Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:15:49 GMT

ساخت قسمت جدید مجموعه فیلم‌های «شب در موزه»

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۳۲۳۰

ساخت قسمت جدید مجموعه فیلم‌های «شب در موزه»

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی از پایگاه اطلاع‌رسانی دیزنی اینسایدر، انتخاب بازیگران این فیلم که به طور آزمایشی Night At The Museum: Kahmunrah Rises Again نامگذاری شده است، کلید خورده و انتظار می‌رود تولید آن از دوم نوامبر (۱۲ آبان ۹۹) در لس‌آنجلس آغاز شود.

این انیمیشن داستان نیک دَلی پسر شخصیت لَری دلی در سه‌گانه لایو اکشن شب در موزه را دنبال می‌کند که درباره ادامه راه پدرش به عنوان نگهبان شیفت شب موزه‌ای که اشیا و مجسمه‌های آن شب‌ها بیدار می‌شوند، مردد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فیلم شاهد بازگشت شخصیت منفی Kahmunrah از فیلم Night At The Museum: Battle of the Smithsonian، (با بازی هنک آزاریا) خواهیم بود. از دیگر شخصیت‌های قدیمی که در پویانمایی دیزنی پلاس ظاهر می‌شوند می‌توان به تدی روزولت (با بازی رابین ویلیامز) اشاره کرد. البته قرار نیست چهره هیچکدام از بازیگران فوق‌الذکر در این پویانمایی ظاهر شوند. دیزنی پلاس به دنبال ارائه برداشتی تازه از این شخصیت‌هاست بنابراین انتظار نداشته باشید شخصیتی با چهره شخص رابین ویلیامز در این انیمیشن وجود داشته باشد.

سه‌گانه شب در موزه محصول استودیو فیلمسازی استودیو قرن بیستم، در آمریکا ۵۴۰ میلیون دلار و در جهان در مجموع بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار فروش کرده است. چهارمین قسمت از این لایو اکشن برای دیزنی در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد و گفته می‌شود در آینده روی پرده نقره‌ای خواهد رفت.

Night at The Museum: Kahmunrah Rise Again اواخر سال آینده میلادی برای اولین بار از سرویس دیزنی پلاس پخش شود.

برچسب‌ها هالیوود انیمیشن تولید فیلم سینمای جهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هالیوود انیمیشن تولید فیلم سینمای جهان هالیوود انیمیشن تولید فیلم سینمای جهان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت

به گزارش قدس آنلاین از روابط عمومی پروژه، انیمیشن کوتاه «آوای ابرها» به کارگردانی محمد لطفعلی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی هادی فیروزمندی از تولیدات مرکز فیلم جوان سوره، به سومین دوره جشنواره بین‌المللی انیمیشن کاریبتونز (Caribetoons International Aanimation Festival) کلمبیا راه یافت.

این جشنواره از ۱۶ تا ۱۸ می ۲۰۲۴ برابر با ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری در شهر سانتا مارتا ی کشور کلمبیا برگزار می‌شود.

همزمان با اولین حضور بین‌المللی «آوای ابرها»، از پوستر بین‌المللی این اثر که طراحی آن برعهده سینا رعیت‌دوست بوده است، رونمایی شد. 

هدف جشنواره کاریبتونز، تشویق ساخت انیمیشن‌های سمعی و بصری و همچنین ارایه سناریوهایی‌ست که در آن شیوه‌های دیجیتالی توسعه یافته به کار برده شده است. همچنین این رویداد استعدادهایی را که در این حرفه در سطح منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی مطرح می‌شوند، شناسایی می‌کند. 

در خلاصه داستان «آوای ابرها» که روایتی از دل بمباران‌های متعدد بر سر کودکان غزه دارد و با تکنیک دوبعدی دیجیتال ساخته شده، آمده است: کودکان فلسطینی نمی‌میرند، آنها برای مدت کوتاهی به جایی میان ابرها سفر می‌کنند...

دیگر عوامل این اثر عبارتند از؛ مدیر هنری: محمد لطفعلی، طراحی و ترکیب صدا: احسان افشاریان، موسیقی: امید روشن‌بین، تدوین، انیمیشن و کامپوزیت: سینا پورجلال، مهدی خماریان، طراح گرافیک: سینا رعیت‌دوست، روابط عمومی: سپیده شریعت‌رضوی و محصول: مرکز فیلم جوان سوره.

پخش بین‌المللی این انیمیشن کوتاه برعهده مرکز بین‌الملل سوره است.

محدثه رضایی

دیگر خبرها

  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی
  • وقتی باشگاه های فوتبال از برنامه های دوستیابی برای انتخاب سرمربی جدید خود استفاده می کنند / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • شهر شلوغ پلوغ
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • «آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • رکوردار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب
  • اقامتگاه ییلاقی پادشاهان قاجار و پهلوی اینجاست