Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان شهردار ابهر گفت: با تاکسی‌رانانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

محمدرضا ذوالقدری‌ها در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به شیوع کرونا و وضعیت قرمز ابهر، اظهار کرد: با توجه به این امر مانند ماه‌های گذشته، ارائه خدمات در شهرداری ابهر منوط به استفاده از ماسک توسط شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه واحدها باید با جدیت نسبت به اجرای این قانون عمل کنند، گفت: استفاده از ماسک، بهترین و کم‌هزینه‌ترین راهکار برای پیشگیری از کرونا است.

شهردار ابهر با اشاره به وضعیت نامناسب و خطرناک شهر ابهر در شیوع ویروس کرونا، افزود: متاسفانه گاهی شاهد این هستیم که فاصله‌گذاری‌های اجتماعی به‌صورت کامل رعایت نمی‌شود و تعداد زیادی از شهروندان این موضوع را عادی تلقی کرده و زندگی قبل از کرونایی را ادامه می‌دهند که همین امر سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد.

ذوالقدری‌ها با تاکید بر اینکه نظارت‌ها برای رعایت پروتکل‌ها در شهرداری و زیرمجموعه‌های آن افزایش خواهد یافت، ادامه داد: همه خدمات ارائه شده از سوی واحدهای مختلف شهرداری و سازمان حمل و نقل و حتی خدمات داخل مجموعه نیز اعم از صدور پروانه، استعلام‌ها و ... با لحاظ پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود.

وی تصریح کرد: همکاران مجموعه از فعالیت در محیط‌های کاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی واهمه‌ای نداشته باشند و با رعایت فاصله اجتماعی حداقل دو متری از ارباب‌رجوع و کاهش برخوردهای فیزیکی، می‌توان به همکاران اطمینان داد به کرونا مبتلا نمی‌شوند.

این مسئول همچنین از تعطیلی آرامستان‌های شهر ابهر خبر داد و افزود: در مقابل سلامتی شهروندان با کسی تعارف نداریم لذا همه باید در مبارزه با کرونا تابع قانون و دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا باشیم.

ذوالقدری‌ها با اشاره به نارضایتی‌ها از رعایت نکردن پروتکل‌ها توسط برخی تاکسیرانان، ادامه داد: با تاکسی‌رانانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد قانونی خواهد شد.

شهردار ابهر با تاکید بر ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، لزوم میکروب‌زدایی و ضدعفونی تاکسی‌ها و استفاده از ماسک توسط رانندگان تاکسی، گفت: باید با رانندگانی که نسبت به ضدعفونی و میکروب‌زدایی درون تاکسی بی‌اعتنا هستند برخورد قانونی توسط بازرسان صورت گیرد.

این مسئول با اشاره به تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌های ابهر بر استفاده نکردن از مجموعه بازی‌ها و ست‌های ورزشی در این اماکن نیز تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان استانی شهرستانها پروتکل های بهداشتی پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۱۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد

ایسنا/زنجان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر از اتمام آسفالت‌ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین در دو لاین شمالی و جنوبی خبر داد.

علی‌اصغر عطوفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین به صورت تمام عرض در هر دو لاین شمالی و جنوبی با ۴۹ هزار تن آسفالت دانه باز از کیلومتر ۸۵ تا ۹۰ به دلیل خرابی بیش از حد انجام شد.

وی با بیان اینکه از کیلومتر ۹۱ تا ۹۸ در روزهای آینده نسبت به روکش و اصلاح رویه آسفالتی اقدام خواهد شد، ادامه داد: در سال گذشته ۳ کیلومتر از انتهای حوزه استحفاظی شهرستان ابهر در لاین‌های شمالی و جنوبی لکه‌گیری اساسی صورت گرفته است.

عطوفی تصریح کرد: ۲.۵ کیلومتر از محور ترانزیت ابهر_تاکستان نیز در لاین‌های شمالی و جنوبی اصلاح روکش با ۹ هزار تن آسفالت انجام شده که در صورت تخصیص بودجه و قیر امسال نیز در خصوص روکش آسفالت کمربندی ابهر_خرم‌دره اقدام خواهد شد.

او با توضیح اینکه در سال ۱۴۰۲ نسبت به روکش محور روستایی ابهر دولت آباد اقدام شده که مابقی در حدود ۷ کیلومتر در برنامه کاری امسال قرار است روکش شود، ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ نسبت به لکه‌گیری جزیی محورهای آزادراه، جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی به مقدار ۸۵۰ تن با آسفالت گرم اقدام شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد