Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا:علی ربیعی صبح امروز (شنبه - ۱۹ مهر) در ادامه بازدید از چگونگی اجرای طرح اجباری شدن استفاده از ماسک در شبکه متروی شهر تهران ضمن بازدید از ایستگاه متروی تجریش با اشاره به کاهش ساعت کاری کارکنان دولت و اجرای طرح دورکاری اظهار کرد: فعالیت سیستم اداری در صورت فقدان نیروی کار با مشکل مواجه می‌شود و از همین‌رو باید این مساله را به گونه‌ای مدیریت کرد که هم سیستم اداری دچار مشکل نشود و هم بتوان نکات بهداشتی را رعایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تصمیم برای دورکاری کارمندان بر اساس نظام اداری گرفته می‌شود و اکنون نیز در شرایط لزوم حضور کارمندان به یک سوم کاهش یافته و ساعت کاری آنان هم کم شده است.

سخنگوی دولت با بیان اینکه اکنون ادارات ما بهترین میزان از رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دارد، به مصوبات آخرین جلسه ستاد اقتصادی اشاره کرد و گفت: در آخرین جلسه ستاد اقتصادی دولت تصمیم گرفتیم که با همکاری وزارت کشور، شهرداری‌ها و وزارت صمت، ۲۰ هزار اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه شود.

وی افزود: بخشی از این اتوبوس‌ها با نوسازی ناوگان فرسوده کشور و از محل بودجه در نظر گرفته شده سازمان برنامه و بودجه تامین خواهد شد.

ربیعی با تاکید بر اینکه برای مدیریت شیوع کرونا مهمترین نقطه ضعف به حمل و نقل عمومی بازمی‌گردد، گفت: بعد از شیوع کرونا یک دوم تعداد مسافران مترو و دو سوم مسافران اتوبوس کاهش یافته است و به علت کاهش سفر‌ها با مترو و اتوبوس در دوره شیوع کرونا، تعدادی از افراد برای جابجایی یا از خودرو شخصی استفاده می‌کنند یا سفر‌های زائد خود را حذف کرده‌اند.

سخنگوی دولت همچنین با اشاره به شیوه کنترل و نظارت بر اماکنی مانند پاساژ‌ها اظهار کرد: متناسب با متراژ و شلوغی این اماکن کنترل‌ها بیشتر شده است و بازرسان نیز بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در صنوف مختلف به ویژه نانوایی‌ها نظارت می‌کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ربیعی شیوع کرونا مسافران مترو شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۲۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرکز پژوهش های مجلس و گزارش های این مرکز با عصبانیت دولت رئیسی همراه شده است. علی ربیعی سخنگوی دولت سابق در یادداشتی در کانال تلگرامی اش نوشته است؛

آینه، چون نقش تو بنمود راست/ خود شکن، آیینه شکستن خطاست

رسانه دولت و تعدادی از نمایندگان، هجمه سنگینی به همراه موجی از اتهامات، به مرکز پژوهش‌های مجلس اصولگرا وارد کردند.

فارغ از نزاع‌های بر سر قدرت بین رؤسای دو قوه یک‌دست شده، یکی از مصایبی که نتایج آن، این‌روزها به طور ملموس در جامعه مشاهده می‌شود، از بحران آب و خاک تا تغییرات ارزشی، فضای مجازی و... بی‌اعتنایی به علوم اجتماعی خصوصا جامعه‌شناسی بوده است.



ستیز با اندیشمندان ساحت علوم انسانی، اخراج‌ اساتید و بورسیه سازی‌ها برای ندیدن و نشنیدن حقایق، بی‌تردید نتایج تلخی در پی خواهد داشت.

با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود.

نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901207

دیگر خبرها

  • ببینید | واکنش عجیب و دیرهنگام زاکانی به سرگردانی مسافران و خرابی مترو؛ باید بپرسم
  • امریکا / تصادف مترو با اتوبوس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند
  • (ویدیو) تصادف هولناک مترو با اتوبوس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند
  • فیلم/ تصادف هولناک مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس
  • ۵۰ نفر زخمی در تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس (فیلم)
  • فیلم| ۵۰ نفر زخمی در تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس
  • تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!