Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@19:29:54 GMT

سرویس 1400 پایه چراغ روشنایی معابر در خمین

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۲۴۴۱

سرویس 1400 پایه چراغ روشنایی معابر در خمین

  مهدی ابراهیم نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: 1400 پایه چراغ روشنایی معابر در خمین طی نیمه نخست سال جاری سرویس  و بهینه‌سازی شد.

وی  تعمیر 120کیلومتر شبکه فشار متوسط و 30کیلومتر شبکه فشار ضعیف، تعمیر 22دستگاه ترانس، نصب 856 اسپیسر جهت جلوگیری از سرقت کابل، تعمیر و سرویس 30دستگاه تابلوی فشار ضعیف وسرویس 1400 پایه چراغ روشنایی معابر را از جمله فعالیت های انجام شده برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرتوزیع برق شهرستان خمین گفت: همچنین اصلاح و تعویض 9 کیلومتر شبکه فرسوده روستایی ،نصب 70  اصله پایه 9 و 12 متری در سطح شهر و روستا،نصب 12 دستگاه ترانس جهت تامین برق مشترکین جدید در سطح شهرستان خمین واصلاح پست هوایی و شبکه برق  روستاهای ی امامزاده یوجان، آشمسیان و ازنوجان  از دیگر اقدامات انجام شده طی 6ماه نخست سال جاری  است.

 ابراهیم نژاد نصب 15 عدد کنتور هوشمند فهام جهت مشترکین دیماندی صنعتی و انعقاد 150 مورد تفاهم نامه با مشترکین دیماندی جهت گذر از پیک بار تابستان را ازفعالیت‌های صورت گرفته در زمینه مدیریت مصرف عنوان کرد.

مدیر توزیع برق شهرستان خمین با بیان اینکه تعداد مشترکین برق این شهرستان حدود 59 هزار مشترک است، افزود: 600 انشعاب طی 6ماه نخست سال جاری به متقاضیان واگذار شده است.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: روشنایی معابر خمین کابل اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزواظهار کرد: برای اجرای این میزان روشنایی جاده‌ای، ۳۱۰ میلیارد ریال از منابع ملی و استانی هزینه شد.

اخترشناس با اشاره به نقش بسزای روشنایی در ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای اظهار داشت: اصلی ترین پروژه ‎های روشنایی طولی طی سال گذشته شامل محورهای آبپخش به کلل، دویره به چاهکوتاه، میدان میوه و تره بار دشتستان، کمربندی اهرم، تقاطع غیر همسطح عالی‌شهر بوده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۱۵۰ کیلومتر سیستم روشنایی در جاده‌های مواصلاتی استان انجام شده که توسعه و نگهداری آن به صورت مستمر در دستور کار راهداران است.

کد خبر 6093036

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۴۰۰ اتوبوس به پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات