربیعی سخنگوی دولت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی ربیعی سخنگوی دولت سخنگوی دولت پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی

سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.   به گزارش مهر، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.   وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای ۱۰ میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش ۲۲ درصد و یک مبلغ ثابت دارند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۴۰۰ داروی مورد نیاز بازنشستگان از شمول بیمه خارج شده‌اند دستمزد سال 1403 چقدر از تورم عقب می‌ماند؟ دبیرکل خانه کارگر: پرونده دستمزد امسال کارگران هنوز بسته نشده/ حق مسکن و بن کارگری می تواند افزایش یابد!

دیگر خبرها

  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • نقاب پشت نقاب
  • کارزار بین‌المللی در اعتراض به اقدامات دولت ایتالیا علیه یک روزنامه/ سه خبرنگار در خطر صدور حکم نُه سال زندان قرار گرفته‌اند
  • حجم تجارت خارجی ایران در سال قبل ١۴٠ میلیارد دلار بود
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • شکایت از جرایم اداری به کمک وکیل کیفری