Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهران عالم زاده صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولویت شورای و شهرداری کرمان اتمام پروژه‌های نیمه تمام است؛ قرار بود این پروژه‌ها ظرف ۱۸ ماه به پایان برسند که در حال حاضر کل دوره چهار ساله شهرداری و شورای شهر به این پروژه‌های اختصاص یافت.

وی ادامه داد: در ایام ۲۲ بهمن امسال پروژه تقاطع بلوار کشاورز به بهره برداری می‌رسد و تا پایان دوره شورا پل تقاطع الغدیر هم افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کرمان گفت: همزمان با این پروژه‌ها مطالعات رینگ پیرامون شهر کرمان نیز در حال انجام است و احتمال دارد دو تا سه تقاطع غیرهمسطح دیگر در این مسیر ایجاد شود.

عالم زاده بیان کرد: سعی کرده ایم سایر پروژه‌های شهری را هم در دستور کار قرار دهیم به ویژه امسال پروژه‌های متعددی در حوزه‌های عمرانی و حمل و نقل طراحی شده است.

وی گفت: همچنین هر هفته یک پروژه در قالب پویش «هر هفته یک افتتاح» در شهر کرمان به بهره برداری می‌رسد که این پویش به مدت ۱۵ هفته به صورت مستمر اجرا شده و همچنان ادامه دارد.

شهردار کرمان در خصوص تمکن مالی شهرداری کرمان برای اجرای پروژه‌ها به ویژه تقاطع‌های غیر هم سطح جدید گفت: در حال حاضر شهرداری کرمان با مشکل اعتباری مواجه نیست.

وی با اشاره به اینکه اولویت پروژه‌های شهری توسط شورای شهر تعیین می‌شود، گفت: تکمیل رینگ پیرامونی شهر کرمان و آسفالت از جمله مسائل مورد تاکید شورا است.

عالم زاده بیان کرد: قرار است ظرف یک سال یک میلیون و ۸۳۰ هزار مترمربع آسفالت در شهر کرمان اجرا شود این در حالیست که در حال انعقاد توافق نامه با یک پیمانکار دیگر هستیم که بر این اساس این میزان به ۲.۵ میلیارد مترمربع آسفالت افزایش می‌یابد.

کد خبر 5044261

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرمان پروژه های شهری ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه چهل سالگی دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد خطبه های نماز جمعه شهر کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست شهرداری منطقه ۷ شهرداری مشهد گفت: یکی از طرح‌های عمرانی سطح منطقه ۷، اجرای بوستان پنج هکتاری بانوان طُرق است که نقش زیادی در ارتقای نشاط و شادابی بانوان منطقه خواهد داشت.    مجید وحدتی پور افزود: این طرح هم اکنون پیشرفت ۴۶ درصدی داشته و امسال ۳۱ میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص یافته است.   وی ادامه داد: شهرداری منطقه به طور جدی پیگیر تکمیل و بهره‌برداری از این طرح بود و سال گذشته نیز ۱۷ میلیارد تومان برای آن درنظر گرفته شده بود.   وحدتی پور ابراز امیدواری کرد با اهتمام مضاعف و تخصیص و تامین اعتبارات، تا پایان امسال از این طرح مهم فضای سبز منطقه، بهره برداری و گام موثری برای بانوان مشهدی برداشته شود.

دیگر خبرها

  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است