Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رمضانی گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد، پشتوانه محکم و راهگشایی برای فعالیت کانون های مساجد در مسیری صحیح و روشن است و همه ما باید بر اساس این فرمایشات حرکت کنیم.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: 19 مهر ماه یادآور فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد است، بیاناتی که مسیر صحیح حرکت کانون ها را ترسیم کرد و انگیره ای دوچندان به فعالان در این مجموعه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیداری که با روحانیون خراسان شمالی در سال 1391 داشتند فرمودند «من سفارش می ‌کنم که کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید، البته با همکاری بسیج، این کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد را موثر کنید، برایش کار کنید، بنشینید فکر کنید، مطالعه کنید و سخنی که متناسب با نیاز آن جوانی است که آنجا حضور پیدا می‌کند فراهم کنید.»

 

وی عنوان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد پشتوانه محکم و راهگشایی برای فعالیت کانون های مساجد در مسیری صحیح و روشن است و همه ما باید بر اساس این فرمایشات حرکت کنیم.

 

حجت الاسلام رمضانی تأکید کرد: همانطور که در بیانات مقام معظم رهبری آمده است توجه به نیاز مخاطبان یعنی جوانان در کانون های مساجد باید مورد توجه قرار گیرد که بر همین اساس هم کانون های مساجد برنامه های متعددی را بر اساس نیاز جوانان اجرا می کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: استان قزوین دارای 363 کانون فرهنگی هنری است که 196 کانون در روستاهای استان فعالیت دارند که رشد کمی و کیفی را در فعالیت کانون ها شاهد هستیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اعلام کرد: در شرایط امروز که امکان برگزاری برنامه های حضوری ممکن نیست، کانون های مساجد با استفاده از ظرفیت فضای مجازی وارد میدان شده اند و با توجه به اینکه بیشتر فعالان فضای مجازی هم جوانان هستند، از این ظرفیت برای اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی برای جوانان بهره می برند.

 

وی یادآور شد: ان شاالله فرمایشات رهبری در حوزه های مختلف سرلوحه فعالیت های همه ما قرار گیرد چراکه اینگونه می توانیم در برابر توطئه های دشمنان ایستاده و از ظرفیت مساجد به بهترین شکل استفاده کنیم.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرمایشات مقام معظم رهبری 19 مهر کانون های مساجد رهبری در خصوص کانون های مساجد فرهنگی هنری مساجد مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

رئیس ستاد ملی دهه کرامت گفت: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه(س) در تمام شهرها حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا(ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت(عج) است.

خداداده با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روایت رییس پژوهشگاه رویان از پیام رهبری در خصوص ساخت انسان کامل
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود