Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوازم خانگی بوش نقش مکملی در طراحی و زیبایی دکوراسیون داخلی منزل به هنگام چیدمان وسایل ایفا می کند که در این میان استفاده از لباسشویی بوش در کنار ظرفشویی بوش زیبایی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه را در کنار شستشوی آسان ظروف و انواع لباس های کثیف با فناوری بالا و پیشرفته را برایتان به ارمغان می آورد؛ چرا که در تولید ظرفشویی و لباسشویی بوش از بهترین فناوری به همراه دانش و تخصص روز دنیا در کنار بهترین مواد و متریال استفاده شده است؛ یکی دیگر از لوازم خانگی بوش که نقش کاربردی در تمیزی منزل دارد جاروبرقی بوش است که در مدلهای مختلفی عرضه می شود که از قدرت مکش بالایی نسبت به سایر برندها برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه از یک سو قیمت لوازم خانگی بسته به تورم هر ساله افزایش  پیدا می کند و از سوی دیگر با توجه به نوسانات ارزی طی چند ماه اخیر قیمت جاروبرقی، ظرفشویی و لباسشویی بوش متغیر است به همین دلیل برای اطلاع از لیست جدیدترین قیمت لوازم خانگی بوش لازم است با خانه بوش نمایندگی رسمی این شرکت تماس بگیرید و با خرید محصولی اصل از خدماتی همچون ضمانت نامه معتبر کتبی به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش نیز بهره مند شوید.

 لباسشویی بدون لرزش و صدا بوش با فناوری پیشرفته و قیمت مناسب

ماشین لباسشویی بوش بهترین کیفیت ساخت را در میان سایر برندها به همراه طراحی مدرن و شیک داراست، چرا که در تولید قطعات مختلف این محصول از بهترین مواد و متریال ها به همراه خط تولید پیشرفته استفاده شده است که همین عامل سبب افزایش کارایی و کیفیت این محصول کاربردی در منزل شده است. استفاده از صفحه نمایش ال ای دی با نوع قرارگیری و کارکرد دکمه ها و ... طراحی زیبایی از ماشین لباسشویی بوش را عرضه می کند که دارای چندین برنامه شستشو برای شستن انواع لباس های، نخی، پشمی، کتان، پرده، پتو و ... دارد. قیمت لباسشویی بوش بسته به مدلهای متنوع که در ظرفیتهای مختلف 5،6،8،10،14 کیلویی و ... دارد از 9 تا 10 میلیون تومان شروع و به بیش از 30 میلیون تومان نیز می رسد

ماشین لباسشویی بوش دارای برچسب انرژی پایینی است که مصرف انرژی کمی نیز دارد به همین دلیل باعث صرفه جویی در منابع طبیعی می شود که دوستدار محیط زیست نیز به شمار می رود. دارای تایمر روشن و خاموش است که می توانید بر اساس نوع لباس تایمر آن تنظیم کنید که از قدرت لکه بری بالایی نیز برخوردار است و دارای کارکرد آسانی است.

 مکش بالا و طراحی زیبا جاروبرقی بوش به همراه قیمت

جاروبرقی بوش از قدرت مکش بالایی برخوردار است که ریزترین زباله ها را نیز جمع و خانه شما را یکدست تمیز و شیک می کند که بسته به نوع محل مورد استفاده همچون زیر مبل، غذاخوری و ... می توانید از جاروهای مختلفی که در بسته محصول وجود دارد استفاده کنید؛ دارای موتور قدرتمندی است که می توانید سرعت آن را به راحتی کم و زیاد کنید که نسبت به سایر برندها صدای کمی دارد که در تولید آن از قطعات مختلف با کیفیت و مقاومی استفاده شده است که طرفداران زیادی نیز دارد. طراحی زیبایی در رنگهای مختلف و متنوع دارد که دارای سیم برق طولانی ای است که لوله خرطومی مانند آن از جنس مقاوم تهیه شده است که برچسب انرژی پایینی دارد که در سه مدل مختلف مخزن دار، کیسه ای و جارو شارژی عرضه می شود که بسته به سلیقه خود می توانید یکی از مدلها را انتخاب و خرید خود را انجام دهید.

قیمت جاروبرقی بوش از دو میلیون پانصد هزار تومان شروع و به بیش از هفت میلیون تومان نیز می رسد که در این میان نکته ای که وجود دارد این است که نمونه های تقلبی این محصول در بازار ایران به وفور قابل مشاهده هستند که بعضا با قیمت کمتری نیز عرضه می شوند که برای استعلام اصل بودن آن می توانید به سایت اصلی شرکت بوش مراجعه و با سرج مدل انتخابی از اصل بودن کالا مد نظر اطمینان حاصل کنید که برای این منظور می توانید از نمایندگی های مجاز بوش خرید خود را انجام دهید که در تهران خانه بوش نمایندگی مجاز این شرکت به شمار می رود که تمامی محصولات این شرکت را با گارانتی و ضمانت نامه معتبر عرضه می کند.

شستشوی اتوماتیک و بدون صدا ظروف مختلف با ماشین ظرفشویی بوش به همراه قیمت

ظرفشویی بوش این قابلیت را به شما می دهد تا بتوانید ارتفاع سبدها را بسته به نوع ظروف تغییر دهید، همچنین سبدهای این محصول به گونه ای ساخته و طراحی شده اند که برای هر وسیله یک جای مخصوص وجود دارد طوریکه برای لیوان، بشقاب، قاشق، چنگال و ... یک جای مخصوص وجود که می بایست آنها را در محل مورد نظر خود بگذارید، این محصول با فناوری بالایی که دارد ظروف پس از قرار دادن در ماشین به طور کاملاً اتوماتیک می شوید که پس از اتمام شسشو به خودی خود خاموش و زنگ هشدار آن به صدا در می آید.

دارای بر چسب انرژی پایینی است و صدای کمی را از خود تولید می کند و از همه مهمتر دارای چندین برنامه شستشو به ویژه برنامه شبانه است، قیمت ظرفشویی بوش بسته به تنوع ظرفیت و مدلها از 10 تا 12 میلیون تومان شروع و به 35 میلیون تومان نیز می رسد. از فناوری جدید ظرفشویی بوش می توان به فناوری زئولیت اشاره نمود که نوعی ماده معدنی مخصوصی است که رطوبت موجود در ظرفشویی را به خود جذب و به جای رطوبت حرارت تولید و ظروف را برای شما خشک و از لکه گیری آنها جلوگیری می کند، همچنین استفاده از فناوری Half load به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بسته به کم بودن ظروف روزانه از نصف ظرفیت ظرفشویی بوش استفاده کنید که جالب است بدانید در نسل های جدید ظرفشویی بوش برنامه جداگانه ای برای شستشوی ظروف کودک وجود دارد که با استفاده از آن می توانید ظروف کودک دلبندتان را به صورت کاملاً بهداشتی بشویید چرا که با برنامه شسشتویی که دارد ظرف کودک را ضد عفونی می کند پس با خیال راحت یک انتخاب مطمئن را با خرید ظرفشویی بوش تجربه کنید.

منبع: الف

کلیدواژه: جاروبرقی بوش لباسشویی بوش میلیون تومان لوازم خانگی ظرفشویی بوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۲۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

نظافت منزل ، محل کار ، محیط های تجاری و حتی صنعتی از مهمترین مسایل روز دنیای معاصر می باشد. مطمئنا محیطی مطلوب یک ذهن ایده آل گراست که عاری از هر گونه آلودگی و بی نظمی باشد. اما در جهان امروزی که وقت و زمان ، ارزشی برابر با طلا دارند ، صرف وقت زیاد برای نظافت امری محال به نظر می آید. اینجاست که دستگاه های پیشرفته و مدرن نظافتی به کمک می آیند و در وقت و هزینه های شما صرفه جویی قابل توجهی ایجاد می کنند.

معرفی فروشگاه آوین شاپ

فروشگاه اینترنتی آوین شاپ به عنوان ویترین الکترونیک شرکت آوین صنعت تاسیس شده تا امکان معرفی و مقایسه ی آسان کلیه محصولات نظافت صنعتی و پرداخت الکترونیک امن و آسان را برای مشتریان عزیز فراهم آورد. فروشگاه اینترنتی تجهیزات نظافت خانگی و صنعتی ، مفتخر است که با مدیریت مهندسین متخصص، با سابقه و آگاه در خدمت مشتریان عزیز می باشد. این فروشگاه  با بهره گیری از نیرو های متخصص و فنی ، بهترین پشتیبانی را برای مشتریان خود مهیا کرده تا عزیزان از بابت کلیه ی خدمات اعم از راهنمایی نصب و طرز استفاده از محصول ، گارانتی ، پشتیبانی و خدمات پس از فروش آسوده خاطر باشند.

فروشگاه مرکزی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی آوین شاپ علاوه بر آنکه ارائه دهنده بهترین برند های محصولات نظافت صنعتی دنیا است، در زمینه تولید و بومی سازی این طیف محصولات بسیار موفق بوده و مفتخر است که در این زمینه پیشرو و پیشگام است.

هدف این فروشگاه صرفا فروش محصولات نیست بلکه همراهی با مشتری در مسیر استفاده صحیح از محصولات فروخته شده رسالت ماست.پس با خاطری آسوده از این فروشگاه اینترنتی خرید کنید و بدانید که این آغاز مسیر همراهی این تیم با شما خواهد بود. این فروشگاه با تکیه بر تعهد و تخصص خود علاوه بر تسلط بر بازار های داخلی ، به دنبال ارائه ی محصولات خود در سایر کشور ها می باشد و این امر نشاندهنده ی پیشینه و پشتوانه ی قوی این شرکت است.

برخی از محصولات ارائه شده در این فروشگاه

مجموعه ی آوین شاپ طیف وسیعی از محصولات نظافت صنعتی را برای مشتریان گرامی فراهم آورده است.در ادامه به معرفی برخی از محصولات ارائه شده توسط این مجموعه می پردازیم.

اسکرابر 

اسکرابر صنعتی یا زمین شوی صنعتی ، دستگاهی است که عملیات شستشوی کف را انجام می دهد. این دستگاه توسط آب و مواد شوینده و با عملیات برس زنی، سطح را شسته و سپس خشک می کند.

دستگاه اسکرابر دارای مدل‌های مختلف با کارایی های متفاوت است. شما می توانید محصول اسکرابر ساخت کمپانی محبوب IPC که یک شرکت ایتالیایی معتبر در زمینه تجهیزات صنعتی است را از این مجموعه تهیه کنید.

فرش شوی و موکت شوی

فرش شوی ، یکی دیگر از دستگاه های مکانیزه نظافت صنعتی است که قابلیت شستشوی باکیفیت و سریع فرش و موکت را فراهم می سازد. دستگاه فرش شوی توانایی شستشو و خشک کردن فرش را دارد. قسمت شستشوی فرش توسط افشاننده آب و برس شستشو صورت می گیرد، بدین ترتیب که آب و مواد شوینده توسط اپراتور دستگاه، بر روی برس رولی یا روی فرش و موکت پاشیده می شود و سپس موتور مکش که به تی مخصوص خشک کن متصل است، سطح فرش و موکت را خشک می کند.

واترجت صنعتی 

واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی یکی دیگر از دستگاه های مکانیزه نظافت صنعتی محسوب می شود. دستگاه واتر جت صنعتی ، عملیات شستشوی پرفشار سطوح مختلف را انجام می دهد. در واقع آب ازیک منبع خارجی توسط شیلنگ به دستگاه واتر جت وارد شده و آب با فشار بالا خارج می شود. این دستگاه می تواند جرم، چربی و آلودگی های سطحی را از بین ببرد.

جاروبرقی صنعتی

آوین شاپ ارائه دهنده انواع جاروبرقی های صنعتی است.جاروبرقی های صنعتی با قدرت مکش عالی، راندمان انرژی بالا و طراحی قوی می توانند هر نوع کثیفی شامل آلودگی های خشک یا مرطوب، ذرات درشت یا ریز را جمع آوری کنند .

جاروبرقی های آب و خاک حتی می توانند مایعات را هم بدون آنکه آسیبی به مخزن یا موتور وارد شود ، جمع کنند. دستگاه های جاروبرقی صنعتی دارای کاربردهای فراوان و مجموعه ای جامع از لوازم جانبی هستند که به شکل معجزه آسایی تمام نیاز های شما را مرتفع می کنند.

بخارشوی صنعتی 

بخارشوی صنعتی، این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بدون نیاز به مواد شیمیایی مضر و بدون زحمت ، کلیه اثرات چربی و رسوبات قدیمی را از روی الکتروموتور های صنعتی و کلیه تجهیزات مکانیکی و ولو های هیدرولیک و پنوماتیک مجموعه های صنعتی که حتی قابل دسترس نیستند بزدایید. همچنین می‌توانید آلودگی‌های عمیق روی شیرآلات ، سطوح کاشی‌ها و سرامیک‌ها و بندهای آنها را به خوبی پاک کنید و یک درخشندگی فوق العاده را شاهد باشید.

به دلیل فشار بالای بخار آب ، این دستگاه می‌تواند کلیه لکه‌ها و کثیفی‌ها را تنها با استفاده از آب لوله کشی بدون نیاز به هیچ گونه مواد شیمیایی اضافی از میان بردارد. بخارشوی های صنعتی این توانایی را دارد که تا 99.9 درصد از باکتری ها و آلودگی های سطوح شما را از بین ببرد.این دستگاه با کمک فشار بالای بخار آب، امکان لکه زدایی از محل هایی که خارج از دسترس هستند را فراهم می آورد.

سویپر صنعتی

دستگاه سویپر را به عنوان جاروبرقی خیابانی نیز می شناسند. برای محیط هایی که وسعت زیاد دارند بهتر است به جای استفاده از جاروبرقی صنعتی از سویپر صنعتی استفاده شود.این دستگاه می تواند روی سطوح آسفالت و سیمان هم عملیات خاکروبی را به خوبی انجام می دهد.

محصولات کارچر آلمان

شرکت کارچر Kärcher یا کرشر یک شرکت معتبر آلمانی است که توسط آلفرد کارچر در سال ۱۹۵۳ تاسیس شد و به عنوان یکی از پیشگامان صنعت نظافت شناخته می‌شود و ۱۵ هزار کارمند در سرتاسر جهان دارد. ۱۵۰ نمایندگی فعال در ۸۰ کشور جهان گویای اعتبار بین المللی این کمپانی قدرتمند می‌باشد.

کارچر Kärcher نامی آشنا در عرصه جهانی نظافت می‌باشد به طوری که در قاره اروپا نام آن را مترادف با کلمه نظافت در مکالمات روزمره به کار می‌برند. سایت آوین شاپ مفتخر است که محصولات متنوع این کمپانی معتبر آلمانی را در اختیار مخاطبین ارجمند خود قرار می دهد.

این فروشگاه اینترنتی با تامین بهترین تجهیزات نظافتی اعم از خانگی و صنعتی در کنار شماست تا بهترین ها را برایتان فراهم آورد و برای نظافت طیف وسیعی از مشاغل و اماکن نظیر سالن های ورزشی و ورزشگاه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره ای و هایپرمارکت‌ها، محیط‌های هتلی، مساجد و دیگر اماکن مذهبی، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ ها و به طور کلی هر محیطی که به بهداشت و نظافت خود اهمیت می‌دهد تجهیزات کارآمدی دارد.

دیگر خبرها

  • بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟ | خارجی ها بستنی ایرانی را با این طعم‌ها دوست دارند | جدیدترین قیمت بستنی قیفی، متری، سنتی و ویژه را ببینید
  • قیمت انواع لپ تاپ ایسر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار ثابت ماند
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۲ اردیبهشت
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت