Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - با پیشرفت جوامع و پر رنگ شدن نقش فناوری در زندگی روزمره، حذف شیوه های سنتی در عرصه پرداخت امری اجتناب ناپذیر است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد  به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، در راستای این پیشرفت بانک پاسارگاد با مشارکت شرکتهای فناپ و پرداخت الکترونیک پاسارگاد، نسخه جدیدی از اپلیکیشن کیپاد(کیف ،پول، همراه، پاسارگاد) را در راستای توسعه راه‌کارهای پرداخت الکترونیک از طریق تلفن‌همراه هوشمند طراحی کرده است، تا مشتریان و مخاطبان به راحتی و بدون اتلاف وقت، پرداختی سریع، امن و خوشایند را در حوزه خدمات پرداخت عوارض آزادراهی، طرح ترافیک و آلودگی هوا، قبض، شارژ، بسته اینترنتی، پرداخت کرایه تاکسی و غیره تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل توجه در خصوص استفاده از این اپلیکیشن محدود نبودن آن به مشتریان بانک پاسارگاد می باشد و همه افراد می توانند از خدمات الکترونیک آن بهره مند شوند.

اپلیکیشن کیپاد امنیت پول و تسهیل خدمات را همزمان دارد، این روزها که سرقت های اینترنتی افزایش یافته، استفاده از کیف پول الکترونیکی به دلیل بکارگیری سطوح احراز هویت قوی بر اساس شناخت از مشتریان و عدم نیاز به ذخیره سازی اطلاعات بانکی در تلفن همراه و عدم نیاز به ورود رمز در هر تراکنش امنیت را برای حفظ پول و تراکنش های افراد افزایش می دهد.

همچنین با توجه به اینکه خدمات این اپلیکیشن از طریق تلفن همراه ارائه می شود و تلفن همراه همواره به عنوان یک وسیله ی شخصی در دسترس دارنده کیف پول الکترونیکی است، امکان پرداخت در همه جا فراهم می باشد و این امر کمک می کند فرد تماس کمتری با شکل فیزیکی پول و کارت بانکی داشته باشد.

این یک مزیت بخصوص برای شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا می باشد و خطر گسترش بیماری از طریق تبادل شکل فیزیکی پول را از بین می برد. از نظر اقتصادی هم کیف پول الکترونیکی منافع ملی و فردی دارد، زیرا میزان استهلاک اسکناس که سالانه هزینه هنگفتی را به کشور تحمیل می کند کاهش می دهد و همچنین افرادی که قبلا همواره از پول و کارت بانکی استفاده می کردند دیگر نگران گم شدن یا ضدعفونی کردن آنها نیستند به همین دلیل کیف پول الکترونیکی هزینه جانبی به دارند تحمیل نمی کند.

از جمله قابلیت های اپلیکیشن کیپاد می توان به امکان خرید سهام دولتی(ETF)، مدیریت و فروش سهام عدالت، پرداخت الکترونیک عوارض آزادراهی، استعلام رایگان و پرداخت خلافی خودرو، پرداخت قبض برق و سایر قبوض، انتقال موجودی کارت پول الکترونیک به حساب، پرداخت عوارض طرح ترافیک، انتقال پول به دیگر کاربران، خرید بسته اینترنتی، شارژ مستقیم تلفن همراه، پرداخت خیرخواهانه و نیکوکاری، پرداخت از طریق اسکن کدQR، کارت شهروندی، اشتراک و پخش آنلاین فیلم و سریال در اولین تلویزیون اینترنتی ایران (آیو) و امکان تراکنش کارت به کارت اشاره نمود.

با توجه به اهمیت ویژه نیاز مشتریان در ارائه خدمات الکترونیک بطور مستمر اقداماتی در راستای بروز رسانی کیپاد صورت می پذیرد و همواره نیاز مشتری در اولویت خدمات ارائه شده قرار دارد.

در همین راستا و با توجه به نیازهای شناسایی شده در آخرین بروزرسانی انجام شده در این اپلیکیشن امکاناتی از قبیل پرداخت کرایه تاکسی در تهران(ریالو وفون پی)، پرداخت کرایه تاکسی در تبریز، خرید بلیت پیمایش گروهی به همراه، خرید شارژ و بسته اینترنتی شاتل موبایل، خرید بسته اینترنتی TDLTE ایرانسل، استعلام و پرداخت خلافی موتور، استعلام و پرداخت قبض موبایل ایرانسل، اضافه شده راهنما به بالای هر صفحه جهت راهنمایی بیشتر به کاربر، نمایش جشنواره های فعال کیپاد در صفحه ای مجزا در اپ، تنظیم رمز و یا اثر انگشت در زمان پرداخت، امکان جستجو کارت مقصد در خدمات کارت به کارت، اضافه شدن فیلتر در گزارش های کارت به کارت، نمایش ارقام به حروف در کارت به کارت، انتقال اعتبار و افزایش موجودی جهت جلوگیری از اشتباه کاربر، نمایش توجه به کاربر برای قبض هایی که قبلا پرداخت کرده است، نمایش دقیق تر وضعیت سهام فروخته شده در سهام عدالت و امکان پرداختی تکی و چند تایی عوارض آزادراهی افزوده شده است و بطور مستمر بروز رسانی اپلیکیشن به منظور تسهیل استفاده از خدمات مورد توجه قرار می گیرد.

در حال حاضر همه افراد با داشتن کارت بانکی و رمز پویا از هر یک از بانک‌های کشور می توانند کیف پول خود را شارژ و از خدمات اپلیکیشن کیپاد استفاده کنند و تراکنش های خود را به راحتی و بدون هزینه انجام دهند.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: کیف پول الکترونیکی اپلیکیشن کیپاد بسته اینترنتی کارت به کارت تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۲۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند

سرپرست دفتر اصفهان کارت و مدیر عامل شرکت نیک‌اندیش گفت: در حوزه گردشگری در بخش پرداخت بر پایه ارز در کشور مشکل داریم، ما نیز در مراکز تفریحی شهر با این دغدغه روبه‌رو هستیم و اگر شرکت‌های دانش‌بنیان‌ محصول آماده‌ای دارند که بتواند به حوزه گردشگری کمک کند، از آن استقبال می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فرهاد گلی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در برنامه پنجشنبه‌های فناور (فصلی نو در حمایت از زیست بوم فناوری)، ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال در حوزه‌های حمل‌ونقل و ترافیک، اصفهان کارت اظهار کرد: زیر ساخت‌های سرویس‌هایی که ارائه می‌شود، توسط گروه‌های مختلف دانش‌بنیان ایجاد شده است و رشد ایجاد شده به‌واسطه تعامل با بخش خصوصی است.

وی افزود: در ۱۵ سال گذشته فعالیت‌هایی که انجام شده در دو بخش توسعه زیرساخت‌ها و افزایش ضریب نفوذ بوده است.

سرپرست دفتر اصفهان کارت و مدیر عامل شرکت نیک‌اندیش با تاکید بر اینکه هاب هماهنگی میان بانک‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌ها و گروهی از سرویس گیرنده‌ها هستیم که سازمان یا پذیرنده هستند، یادآور شد: نخستین تراکنش به سال ۱۳۸۹ بازمی‌گردد، اما سال به سال ضریب نفوذ را افزایش دادیم و سال جاری نیز به‌دنبال توسعه سیستم هستیم.

گلی با تشریح سرویس‌های مختلف اصفهان کارت اظهار کرد: هفت میلیون کارت با نام و بدون نام در دست مردم است که ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار کارت فعال که در شش ماه گذشته تراکنش داشته است، داریم.

وی ادامه داد: جمع تراکنش (شارژ) مصرف روزانه ۵۰۰ هزار تراکنش است، در حالی که در سال گذشته ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بلیت در مراکز تفریحی صادر شده است.

سرپرست دفتر اصفهان کارت و مدیر عامل شرکت نیک‌اندیش ادامه داد: کسب و کارهایی که در حوزه خصوصی با ما تعامل دارند، در سال ۱۰۰ میلیارد تومان پول به سمت خودشان می‌برند، در این راستا روزانه یک میلیارد تومان تراکنش مختلف در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود.

گلی با اشاره به نیازها و چالش‌ها در این بخش تصریح کرد: در حوزه حمل‌ونقل گردشگری و پرداخت بر پایه ارز در کشور مشکل و ضعف داریم، ما نیز در مراکز تفریحی با این دغدغه روبه‌رو هستیم، اگر شرکت‌های دانش‌بنیان محصول آماده‌ای دارند که بتواند به حوزه گردشگری کمک کند، از آن استقبال می‌کنیم؛ موضوع مهمی که در هر نشست برای توسعه حوزه گردشگری به آن تاکید می‌شود، اما نتوانستیم درباره آن پیشرفتی داشته باشیم.

وی همکاری با سایر سامانه‌های گردشگری برای فروش بلیت در مراکز زیرمجموعه شهرداری را با تعامل مشترک مهم دانست و گفت: برای ایجاد پکیج حمل‌ونقل گردشگری جهت مدیریت تقاضا و عرضه در ساماندهی گردشگران داخلی و خارجی در حوزه شهری ضعف داریم که دلیل آن سخت بودن هماهنگی‌های بین بخشی است.

وی با اشاره به تأمین مالی جمعی پروژه‌های مختلف شهرداری اصفهان گفت: علاقمند هستیم تا از سرمایه‌های کوچک برای پروژه‌های بزرگ استفاده کنیم.

سرپرست دفتر اصفهان کارت و مدیر عامل شرکت نیک‌اندیش تصریح کرد: اعطای اعتبار مالی به شهروندان یا سازمان‌ها، ارائه زیرساخت اعتباری به عموم شهروندان، اجرای مدل‌های شبیه «برات کارت» برای پیمانکاران شهرداری، راه‌اندازی «اصفهان مارکت» با هزینه بسیار کم با توجه به شبکه گسترده فروشگاه‌ها و کاربران اصفهان کارت از دیگر نیازهای این مجموعه است.

کد خبر 747801

دیگر خبرها

  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد