Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@14:51:45 GMT

کاشت بیش از ۹۰ هزار گل فصلی در تبریز

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۲۸۴۷

کاشت بیش از ۹۰ هزار گل فصلی در تبریز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، امجدی شهردار منطقه ۴ تبریز گفت: از پانزدهم شهریور ماه تا به امروز  بیش از ۹۰ هزار کلم زینتی و گل داوودی در این منطقه کاشته شده است.

او گفت: بر این اساس گل‌های زینتی در میادین اصلی، پارک‌ها و فضا‌های سبز سطح منطقه با هدف ارتقای روحیه نشاط و شادابی شهروندان و افزایش طراوت در فضای بصری کاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه ۴ تبریز افزود: طرح‌های متنوع و چشم‌نوازی با استفاده از شن‌های رنگی در محدوده کاشت‌های پاییزه اجرا می‌شود که بر زیبایی کار افزوده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تبریز کاشت گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز

شهرداری تبریز طی هفت روز گذشته با توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت و لکه‌گیری در ۶۶ محله و معبر شهر، گام دیگری در راستای ساماندهی معابر و تسهیل در ترددها برداشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، شهرداری تبریز همگام با اجرای پروژه های متعدد عمرانی خود در سال جاری، اهتمام ویژه ای نیز در ارائه خدمات محله‌ای دارد. یعقوب هوشیار شهردار تبریز برای احصای دقیق مسائل شهری و برطرف کردن آن‌ها از سال گذشته طرح ناحیه‌بندی را در مناطق مختلق شهر آغاز کرده است، به نحوی که استقرار نواحی در مناطق دهگانه تبریز سهم بسزایی در نیازسنجی خدمات و بهسازی آسفالت معابر ایفا کرده است.

نتایج نظرسنجی واحد پژوهش و افکارسنجی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز نشان می دهد، ۵۲ درصد از شهروندان تبریزی خواستار اولویت‌دهی اساسی به پروژه آسفالت‌ریزی معابر در بودجه سال ۱۴۰۳ بودند. بر همین اساس شهرداری تبریز با تمام توان خود در صدد پاسخ به این مطالبه شهروندی و عمل به رسالت عمرانی پای کار است.

شهرداری تبریز هدف‌گذاری توزیع ۵۰۰ هزار تنی آسفالت اساسی و لکه‌گیری در معابر اصلی و محلات شهر را در دستور کار خود قرار داده است. این نهاد سال گذشته ۳۲۲ هزار تن آسفالت در سطح مناطق دهگانه توزیع کرده و تلاش دارد با بهبود وضعیت آسفالت معابر افزایش رضایت مندی شهروندان را فراهم کند.

سامان احمدزاده، معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با اشاره به اینکه کیفیت و ماندگاری آسفالت اصلی‌ترین شاخص معاونت فنی در موضوع تولید و توزیع آسفالت است و برای تحقق این هدف در سال گذشته سومین کارخانه آسفالت نیز راه اندازی شد.

وی می‌افزاید: مدیریت شهری تبریز امسال در راستای رسیدگی به مطالبات شهروندان هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه آسفالت هزینه می کند به طوری که ۶۰۰ میلیارد تومان از این بودجه در قالب آسفالت اساسی معابر اصلی و ۶۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز به لکه‌گیری اساسی در قالب خدمات محله‌ای مصرف می‌شود.

در این مطلب نگاهی به آمار آسفالت‌ریزی طی هفته گذشته داشته‌ایم و به تفکیک میزان تناژ و نقاط آسفالت‌ریزی در هر منطقه بررسی شده است.

منطقه ۱

شهرداری منطقه ۱ تبریز با توزیع یک هزار و ۱۸۲ تن آسفالت در سطح معابر منطقه جهت آسفالت اساسی و لکه گیری اقدام کرد.

بر همین اساس مسیرهای اتوبان پاسداران، گلپارک کوی رسالت، کوی صالح آباد عباسی، کوچه قبادی، انتهای کریم خوان، همافر ده متری اول، کوی فاطمی چایکنار، ده متری اول صادقیان واقع در ولیعصر و خوارزمی کوی ولیعصر آسفالت ریزی شدند.

منطقه ۲

منطقه ۲ تبریز طی هفته گذشته با ۹۳۰ تن آسفالت نسبت به بهسازی معابر اقدام کرده است.

