Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@00:30:24 GMT

جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای رعایت نکردن قرنطینه

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۳۵۲۸

رئیس جمهور: هر فرد به محض اطلاع از ابتلا به کرونا باید ۲ هفته در قرنطینه بماند و در صورت رعایت نکردن قرنطینه برای هر بار تخلف ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، چهلمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست رئیس جمهور آغاز شد.

رئیس جمهور در آغاز جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: علاوه بر این جلسه، جلسات متعددی در وزارت کشور، بهداشت و درمان، بخش تبلیغات در وزارت ارشاد همچنین در جلسه کمیته ها هر هفته برگزار می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس جمهور با اشاره به چهلمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: از مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی در  اربعین امسال تشکر کرد و افزود: همانطور که زیارت و توجه مردم به اربعین با رعایت پروتکل ها انجام شد توصیه می کنیم مردم در مراسم بیست و هشت صفر و شهادت پیامبر اکرم و امام حسن مجتبی و در روز شهادت امام رضا نیز پروتکل ها را رعایت کنند.

روحانی گفت: امسال برای شهادت امام رضا(ع) نیز پیاده روی در مسیر مشهد مقدس نخواهیم داشت. 

او افزود: در شرایط فعلی رعایت پروتکل های اعلام شده و مراعات امور بهداشتی تنها راه مقابله با ویروس کروناست. در آنفلوآنزا هم دارو و درمان داریم هم واکسن اما در کرونا هنوز واکسن و داروی مشخصی نداریم و تنها راه مقابله رعایت مسائل بهداشتی است . 

رئیس جمهور گفت: آمادگی اضافه شدن 10 هزار تست به تست های روزانه را داریم و 100 میلیون دلار برای خرید کیت های مورد نیاز هزینه کرده ایم. 

آقای روحانی گفت: راه انتقال ویروس به دیگران خود انسان است بنابراین مهم است که جلوی مسیر انتقال را بگیریم.فرد مبتلا باید 2 هفته قرنطینه شود و نباید در این مدت از محل قرنطینه خارج شود.

رئیس جمهور تاکید کرد: برای هربار تخلف از رعایت مسائل بهداشتی 200 هزار تومان جریمه در نظر گرفته شده که باید به حسابی که امروز وزارت بهداشت تعیین می کند واریز شود.

اقای روحانی گفت: استفاده از  ماسک برای تمام افراد جامعه هنگام خروج از منزل از دیگر مصوبات جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا بود و اگر کسی ماسک نزند 50 هزار تومان جریمه خواهدشد. 

رئیس جمهور گفت: نیروی انتظامی و ناظرین ما باید مشخصات فرد متخلف را ثبت کنند و به خود فرد اعلام شود، فرد جریمه شده باید ظرف 2 هفته مبلغ را به حساب وزارت بهداشت واریز کند در صورت واریز نکردن وی بدهکار تلقی شده و از طرق  مختلف از حساب های وی کسر خواهد شد. نیروی انتظامی با استفاده از ابزار مورد نیاز خود به فرد متخلف ابلاغ خواهد کرد.

آقای روحانی گفت: مصوبه امروز فعلا مربوط به تهران می شود.

رئیس جمهور گفت: مصوبه دیگر اصناف را شامل می شود بنابراین فردی خدمت دهنده اصناف در صورت رعایت نکردن جریمه می شود و برای صنف و فردی که موارد بهداشتی را رعایت نکند در مرحله اول تذکر در مرحله دوم سیصد هزار تومان جریمه خواهد شد در مرحله سوم یک میلیون تومان جریمه و در مرحله چهارم محل کسب و کار پلمپ خواهد شد. 

آقای روحانی گفت: حمل و نقل عمومی، تاکسی ، اتوبوس و مترو نیز موظف به اعلام و ابلاغ برای استفاده از ماسک به مردم هستند .

 

در حال تکمیل...

برچسب ها: جلسه ، ستاد ملی ، مقابله با کرونا ، رئیس جمهور

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا رئیس جمهور ستاد ملی مقابله با کرونا هزار تومان جریمه روحانی گفت پروتکل ها خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های لیگ دسته اول در حالی هفته پایانی خود را پشت سر گذاشت که دیدار استقلال ملاثانی (آبی‌پوشان جنوب) و فجرشهید سپاسی شیراز به دلیل عدم همکاری باشگاه استقلال خوزستان با باشگاه هم استانی برگزار نشد.

در جلسه هماهنگی پیش از برگزاری مسابقه از ورزشگاه غدیر به عنوان محل برگزاری مسابقه یاد شده بود، اما وقتی دو ساعت مانده به زمان برگزاری مسابقه دو تیم با اتوبوس‌هایشان پشت در غدیر رسیدند، درهای ورزشگاه به روی آنها باز نشد تا این مسابقه درنهایت با اصرار باشگاه استقلال خوزستان بر موضع خود به لغو شود.

حالا کمیته انضباطی حکم به تکرار این مسابقه در جایی غیر از خوزستان داده که به زودی از سوی سازمان لیگ اعلام خواهد شد، اما نکته قابل توجه جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان است که به دلیل عدم رعایت بازی جوانمردانه و اصولی اخلاقی از سوی کمیته انضباطی به این باشگاه تحمیل شده است. 

متن این حکم به شرح زیر است: 

همچنین رفتار باشگاه خوزستان به عنوان بهره بردار ورزشگاه غدیر در عدم موافقت با بازگشایی درب این ورزشگاه علی رغم اطلاع و آگاهی از انتخاب ورزشگاه مذکور به عنوان محل دوم برگزاری مسابقات تیم آبی پوشان جنوب از مصادیق نقض اصول اخلاقی و جوانمردی حاکم بر مسابقات فوتبال تشخیص و مستند به مواد 51 و 117 مقررات انضاطی به پرداخت مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم میگردد. رای صادره به جز جریمه نقدی قابل اجرا و تماماً ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف میباشد.

دیگر خبرها

  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • معاون اول رئیس جمهور: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!