Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@16:10:10 GMT

شایعات مرتبط با طرح تفکیک استان فارس کذب است

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۱۹۸۶

شایعات مرتبط با طرح تفکیک استان فارس کذب است

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقدل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ زهرا احمدی مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور, ضمن تکذیب وجود هر گونه طرح تقسیماتی در سطح تشکیل استان های جدید, شایعات و مدعاهای مربوط به طرح تفکیک استان فارس را کذب محض خواند و اظهار داشت: اخیرا در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی, شایعات و مدعاهایی کذب از سوی افراد مبنی بر قطعی شدن طرح تفکیک استان فارس مطرح شده که به صراحت اعلام می کنم وزارت کشور هیچ برنامه ای برای تفکیک این استان و یا تشکیل استان های جدید ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:  طرح این نوع مدعاها, یا ناشی از اغراض و منافع خاص برخی افراد است یا از سر جهل نسبت به فرایندهای پیچیده و تخصصی تقسیمات کشوری و نیز ناآگاهی از ترتیبات اداری مرتبط مطرح می شود.

احمدی هم چنین اظهار داشت: از آن جا که طرح این نوع شایعات و مدعاها در حوزه حساسی مانند تقسیمات کشوری, می تواند تبعات اجتماعی, سیاسی و امنیتی در پی داشته باشد, وزارت کشور مصمم است از طرق قانونی, مطرح کنندگان مدعاهای کذب تقسیماتی را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.


انتهای پیام/

کد خبر: 1076083 برچسب‌ها وزارت کشور تقسیمات کشوری استان فارس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت کشور تقسیمات کشوری استان فارس تقسیمات کشوری وزارت کشور استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۱۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد

ایسنا/بوشهر امروز ۱۱ اردیبهشت و در آستانه روز معلم، اولین خوابگاه متاهلی دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بوشهر با حضور دکتر علی خطیبی معاون اداری، مالی و توسعه منابع وزیر علوم و آیت الله صفایی حائری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افتتاح و کلید واحدهای آن طی مراسمی به زوج‌های دانشجو اهدا شد.

به گزارش ایسنا این خوابگاه ۲۸ واحدی که اولین خوابگاه متاهلی در استان بوشهر نیز محسوب می‌شود، با کمک ستادی وزارت علوم تامین شده است.

گفتنی است در راستای توسعه ظرفیت‌های خوابگاه به ویژه برای دانشجویان متاهل، برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات برای افزایش تعداد خوابگاه‌های متاهلی در این استان در حال انجام است.
 
شایان ذکر است، از ابتدای روی کارآمدن دولت سیزدهم و در راستای قانون حمایت از خانواده و جمعیت، نهضت ساخت خوابگاه‌های متاهلی در وزارت علوم شروع شده است و در قدم اول، تا پایان سال ۱۴۰۲ در حدود ۳۵۰ واحد خوابگاه متاهلی مورد بهره‌برداری قرارگرفت که این مقدار تا هفته دولت به ۶۰۰ واحد خواهد رسید.

این در حالی است که تعداد کل خوابگاه‌های متاهلی ساخته شده در عمر آموزش عالی، یعنی از زمان ساخت دانشگاه تهران به عنوان اولین دانشگاه کشور در سال ۱۳۱۳ تا سال ۱۴۰۰، کمتر از ۱۰۰۰ واحد بود.

وزارت علوم دولت سیزدهم با وجود مشکلات موجود در تامین اعتبارات دولتی، با اقداماتی همچون تلاش برای جذب حمایت خیرین و اختصاص زمین‌های بلااستفاده برای ساخت خوابگاه و مولدسازی دارایی‌های بلااستفاده در جهت توسعه هرچه بیشتر خوابگاه‌های متاهلی هدفگذاری نموده است.

هم‌اکنون تعداد ۳۲۰۰ خوابگاه متاهلی در ۵۴ دانشگاه کشور در مراحل مختلف ساخت و تامین منابع قرار دارند و برنامه‌ریزی برای ساخت ۲۶۰۰ خوابگاه نیز در حال اقدام است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه در فارس برگزار شد
  • لزوم توجه به رویکردهای اساسی برای تفکیک زباله از مبدا
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است
  • تفکیک زباله از مبدأ یک ضرورت است
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است/ ضرورت کاهش زباله سوزی
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • وزیر کشور: انتقال پایتخت ۱۰۰ میلیارد دلار لازم دارد