طی هفته گذشته کوی های کیوان و نظامی شرقی، کوی صبا شرقی، بلوار استاد معین و محوطه سالن ورزشی چاوان از جمله فعالیت های آسفالت ریزی این منطقه بود.

منطقه ۳

شهرداری منطقه ۳ تبریز نیز طی این مدت با توزیع یک هزار و ۴۴۷ تن آسفالت نسبت به آسفالت ریزی اساسی خیابان ملاصدرا، خیابان امیر نظام، آسفالت امامیه بنفشه و دیگر معابر اقدام کرده است.

منطقه ۴

شهرداری منطقه ۴ تبریز نیز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی ۵۲۲ تنی در راستای بهسازی معابر اقدام کرد.

برهمین اساس طی هفته گذشته معابر، کوی نوحه خوان (خیابان بهار)، کوی یاسمن دو (خیابان فیروز نو)، کوی جعفر نائب واقع در خیابان خیام، کوی شادمهر واقع در خیابان شهید باهنر، محوطه زمین ستارخان، توکلی، فلسطین، دامپزشکی، نظام پزشکی، چایکنار، حجتی و فلسطین و … از جمله خیابان ها، محل‌ها و معابری است که توسط معاونت‌های فنی عمرانی و خدمات شهری منطقه لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی اساسی شده است.

منطقه ۵

شهرداری منطقه ۵ تبریز با توزیع یک هزار و ۶۷۴ تنی آسفالت برای چاله زدایی و آسفالت معابر اصلی و فرعی باسمنج، جنب مدرسه آناتا واقع در مرزداران، خیابان میثاق واقع در باغمیشه و کوچه های آن، محله فرهنگیان کوی تربیت واقع در شهرک مرزداران، ضلع جنوبی اتوبان پاسداران حدفاصل سی ان جی تا جماران را در دستور کار خود قرار داد.‌

منطقه ۶

شهرداری منطقه ۶ تبریز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی سه هزار و ۷۹۸ تنی در جهت بهسازی معابر خود اقدام کرده است.

این میزان از آسفالت در معابری شامل مسیر ۳۵ متری صنعتگران، شهرک امام خمینی (ره) مقابل بلوک ۷۱، ۸۳، ۶۹ و مقابل مجتمع فرهنگیان، مقابل مجتمع پلیس، جاده اوغلی، باند کندرو قوناخلارباغی، جاده تبریز - مرند، کوی صنعتی سولماز، آناخاتون، جاده سنتو و میدان کارگر، شهرک شهید دکتر بهشتی به صورت مکانیزه و دستی بهسازی و مرمت شده است.

منطقه ۷

منطقه ۷ تبریز نیز با توزیع ۳۲۶ تن آسفالت مسیرهای دیزل آباد زیرگذر کوی لاله، شهید مدنی روبروی کوی شقایق، آخماقیه جنب پارک فضیلت، محله گلباران واقع در لاله را به صورت اساسی و یا لکه گیری آسفالت ریزی کرده است.‌

منطقه ۸

شهرداری منطقه ۸ تبریز نیز با ۹۹۳ تن آسفالت در کوچه امامزاده واقع در راسته کوچه، کوچه ولیعصر در خیابان محققی، خیابان چایکنار و … را آسفالت ریزی کرده است.‌

منطقه ۹

منطقه ۹ تبریز با توزیع ۲۴ تن آسفالت ریزی به چاله زدایی اقدام کرده است.

منطقه ۱۰

شهرداری منطقه ۱۰ تبریز نیز آسفالت ریزی ۲ هزار و ۸۳۵ تنی را در معابر کوی ایمانی شهرک ارم، ۱۲ متری عالی نسب، کوی صبا و میادین آن در شهرک ارم، کوی باهنر خیابان مفتح، جنب زورخانه شهرک ارم، آسفالت رویه خیابان سرباز شهید، آسفالت رویه خیابان شمس تبریزی در دستور کار خود قرار داد.‌

همچنین طی هفته گذشته ۲۰۰ تن آسفالت در دیگر معابر شهر به صورت متفرقه آسفالت ریزی شده است.

به گزارش ایمنا، شهرداری تبریز در راستای بهسازی معابر و ترمیم آسفالت از ابتدای سال تا به امروز ۲۷ هزار و ۳۱۳ تن آسفالت ریزی در سطح شهر تبریز انجام داده است.

کد خبر 749373

دیگر خبرها

  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • اتصال فاضلاب منزل به قنات جرم است
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد