Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@23:17:32 GMT

ستاره النصر، سعودی‌ها را تهدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۲۴۸۶

ستاره النصر، سعودی‌ها را تهدید کرد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  عبدالرزاق حمدالله  بازیکن مراکشی تیم فوتبال النصر عربستان به این باشگاه اخطار داد که در صورت پرداخت نکردن دستمزد عقب افتاده  او تسط سعودی ها، قراردادش را فسخ می‌کند.

مدیر برنامه این بازیکن با ارسال نامه‌ای به مدیران باشگاه النصر اعلام کرد که حقوق ماهانه حمدالله به تاخیر افتاده  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر برنامه این بازیکن اقدامات قانونی در این خصوص را آغاز کرده  است. اولین قدم مدیر برنامه این بازیکن  ارسال و پیگیری اخطاریه است. این در حالی است که  علی الحسن، علی لجامی، خالد الغنام، عبد الفتاح عسیری، بتی مارتینز و عبدالعزیز بغلف به تازگی به این تیم پیوسته اند و النصر هنوز پول اين بازيکنان را پرداخت نکرده است.  

باشگاه النصر عربستان قرار است به زودی با تامین اعتبار از فسخ بازیکنان این تیم به ویژه حمدالله جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید

شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس رد شد + عکس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال النصر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی احسانی مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدیر اجرایی المپیاد فناورانه استان تهران با اعلام این خبر گفت: اولین المپیاد ورزشی فناورانه دانشجویی با حضور دانشجویان دانشگاه های وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی در سه بخش ورزش رباتیک، ورزش های دیجیتال و فیجیتال و فناوری و نوآوری در ورزش در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این المپیاد ورزشی به همت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان امور دانشجویان، برگزار می شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: دانشجویان علاقه مند به شرکت در اولین دوره المپیاد ورزشی فناورانه تا ۲۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند جهت ثبت نام به ادرس اینترنتی https://setav.ir.stso مراجعه کنند.

کد خبر 6098224

دیگر خبرها

  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • برد 6 بر صفر النصر در شب درخشان اسطوره
  • افزایش قابل توجه درآمد اینترمیامی پس از حضور مسی